20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Benfica 11. April 2013 @ St.james park på Canal 9  (Lest 21227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Etter en god start på kampen i Portugal og en tidlig ledelse svikter vi totalt utover kampen. Mye ved hjelp av en svak Santon. Utgangspunktet i denne kampen er veldig enkel. Vi må vinne 2-0, for slipper vi inn et mål må vi ha 4.  Derfor er det viktig at Pardew setter sammen et defensivt solid lag samtidig som vi putter alt kruttet på topp. Plassen ser jeg på som sikret i PL nå så jeg håper denne kampen henger høyt. Vil heller havne på 16.plass og ha et EL trofe enn å havne på 11.plass uten trofeet.

Jeg tror vi klarer det, fordi sør-europeiske lag liker seg ikke i kalde nord.

Tror vi vinner 3-0.

- Flixa

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ser ut til at det er utsolgt i tillegg. Dette blir skamkult!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Ifølge physioroom er Haidara og Coloccini tilbake til denne.

Krul, Haidara, Colo, Mbiwa, Simpson; Anita, Cabaye; Jonas, Sissoko, Marveaux; Cissé (4-2-3-1)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
En smule optimistisk å håpe på både Haidara og Colo i førsteelveren i og med de nettopp er tilbake fra skade?

Ellers håper jeg, selv om det ringer litt feil for meg innerst inne, at vi går "all in" her og går for videre EL spill.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Hvis Colo faktisk er fit for fight, har jo trent noen uker, så vil jeg faktisk ha Mbiwa på høyreback, Tayls og Colo sentralt..
Drømmer altså om:
Mbiwa-Tayls-Colo-Haidara
Men reservedrømmen er:
Anita-Tayls-Mbiwa-Haidara
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg tror vi klarer det, fordi sør-europeiske lag liker seg ikke i kalde nord.

Dette er vel en gammel myte. Det er neppe så kaldt i Newcastle at portugiserne stivner, får hjemlengsel og gir opp en semifinaleplass?

Men det er greit nok at Benfica bruker dette som argument når de taper mot oss ;)
Uten hårreisende enkeltfeil som i første oppgjør og en Cisse som setter sjansene sine så er jeg sikker på at Newcastle vinner.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Selv om Benfica har hovedfokuset på serien tror jeg de vil toppe laget her. De har nemlig spillefri i serien frem til 21. April. Kommer an på hvor mye de ønsker å vinne Europa League og om de vil ta sjanser med tanke på skader.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Når de har kommet så langt er jeg ikke i tvil om at de ønsker dose på. Kan hende de selvfølgelig velger ha noen jokere på benk og se an kampforløpet. De fikk et ufortjent godt utgangspunkt fremfor denne matchen pga noen sekunder udugelighet fra vår side sist. Jeg liker dog ikke at vi skal jage to mål mot et portugisisk lag i 90 minutter. Det lukter ganske mye dritt her altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
er kampen bekrefte på canal9?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Håper ikke folk forventer totalangrep i 90min her. Her gjelder det å holde fokous og balanse i laget (Pardew spesialitet) hvis ikke får vi to kontringsmål mot oss kjapt som fy.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Benfica 11. April 2013 @ St.james park på Canal 9
« Svar #10 på: 09. April 2013, 17:34 »
er kampen bekrefte på canal9?

Ja.
Søte, søte blekkspruter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. April 2013, 20:26 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20130409/ryan-were-so-much-stronger-now_2281670_3138119?

Er vel godeste Santon som tøyer ut i bakgrunnen? Tyder kanskje på at skaden ikke er så ille som hvertfall jeg fryktet, selv om han ikke spiller på torsdag (eller tilogmed søndag for den saks skyld)..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. April 2013, 20:36 »
Gammelt bilde..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. April 2013, 21:41 »
Søren klype! :P

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. April 2013, 18:26 »
Saylor på skade listen igjen. Colo skal vere tilbake til West Brom. Ein nyhet som kan vere ein liten trøst er at Ben Arfa kan spele i mårra. Men spørsmålet er, Kven som skal spele samen med Yanga-Mbiva?? Viss det er Willo så kan eg bekrefte at vi er ute av Europa ligaen... Det kan finnes eit siste håp med at Perch rekker denne som er ein god del bedre enn Willo rekker denne kampen. Dette trur eg er det beste vi kan stille med:

Krul
4-2-3-1
                              Simpson           Perch         Yanga-Mbiva         Haïdara

Cabaye         Gutierrez

Ben Arfa                Sissoko                  Marveaux

Cissé

Håper vi klarer taktiken og vinne kampen 2-0! HWTL!!
« Siste redigering: 10. April 2013, 18:28 av TimKnut »