20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Benfica 11. April 2013 @ St.james park på Canal 9  (Lest 21176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle - Benfica 11. April 2013 @ St.james park på Canal 9
« Svar #15 på: 10. April 2013, 18:30 »
Synd at Taylor er skada. Hvilken skade er det snakk om, og hvor stort er omfanget? Sjansene våre synker betraktelig med Perch i midtforsvaret mot et teknisk godt Benfica-angrep. På en annen side er det jo helt utrolig at både Haidara, Benny og Coloccini allerede er tilbake eller snart blir klare igjen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

TommyWee

• Gjest
« Svar #16 på: 10. April 2013, 19:17 »
Sies at Taylor bør være klar mot Sunderland.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. April 2013, 19:50 »
Synd at Taylor er skada. Hvilken skade er det snakk om, og hvor stort er omfanget? Sjansene våre synker betraktelig med Perch i midtforsvaret mot et teknisk godt Benfica-angrep. På en annen side er det jo helt utrolig at både Haidara, Benny og Coloccini allerede er tilbake eller snart blir klare igjen.

Defender Taylor suffered a knee injury in training this morning, and the problem is being assessed ahead of Sunday?s Tyne-Wear derby.

?Steven got a knock in training this morning,? said Pardew.

?But we still have James Perch and Mike Williamson. Perch did a fantastic job in Russia (against Anzhi Makhachkala).

;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 11. April 2013, 08:52 »
Så jævla typisk, ikkje akkurat overraskende at vi får fleire skader i laget.. Kunne ikkje Willy blitt skadet i steden? No synker sjansene våre ganke mykje for å gå vidare. Vi hadde vore heilt avhengig av eit bunnsolid forsvarsspill, for dersom Benfica skulle skåre så trur eg vi skal få slite veldig med å skåre 3 mål eller meir.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 11. April 2013, 09:04 »
Med tanke på at S Taylor er skada og at me tapte 3-1 borte so skal det eit mirakel til i kveld om me skal ta oss vidare :)
Hadde vore artig å fått sett ein kamp der alle spelar på sitt beste og mi gjer ein praktkamp. Desverre har ikkje Nufc for vane å gjera akkurat dette når det gjeld som mest.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 11. April 2013, 10:52 »
For de som skal på kamp ikveld.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590564177620499&set=a.301402789869974.82272.124119160931672&type=1&theater

Mulighet til å skaffe deg et kamp sjerf til 99 pence  :toon:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 11. April 2013, 11:31 »
Håper på kjempesier, men forventer nederlag... Splittet personlighet foran kampen.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #22 på: 11. April 2013, 12:11 »
Håper på kjempesier, men forventer nederlag... Splittet personlighet foran kampen.

Er ikke du altid det? Nei da. Blir 3-0 til oss i dag!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #23 på: 11. April 2013, 12:28 »
Er ikke du altid det? Nei da. Blir 3-0 til oss i dag!

I dag mer enn vanlig :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 11. April 2013, 14:45 »
Benfica har spillepause frem til 21. April så forventer det beste laget. Kommer egentlig an på hva de setter høyest av ligatittel og Europa League tittel, for de møter nemlig både Braga og Porto i mellom semifinalene om jeg ikke tar helt feil så det blir jo et sjansespill. Jeg tror Benfica stiller en blanding av A og B-lag i kveld, men at de er slitne etter det tøffe kampprogrammet de har hatt i det siste + den lange turen. I tillegg er det jo ganske kaldt her og vi er MYE bedre på hjemmebane enn bortebane. Jeg har virkelig trua på at vi scorer det vi trenger, fordi vi har jo slått Chelsea her for ikke alt for mange uker siden. At vi klarer 2-0 har jeg overhodet ingen tvil om, men om de får et mål må vi ha 4.  Når alt kommer alt så håper jeg vi kommer oss videre og tenk så deilig det hadde vært å møte Basel. Jeg har trua!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 11. April 2013, 15:01 »
Skulle gjerne sett et mirakel der vi vinner 3-0 og trekker Basel i semien, men anser det som lite trolig. Dessverre.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #26 på: 11. April 2013, 15:11 »
Jeg er nervøs for forsvaret. Glad vi har Perch som mest sannsynlig får plassen i midtforsvaret. Med Willo hadde vi tapt uansett. Men det hadde jo vært artig å se Willo stoppe Cardozo, da hadde jeg blitt stolt :D

Men til dere som er redd for dårlig angrepspill: Ben Arfa, Cabaye, Sissoko, Marve og Cisse kan fint utfordre portugisere.
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

vhermstad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 11. April 2013, 17:03 »
Jeg er superoptimist idag, mest fordi vi er gode hjemme og kan slå hvem som helst på SJP. 4-1 eeo. I tillegg så drømte jeg for noen netter siden at vi slo Chelsea 3-1 i finalen ettet å ha ligget unde så dette må jo gå veien.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 11. April 2013, 17:53 »
Overoptimisme på forumet tyder som regel på tap. :P Har egentlig ikke hatt troa siden Cissé sitt siste stolpeskudd i kampen alt gikk imot oss. Og har fortsatt ikke troa. Vi kan kanskje overraske, men tror fortsatt ikke det vil være nok.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 11. April 2013, 19:01 »
Har overhodet ikke troen på at dette går veien, men er uansett veldig fornøyd med at vi har klart å nå kvartfinalen i en sesong der det meste har gått mot oss. Tar vi oss videre i kveld er det en STOR bonus, men tar det ikke så tungt dersom vi ikke klarer å snu 3-1.