20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Benfica - Newcastle 4/4 kl. 2105 - CMore Fotball  (Lest 19244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Benfica - Newcastle 4/4 kl. 2105 - CMore Fotball
« Svar #120 på: 04. April 2013, 23:03 »
Vi blir felt av to store tabber... Veldig synd, for med litt flaks så kunne vi kanskje ha vunnet denne kampen. Har fortsatt eit håp om at vi kan ta dei på heimebana med fansen i ryggen
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 04. April 2013, 23:03 »
3-1 er et drit dårlig utgangspunkt.  3-2 kunne vært ålreit fra bortebane.  Uansett bedriten dømming, med offside som aldri var offside, fouls som aldri var fouls, og direkte filming opptil flere ganger fra Benfica sin side.  Tenk så gull dersom FIFA kunne gått inn i ettertid for å straffe feilaktige "smerter".    I tillegg disse to stolpetreffene som lett kunne gått inn, samt 2 av målene på uholdbare personlige feil.  Kjip kamp i bunn og grunn.

Det lover i også jævlig dårlig for min egen del, når den første tanken når vi leder er "HURRA! Nå scoret vi, vi leder! ... ... Nå snur det sikkert snart"  For å være HELT ærlig, så driter jeg i EL så lenge vi holder plassen i PL.  En seier i europa er IKKE verdt et nedrykk fra ligaen.
Genius by birth. Slacker by choice.

langgeita

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #122 på: 04. April 2013, 23:06 »
Syns det var mye bra å se idag... Store feil av Santon og Taylor, men Sissoko og Cisse var i kanon form..
Gleder meg til returoppgjør og full fres på SJP!!!
Positiv til siste sekund :toon:
"He's a fantastic player. When he isn't drunk."
Brian Laudrup closely analyses the performances of former England hero Paul Gascoigne.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 04. April 2013, 23:07 »
Tenk så gull dersom FIFA kunne gått inn i ettertid for å straffe feilaktige "smerter". 
Enig, problemet hadde vært borte på to serierunder. Utrolig provoserende.

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #124 på: 04. April 2013, 23:08 »
F*EN så irritert jeg er :hissig2:, lenge siden har har vært så irritert etter en kamp. Vi slepper jo inn to f*tte-mål som ødelegger nesten helt våre sjanser for å gjøre noe stort denne sesongen.
Nå må vi bare håpe på et mirakel neste torsdag.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #125 på: 04. April 2013, 23:08 »
er det bare meg som synes mbiwa var enormt svak i dag, han har heller ikke vært den klippen jeg trodde han kom til å være etter overgangen. håper det bare er en tilvenningperiode.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 04. April 2013, 23:08 »
Ble så skuffa at jeg ikke klarte se mer etter 3-1.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #127 på: 04. April 2013, 23:09 »
3-1 er jo ikke så forferdelig!  Det er bedre enn 2-0 som høres kanskje bedre ut. For et år siden slo vi man utd 3-0. Entusiasme og syk stemning på sjp er det ikke umulig

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 04. April 2013, 23:11 »
3-1 er jo ikke så forferdelig!  Det er bedre enn 2-0 som høres kanskje bedre ut. For et år siden slo vi man utd 3-0. Entusiasme og syk stemning på sjp er det ikke umulig
Er irriterende hvordan det blir 3-1. To stolpeskudd og helt latterlige tabber av to vanligvis stabile spillere.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 04. April 2013, 23:12 »
Litt merkelig kamp der vi kunne ha scoret flere og sluppet inn flere. Benfica er mange flere trappetrinn bedre når det gjelder å håndtere en ball. Det er ikke uten grunn at vi slipper inn nest mest mål i PL. Tabber i så og si hver kamp der målene renner inn. Frustrerende, unødvendig og alt alt for lette mål som triller inn hver gang nufc spiller.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 04. April 2013, 23:15 »
For å være HELT ærlig, så driter jeg i EL så lenge vi holder plassen i PL.  En seier i europa er IKKE verdt et nedrykk fra ligaen.

Selvfølgelig. PL foran EL.
EL har gjort mye vondt med oss denne sesongen og jeg er glad vi slipper det massive kampprogrammet neste sesong - til det er vi for skadeutsatt til å takle. Men når vi først er i en kvartfinale (og kampprogrammet blir overkommelig) og mest sannsynlig ryker pga personlige feil må jeg innrømme at det smaker veldig bittert..
« Siste redigering: 04. April 2013, 23:17 av darkshark »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. April 2013, 23:17 »
Selvfølgelig meget irriterende! Men 3-1 er ikke så forferdelig som alle skal ha det til. En meget god hjemmekamp er "alt" som skal til, mao ikke umulig

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #132 på: 04. April 2013, 23:21 »
Santon og Steven Taylor - banalt lavt nivå på dei 2 involveringane der.
Eg synst vi vart straffa alt for hardt. Cissé er maks uheldig med to stolpetreff, begge var eg sikker på skulle gå inn! Frustrerande.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 04. April 2013, 23:23 »
Selvfølgelig meget irriterende! Men 3-1 er ikke så forferdelig som alle skal ha det til. En meget god hjemmekamp er "alt" som skal til, mao ikke umulig

Skuffelsen over at det blir 3-1 og ikke 1-1 evt. 2-1 er vanskelig å fordøye. Personlig tror jeg vi kan utrette mye på hjemmebane mot Benfica, men er skeptisk at vi klarer å slå de med 2 mål..

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 04. April 2013, 23:39 »
er det bare meg som synes mbiwa var enormt svak i dag, han har heller ikke vært den klippen jeg trodde han kom til å være etter overgangen. håper det bare er en tilvenningperiode.

Det håper jeg også. Han har ikke vært direkte svar for oss (idag var vel en av de dårligste kampene hans). Husk på at det tok Coloccini mye lenger tid enn tre måneder for å finne seg til rette i nye omgivelser og liga. Har fortsatt klokketro på Mbiwa! Liker spesielt godt at han har meget bra hurtighet, langt bedre enn Colo. Han er også flink til å bryte foran og ta med seg ballen forbi et ledd med steget sitt. Samtidig er han habil med ball i føttene og kan klarere/sende ballen til medspiller med begge bein. Ellers har han en del å gå på når det gjelder posisjonering og duellstyrke. Han vinner langt færre dueller enn Coloccini/Taylor, og må nok lære seg å vurdere og time involveringene enda bedre. Colo er enorm på å ikke nødvendigvis klart vinne en duell, men likevel gå inn i kropp, forstyrre eller korrekt falle av, slik at angriperen får et dårlig touch eller gjør feil. Men den rutinen har Mbiwa god tid på å utvikle, naturlig nok, ettersom han bare er 23 år.

Ellers er jeg jevnt over godt fornøyd med den kollektive gjennomføringen av kampen. Vi blir brutalt straffet av personlige feil foran eget mål. I tillegg har vi utur med to i stolpen. Skikkelig bittert! Klarer ikke å klandre Cisse for mye, da han var skikkelig energisk og tilstede i denne kampen. Han virket svært motivert og det fine ved ham er at han ofte evner å finne rom pga den vedvarende bevegelsen og de mange initiativene hans. I tillegg er han ofte på rett plass til rett tid, noe som gjør at han kommer til de sjansene han får. Satser på at hattricket kommer i returoppgjøret.

Til slutt: Fysikken til Sissoko. Er virkelig fascinert over det maskineriet på de to føttene hans. For en ekstrem kombinasjon av rå og utemmet kraft mikset med et utrolig fint driv og eksplosivt steg. For en plattform å bygge videre på. For et potensial.

God natt

« Siste redigering: 04. April 2013, 23:58 av roxdaddy »