20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)  (Lest 37339 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Sunderland (Søndag 14/4 13.00 TV2 PL HD1)
« Svar #15 på: 12. April 2013, 16:45 »
Jeg kunne tenkt meg å se dette laget, selv om jeg ikke tror vi får sett det med det første:

Krul
Debuchy - Saylor - Mbiwa - Haidara
Sissoko - Cabaye
Ben Arfa - Marveaux - Gouffran
Cisse

Her skal det scores mål!
Nei.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. April 2013, 17:07 »
Ben Arfa starter på benken, mens Saylor har late fitness test.

Kilde?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. April 2013, 17:09 »
Jeg kunne tenkt meg å se dette laget, selv om jeg ikke tror vi får sett det med det første:

Krul
Sissoko - Cabaye
Cisse

Her skal det scores mål!

Hehe! Entertainers-nivå på den oppstillinga. Sissoko har ved flere anledninger vist at defensive oppgaver ikke er hans forse, så ser mer enn gjerne én mer defensivt anlagt spiller på den midtbanen, ved siden av Cabaye.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. April 2013, 17:16 »
Jepp, jeg vet det, og har ved flere anledninger skrevet det selv. Men det som hadde vært så kjekt med Sissoko i en sånn rolle er jo at han er i stand til å passer to-tre spillere og starte et angrep mens resten av de offensive spillerne ligger høyt i banen, i motsetning til det som ofte skjer nå om dagen. Sissoko gjør noe helt fantastisk og setter i gang et angrep, men har kun med seg en eller to spillere som ligger alt for langt fra han på banen.

Og jeg savner helt klart tiden da angrep var det beste forsvar. Det var tider, det.

Skal jobbe med en sunderland-supporter neste uke så det blirveldig viktig med seier her. Hadde vært greit og kunne gi han er stort, flott smil så fort jeg kommer inn i klasserommet på onsdag. :ler:
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. April 2013, 17:33 »
Ben Arfa starter på benken, mens Saylor har late fitness test.

Kilde?
Lee Ryder

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. April 2013, 18:27 »
Ben Arfa og Marve på hver sin kant og gå ut offensivt så kan vi ikke tape denne!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. April 2013, 19:42 »
Ben Arfa og Marve på hver sin kant og gå ut offensivt så kan vi ikke tape denne!
dream on. Blir gutierrez
lt;3 Newcastle <3

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. April 2013, 19:46 »
Pardew sa i pressen i dag at Ben Arfa kjem ikkje til å starte... Men Ben Arfa kan jo heller komme inn på andre omgang og få seg ein hattrick mot mackems   :smitten:
« Siste redigering: 12. April 2013, 20:32 av TimKnut »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. April 2013, 12:13 »
dream on. Blir gutierrez

Vi så det mot benfica og har sett det før,, med to spisser og offensive flanker, er vi ett helt nytt lag.. Vi evner og holde på ballen, og skaper sjanser. Syns det er på tide at Pardew begynner å tenke offensivt! fremfor å sikre 1-0 tap!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. April 2013, 15:14 »
Akkurat. Vi får mere possesion i laget med flere typer som kan hold på ball. Har sett altfor mye langballer under pardew. Får håpe han så etter benfica kampen at det ikke er noe i veien for at ben arfa og marve kan spille sammen. Har sagt det tidligere , vi må ikke kompansere med en defensiv ving på ene siden når vi har en elegant på andre siden. Tottenham stiller med bale, lennon, dempsey. Arsenal med podolski, cazorla, walcott. Chelsea med oscar, hazard , mata. Da ser jeg ikke problemet med at vi kan bruke marve, ben arfa og sissoko. Cabaye og tiote dekker store rom.
lt;3 Newcastle <3

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. April 2013, 18:40 »

Krul
Sissoko - Cabaye
Cisse

Her skal det scores mål!

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. April 2013, 20:37 »
Jeg tipper på denne oppstillinga:

Krul
                   Anita- Cabaye
          Gouffran- Sissoko - Jonas
                      Cisse

Woops, en post som ikke var ferdig. Rusten på forumet.  :-[
I motsetning til andre synes jeg Sissoko innimellom har et fantastisk driv som det med en gang lukter målsjanser av og for meg er han bankers. Elsker hele mannen! Jonas kommer nok mest sannsynligvis til å starte og han har forsåvidt spilt bra i det siste, men det har også marveaux som selvsagt er 10 ganger bedre offensivt. Vanskelig å sette opp et velbalansert lag, men ser ikke bort fra at Pardew satser på Marveaux og Ben Arfa litt ut i andre omgang i samme stil som mot Benfica.

« Siste redigering: 13. April 2013, 20:44 av Sondre »

Oogwayz

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. April 2013, 02:10 »
Mbiwa var etter mitt syn vår svakaste frå forsvarsrekka i går..

Det kan du ikkje meine. Syns han var svært bra igår, og var ilag med Haidara vår beste i forsvarsrekka igår. Sjølv om Williamson har ein ok kamp der han endeleg vinn dei hodeduellane som er hans kanskje einaste styrke, kjem me ikkje ifrå elendig posisjonering og avleveringar 2-3 meter ifrå mannen han siktar på.

Som nevnt før så syns eg også at Gutierrez og Gouffran godt kan starte. Ben Arfa treng ikkje pressast for mykje om det ikkje er nødvendig. Så lenge eg ser Ben Arfa og Marveaux på banen igår, er eg jaggu glad! For ein duo dei var igår!

Jeg er enig i den statementen at Mbiwa var svak mot Benfica. Selv om Williamson ikke var noe god, men i motsetning til Willamson sine pasninger som gikk til utspark, så hadde Mbiwa feilpasninger og situasjoner som kunne ha resultert i baklengs. Mbiwa er en bedre fotballspiller en Williamson, men han prøver seg litt for mye på det elegante når han ikke alltid mestrer det. Fortsatt ung, men må velge det sikre i noen situasjoner.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. April 2013, 10:55 »
Skikkeleg dritver her i Bergen. Passar godt å sitja inne på Scotsman og sjå kamp kl1300 då :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. April 2013, 11:14 »
Ser ut til at Sverre Goldenheim også skal på kamp i dag: