20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem tror du rykker ned i 2013 og hvem kunne du tenkt deg at gikk ned?  (Lest 11304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Norwich leder også nå.  :nervøs:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
OBS! Burde me igrunn ikkje slått sammen denne tråden med PL tråden: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=4575.495

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ahh. Stoke og Swansea!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Stoke, mackems og Wigan ser nå ut til å bli dei tre klubbene som kjemper i mot den siste nedrykkplassen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Satser på at det blir Stoke, da. Drittlag av dimensjoner.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Norwich og Villa er også med i kampen føler jeg!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Trur Villa greier seg altså, dei har ok form + dei har ikkje så verst terminliste.

Norwich kan rote seg fort ned ja, dei har elendig form.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Med vår borteform og heimekampar mot Liverpool og Arsenal, so vil eg sei mi er med her for fullt :nervøs:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Liverpool scorer ikke mål. Ikke et eneste ett. De har sjanser, men de scorer aldri. Med topp innstilling og toppet lag bør det være fullt mulig å ta poeng hjemme mot Liverpool.

Det som skjedde i derbyet er ikke nødvendigvis en indikator på at sesongen kommer til å gå til helvete, og at Sunderland vil klatre voldsomt på tabellen. Jeg tror fortsatt vi har større sjanser for å overleve enn de har, fullstendig uavhengig av det som skjedde på søndag. Vi er fortsatt det beste laget. Og hvis vi er nullstilt og klar for å spille fotball, så tror jeg WBA kan få det tøft på lørdag. Hvis vi derimot fremdeles synes synd på oss selv, og depper etter derbytapet og ikke er skjerpa, så er det vi som kommer til å få det fryktelig tøft. Da kan det hende jeg sier noe annet om kampen mot Liverpool også. Men i utgangspunktet tror jeg vi skal ha gode muligheter for fire poeng på de to neste. Hvis vi er nullstilt og klar for krig, riktignok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er så mange bedritne lag i bedriten form under oss at jeg ikke er så voldsomt bekymret. Enda..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ingen som har tatt for seg lagenes gjenstående kamper ennå. Hvis vi trekker grensa ved Newcastle, så har vi seks lag som kommer til å kjempe desperat for å overleve (QPR og Reading har i praksis rykket ned, så de utelukker vi).

NEWCASTLE:
WBA B
Liverpool H
West Ham B
QPR B
Arsenal H

NORWICH:
Reading H
Stoke B
Aston Villa H
West Brom H
Man City B

SUNDERLAND:
Everton H
Aston Villa B
Stoke H
Southampton H
Tottenham B

STOKE:
QPR B
Norwich H
Sunderland B
Tottenham H
Southampton B

ASTON VILLA:
Man Utd B
Sunderland H
Norwich B
Chelsea H
Wigan B

WIGAN:
West Ham B
Tottenham H
West Brom B
Swansea H
Arsenal B
Aston Villa H
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ser ikke bra ut det programmet vårt, med tanke på at vi har vunnet 1 kamp på bortebane i år...

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle rykker ned nå.
Det blir dessverre ikke seier mot QPR eller Arsenal, mens de øvrige lagene på 38 poeng garantert vinner hver sin kamp...