20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 7. april kl. 16.00  (Lest 22661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 7. april kl. 16.00
« Svar #120 på: 07. April 2013, 18:03 »
Fyyyy faen for et viktig mål
lt;3 Newcastle <3

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #121 på: 07. April 2013, 18:04 »
Vel. Vi kan kritisere Cisse så mye vi vil. Han har noen åpenbare mangler som absolutt ikke gjør ham til en komplett spiss. MEN dette vet vi jo alle sammen. Mannen tenker kun en ting samtlige 90 minutter PLUSS TILLEGG: Det er "MÅL". Resultatet er håpløse avslutninger fra idiotiske posisjoner, Sløsing med sjanser når lagkamerater er i adskillig bedre situasjoner, mål fra latterlige posisjoner ut av en annen verden, han er alltid involvert, han kommer alltid til sjanser osv osv. Status på de to siste kampene er for eksempel to mål og tre stolpeskudd. Han er involvert. Får vi Cisse inn i en herlig flyt neste sesong og laget forer ham enda mer enn denne sesongen, kan denne mannen virkelig skåre mange mål.

LIKEVEL, er det veldig viktig å hente inn en reell utfordrer til spissplassen. I den sammenhengen ser jeg gjerne at vi henter inn en spiss som kan fungere alene, ELLER ved siden av Cisse på topp. Det er for frustrerende å se at vi trenger andre strenger å spille på i enkelte kamper, men det eneste alternativet egentlig er Ameobi. Campbell kan jo for all del fortsette utviklingen neste sesong, men ønsker en mer etablert spiss inn. Det bør være prioritet nr 1 i sommer. Etter det kommer vel en ny stopper inn, særlig hvis Colo forsvinner...

Uansett. HOWAY THE LADS!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 07. April 2013, 18:04 »
Du oppsummerer det fint, Kesse. Jonas var FANTASTISK i dag. Hele matchen masa de om at Jonas var vårt svake ledd - men han var strålende bakover og fremover. Herlig matche av han i dag. Takke meg til det er godt å se forumets antihelt prestere slik en praktkamp.
Ellers spiller Cisse glimrende - men frustrerer med å vente til overtid. Men herregud så deilig det da blir.

Dette var så sjukt fortjent. Andreomgang er det et lag på banen, mens Fulham har en verdensklasses Berbatov og en rågod Hangeland. De to spilte en kamp av høy, høy klasse for bortelaget. All ære til de. Men dette var ekstremt fortjent. Vi starter nølende, spiller oss gradvis opp i løpet av førsteomgang og burde ledet til pause. Etter pause skaper vi nok av sjanser til å gålle - mens Fulham stort sett forsvarer seg hele omgangen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 07. April 2013, 18:06 »
Noen som har dokumentasjon på Sholas uhell? :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 07. April 2013, 18:06 »
Så ekstremt deilig å vinne en slik kamp der det føles som om alt går mot oss. Herlige bilder hvor spillere og Pardew feirer med fansen. Krul MOM for meg idag, for noen syke redninger han vartet opp med.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #125 på: 07. April 2013, 18:07 »
OIOI,, dette kan være målet som holder oss oppe, nå har vi ro til sunderland kampen, mens de har kniven på strupen

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #126 på: 07. April 2013, 18:07 »
Fantastisk feiring av Pardew. Gåsehud som faen.  :wub:
Søte, søte blekkspruter.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #127 på: 07. April 2013, 18:07 »
Veldig oppløftande andre omgang - sjølv den var sjukt frustrerande!
Fullt fortjent og vanvittig viktig!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #128 på: 07. April 2013, 18:08 »
Fy faen. Må være sesongens deiligste seier!  :toon: For noen jubelscener av AP!

Må si jeg ikke skjønner helt kritikken mot Cisse. Både i dag og på torsdag er han bare marginer fra hat-trick. En spiss som kommer seg til sjanser vil ALLTID score til slutt, og tenk når han treffer på majoriteten av sjansene sine. I dag kunne vi smadret Fulham resultatmessig, det er snakk om uflaks rett og slett. Ellers en fantastisk førstetouch på scoringen.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #129 på: 07. April 2013, 18:10 »
Asså, den mannen der har scort på overtid og avgjort til vår fordel i vår tre siste hjemmekamper  :frenetisk:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 07. April 2013, 18:14 »
For all del. Men lett å bli forbanna når vi burde leda 1-0 til pause. Men som jeg sa tidligere - han var virkelig god hele kampen i dag. Touchen er tilbake og han er farlig hele tiden. Og avgjør igjen. Tilbake på et målsnitt nå som er en sann goalgetter verdig. Og selvfølgelig - målene han scorer er livsviktige.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 07. April 2013, 18:15 »
Sjukt deilig med tre poeng!

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #132 på: 07. April 2013, 18:16 »
De første 20 minuttene, og sikkert de siste 20 minuttene av kampen er det beste jeg har sett av Newcastle denne sesongen. Storkoste meg hele kampen, og Cissé er jo bare helt rå.

Banens beste er enten Marveaux eller Sissoko.
Det jeg digger med Sissoko er at han er så ekstremt målbevisst. Han kan gjerne begynne å spurte med en gang han får ballen og bare sekunder etterpå så er han med motstanderens 16 og utfordrer.
Marve er kjapp til beins, teknisk, presis og har veldig bra oversikt over hva som skjer til enhver tid.

Jeg blir alltid glad av å se Anita og Cissé også. Og ikke minst Krul.
Fantastisk dag. La oss slå Benfica 2-0 til uken, også slår vi jammen med Sunderland også så blir dette drømmeuken.
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #133 på: 07. April 2013, 18:30 »
Søte, søte blekkspruter.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 07. April 2013, 18:33 »
Fy faen. Må være sesongens deiligste seier!  :toon: For noen jubelscener av AP!

Må si jeg ikke skjønner helt kritikken mot Cisse. Både i dag og på torsdag er han bare marginer fra hat-trick. En spiss som kommer seg til sjanser vil ALLTID score til slutt, og tenk når han treffer på majoriteten av sjansene sine. I dag kunne vi smadret Fulham resultatmessig, det er snakk om uflaks rett og slett. Ellers en fantastisk førstetouch på scoringen.

Bortsett fra at det selvfølgelig ikke er uflaks det er snakk om. Det er dyktighet og selvtillit og ikke flaks som har gjort at Cisse ikke har scoret mer denne sesongen. Mange av avslutningene han i år har vært for dårlige og det har ingenting med uflaks å gjøre.

Ikke misforstå, digger Cisse, men har fortjent kritikk i år.