20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 7. april kl. 16.00  (Lest 22648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 7. april kl. 16.00
« Svar #135 på: 07. April 2013, 18:38 »

Hahaha. Har du ikke en gif med pardew når han driter i skjortelooken! ROFL
Who else...... Alan Shearer

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 07. April 2013, 19:18 »

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #137 på: 07. April 2013, 19:29 »
For ein avslutning på ein kamp der eg verkeleg tenkte at alle marginar var imot oss. Den scoringa oppsummerer heile grunnen til at eg ser på fotball. For eit øyeblikk!

Om eg skal driste meg ut på litt evaluering:
Krul, Marveaux, Yanga-Mbiwa, Taylor, Jonas og Gouffran er veldig bra idag. Yanga-Mbiwa er faen meg klasse. Denne kampen hadde me tapt 2-0 hadde det ikkje vore for han (og Krul såklart).

Sissoko og Ameobi var kampens dårlegaste for meg. Syns spesielt Sissoko sleit med involveringane idag, og gir ikkje frå seg ball når han skal. Ameobi er jo eit trist skue. Moro at Campbell fekk litt minuttar, men fleire av lagkameratane boikotter jo han heilt sjølv om han står i drømmeposisjonar. Forsåvidt forståeleg slik kampen utvikla seg.

Til slutt eit par spørsmål. Er Marveaux vår nye faste frisparktakar, eller er det kun i lange frisparksituasjonar?
Korleis ser skaden til Santon ut?

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 07. April 2013, 19:57 »
Du oppsummerer det fint, Kesse. Jonas var FANTASTISK i dag. Hele matchen masa de om at Jonas var vårt svake ledd - men han var strålende bakover og fremover. Herlig matche av han i dag. Takke meg til det er godt å se forumets antihelt prestere slik en praktkamp.
Ellers spiller Cisse glimrende - men frustrerer med å vente til overtid. Men herregud så deilig det da blir.

Dette var så sjukt fortjent. Andreomgang er det et lag på banen, mens Fulham har en verdensklasses Berbatov og en rågod Hangeland. De to spilte en kamp av høy, høy klasse for bortelaget. All ære til de. Men dette var ekstremt fortjent. Vi starter nølende, spiller oss gradvis opp i løpet av førsteomgang og burde ledet til pause. Etter pause skaper vi nok av sjanser til å gålle - mens Fulham stort sett forsvarer seg hele omgangen.

Som en av de som kanskje har kritisert Jonas mest denne sesongen, må jeg innrømme at han var meget god i dag, og har helt klart kommet seg i vår. I høst var han direkte elendig, håper han klarer å holde nivået oppe.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 07. April 2013, 19:57 »
Åååååååå så digg me 3 poeng!!!!! Sinnsygt viktige poeng! 1 seier til så er vi sikre.
Lenge siden jeg har jubla sååååå mye som jeg gjorde idag. Ååååå så herligt :-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 07. April 2013, 20:00 »
Deilig resultat å komme heim til! Veldig veldig letta akkurat nå :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #141 på: 07. April 2013, 20:02 »
Kjempe deilig med 3 poeng idag. Var ikke i tvil om at vi skulle klare 3 poeng, men gu så frustrerende det er å vente så lenge på målet  :P

Herlige bilder etter målet og etter kampen. Ser frem til en kjempe kamp mot Benfica og sesongens høydepunkt mot Sunderland.

HOWAY THE LADS!!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 07. April 2013, 20:05 »
Åååååååå så digg me 3 poeng!!!!! Sinnsygt viktige poeng! 1 seier til så er vi sikre.
Lenge siden jeg har jubla sååååå mye som jeg gjorde idag. Ååååå så herligt :-)

6 kamper på å sikre oss en trepoenger.
Vi har Sland (H), WBA (B), Pool (H) WHam (B), QPR (B), og Arsenal (H). Eksterem pessimistisk tipping fra meg. 1-0-1-1-0-0, gir os iallefall tre poeng. (Jeg er veldig pessimistisk her;)
Who else...... Alan Shearer

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 07. April 2013, 20:17 »
Fan så deilig!!! Var helt fantastisk på St James idag! :D Vi stanget og stanget, og fikk til slutt det velfortjente målet! Vi spilte veldig bra i dag! Stadion eksploderte på målet!

"Møtte" spillere etter kampen! Bilder fra turen for de interesserte:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.440123859410075.1073741825.100002373954972&type=3

Fikk tilogmed spurt Pardew i bilen om hvorfor han fjerna skjegget. Han lo, men kona lo høyere! :ler:
« Siste redigering: 08. April 2013, 09:56 av Eriksen »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 07. April 2013, 20:27 »
For noen syke kampavslutninger vi har hatt i det siste! Er vanvittig glad for at Krul er tilbake i målet. Elliot har stått greit han, men Krul er pur klasse. En matchvinner i mål! Har ikke helt oversikt over alle ballene som gikk i stolpene, så at vi scorte på slutten var helt fortjent. Hent opp Benfica nå og jeg vil være i en sjelden ekstase. Pluss på et mulig comeback av Ben Arfa og vi snakker..

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #145 på: 07. April 2013, 21:11 »

Fikk tilogmed spurt Pardew i bilen om hvorfor han fjerna skjegget. Han lo, men kona lo høyere! :ler:

:lol:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 07. April 2013, 22:00 »
Sinnssykt bra gjort av Cisse på goalen!

Digger også at Jonas var meget god idag, etter en mildt sagt ræva sesong.

Marveaux er krutt som vanlig. Håper det er småskader/følinger som har gjort at han ikke har spilt mer enn det han har gjort denne sesongen.

Krul <3
Same old Shearer, always scoring!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #147 på: 08. April 2013, 02:45 »
"Fulham manager Martin Jol has rued Papiss Cisse's last-gasp winner for Newcastle United, insisting his side deserved at least a point."

Har fyren mista grepet totalt?? 1. omgang var jevn, men i 2. omgang var det bare ett lag på banen. Helt fortjent seier til Newcastle som vel også skulle hatt straffe + rødt kort på handsen til Reither?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 08. April 2013, 06:49 »
Håper de klarer å avgjøre Sunderland kampen på et tidligere tidspunkt når jeg reiser dit på søndag, for jeg tror ikke jeg klarer flere av disse overtidsdramaene   :-[.
Får jo hjerteproblemer av slike ting og naboene trodde vel jeg ble torturert  :iik: da jeg skrek ut min glede over 1-0 scoringen  :happy:

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #149 på: 08. April 2013, 11:37 »

Fantastisk  :toon: