20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Anelka neste kjøp?  (Lest 22074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #45 på: 02. Aug. 2005, 20:14 »
Skrev feil i det forrige innlegget. Mente at de IKKE var intressert:

fra football365.com
"Manchester United have reportedly joined Arsenal, Chelski and Liverpool in ruling out a move for Michael Owen.
The Daily Telegraph claims that 'well-informed sources' have told the newspaper that ManYoo 'have no plans to sign' Owen."

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #46 på: 02. Aug. 2005, 21:14 »
Owen til Newcastle hadde faktisk vært helt rått, og i tillegg fått Anelka :) Da hadde vi virkelig hvert gått rusta for CL-plass. Syns det er på tida at Shepard og resten av styret tømmer lommeboka og får en skikkelig opprustning i spillerstallen. Vi kommer aldri videre hvis vi ikke tørr å satse litt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #47 på: 02. Aug. 2005, 21:52 »
Mitt Owen-håp, hvorenn lite det måtte være, er der fortsatt. Er bare å klamre seg til det håpet helt til det er ute. En liten drøm å fått Michael Owen hit mens Alan Shearer enda spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #48 på: 04. Aug. 2005, 00:17 »
Anelka-overgang nesten lagt død
Skrevet av Torjus, 3 August 05

Anelka kommer neppe til Newcastle etter at presidenten til Fenerbache kom med uttalelser om at Anelka mest sannsynlig blir værende på Sükrü Saracoglu stadion.

Han hadde dette å si til Sky Sports på onsdag:

?Jeg snakket med Anelka og fortelte han at Newcastle har lagt inn et bud på ham. Jeg fortalte ham at alle, fansen er fornøyd med ham. Han sa han er fornøyd med alt også. Jeg selger han ikke. Men han har en forlatelsesklausul på ?20 millioner i hans kontrakt. Det er eneste måten han kan forlate oss på nå.

Med disse uttalelsene virker det som om Anelka ikke kommer til oss med mindre
Shepherd byr ?20mill for han. Nå får de som ønsker en spiss håpe på Owen eller Viduka skal komme

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #49 på: 04. Aug. 2005, 01:20 »
Offå meg. Blir snart desperat! "Rister på hovudet"...."nei ikkje viduka, skjerp deg Hans...MEn vi trenger spisser...skjerp deg Hans!!!"

Neida, så desperat er eg ikkje, men berre nesten.
SYnd at vi har mistet interessen i Keane, og at Anelka blir for dyr.
Nå står det mellom Owen og Baros. Vil helst a fyrste nevnte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #50 på: 04. Aug. 2005, 18:14 »
Klubber på desperat spissjakt må jo betale mer for spisser enn andre. Lett å presse opp prisen når man vet hvor presset Newcastle er.

Vil være fornøyd med både Baros, Anelka og Owen, men tviler på at noen av de kommer...

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #51 på: 04. Aug. 2005, 18:19 »
Owen ender vel ikke opp i newcastle. Det må være som å vinne i lotto.
Men selvfølgelig det er lov å håpe. Det hadde vært pent det med owen og shearer på topp. Så spørs det da om newcastle i det hele tatt har penger til en slik overgang om owen vil det selv.

djmattis

• Gjest
Anelka neste kjøp?
« Svar #52 på: 10. Aug. 2005, 16:19 »
enten gambler owen og satser på spileltid og mulig skårings suksess elelr så tenker han på euro cups med manu elelr noe sånn.....

anelka dealen må i boks hvis ikek ser det veeeeeeeldig tungt ut....

shearer er ikke god nok alene og chopra er ikke god nok erstatter...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #53 på: 10. Aug. 2005, 17:40 »
Freddie Shepherd forteller i dag at klubben dropper jakten på Nicolas Anelka. "Fenerbahce har kun hatt ham i seks måneder og sier at de ikke ønsker å selge, derfor ser vi nå etter andre løsninger".

Herregud, dette ser forferdelig ut. Ingen spisser, ingen ny back, ingen nye spelerer inn....herregud så frustrerende!

Ja, sei meg Fat Fred....andre alternativer? Kanskje du har tenkt å bringe Fredi Kanoute hit? Trur du saken bli bedre av den grunn? nei

Frustrert
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #54 på: 10. Aug. 2005, 17:42 »
Hans Emil. Husk at det er Fat Fred vi snakker om her. Han vet ikke hva han gjør. Og akkurat det er normal kost for Newcastle.
Vi ender garantert opp med en elendig byttedeal med JJ og Kanoute. Hurra!!!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Anelka neste kjøp?
« Svar #55 på: 10. Aug. 2005, 17:57 »
Du hater virkelig ledelsen i Newcastle du, Joakim? Skuffende...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #56 på: 10. Aug. 2005, 18:01 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Hater er feil ord å bruke, men at jeg er lut lei av dem, er overhodet ikke skuffende. Det er på tide at vi begynner å våkne. De to kronidiotene Souness og Shepherd bør kastes ut snarest mulig. De har dessverre bevist utallige ganger at ingen av dem har det som skal til for å løfte Newcastle til nye høyder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #57 på: 10. Aug. 2005, 18:19 »
Heilt enig i det Joakim sier. Einaste forskjellen er at eg hater Freddie SHepherd. At vi har eit sånt forferdelig amatør messig styre og styres formann, for å ikkje snakke om trener er veldig frustrerende. Lut lei av dei.
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Anelka neste kjøp?
« Svar #58 på: 10. Aug. 2005, 18:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "geordie-olav"

Hater er feil ord å bruke, men at jeg er lut lei av dem, er overhodet ikke skuffende. Det er på tide at vi begynner å våkne. De to kronidiotene Souness og Shepherd bør kastes ut snarest mulig. De har dessverre bevist utallige ganger at ingen av dem har det som skal til for å løfte Newcastle til nye høyder.

Nei. Men det ser visst dessverre ikke ut til at de skal noen steder, foreløpig. Hvorfor ikke bare støtte laget i motgang når de først trenger det, istedet for å begynne å bli pessimistisk.

Om fansen hadde vært litt mer positive, så hadde spillerne fått større selvtillit, og laget ville ha vunnet flere kamper.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Anelka neste kjøp?
« Svar #59 på: 10. Aug. 2005, 19:21 »
owen er jo nå uaktuell!

1. Saviola
2. saviola
3. keane
4. Anelka
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.