20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vet ikke helt hvor dette hører hjemme så jeg la det inn her.Det jeg lurte på er om det er noen som har litt peiling på nettleseren Opera? De har nå sluppet en ny versjon og den har jeg selvsagt lagt inn på maskinen. Problemet mitt er at forsiden til newutd er ikke som før, den er faktisk helt forvridd.Logoen er halvert slik at jeg ikke ser Souness, kun Kongen. Og alle artikkelene er blitt forflyttet oppå menyen slik at jeg må scrolle nedover for å komme til menyen. Dette er selvsagt meget irriterende siden dette er en kjempebra side og er innom hver dag.Noen som har et forslag til mitt problem uten å måtte bytte til en annen nettleser??
Opera?!? dere må starte å bruke Mozilla Firefox istede
Sitat fra: "BegBie"Opera?!? dere må starte å bruke Mozilla Firefox istede Jeg bruker både Opera og MF og synes begge er veldig bra. Firefox er kanskje bedre til surfing, men jeg har tilpasset Opera så bra til mitt bruk at det blir vanskelig å gå i fra det, i tillegg til at jeg er fornøyd med det meste fra før.