20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 30/3 kl. 1600  (Lest 16553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Man City - Newcastle 30/3 kl. 1600
« på: 28. Mars 2013, 15:56 »
En av sesongens tøffeste bortekamper, og dette gangen er jeg redd det kan bli skikkelig stygt.

Skadelisten har blitt vond de siste dagene/ukene:
Krul, Debuchy, Santon, Haidara, Coloccini, Tiote og Ben Arfa mangler alle til denne kampen.

Elliot

Simpson - Saylor - Mbiwa - Jonas

Anita - Cabaye

Marveaux - Sissoko - Gouffran

Cisse

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 30/3 kl. 1600
« Svar #1 på: 28. Mars 2013, 18:24 »

:jones:

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Mars 2013, 22:06 »
Ikke en kamp jeg gleder meg masse til men håper på en bombe.
Hva med Anita istedet for jonas??

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Mars 2013, 00:48 »
Lang skadeliste men fortsatt en helt grei første 11er, kan leve med det. Bonuskamp det her, vi skal ikke ha poeng på Etihad, så om vi får det er vi i pluss poengmessig. City kan jo ikke akkurat skryte på seg noen kjempeform de heller. Pluss at de har mange spillere som har spilt mye for landslagene sine i det siste.

Har faktisk trua på at det kan bli en artig kamp jeg. Vi som slår oss løs fordi vi ikke har noe å tape og City som har alt å tape. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Mars 2013, 16:31 »

Jøsses, du har so ekstremt mykje å tilføre dette forumet. Kven meinar du skal spela istaden for desse?

Grunnen til at eg seier dette er at det har vore mykje diskusjon rundt kvaliteten på forumet og innlegg folk kjem med. Eg ser fram til fleire slike frå deg i løpet av kampen når Perch, Simpson og Jonas spelar mot Yaya, Aguero, tevez og Silva. Og sjølvsagt den same leksa om Pardew.
Forventar at ein moderator seier ifrå i so fall.

Til kampen: Får mi 1 poeng her so er eg i himmelen. Teinkje meir på Benfica-kampen enn denne igrunn.
« Siste redigering: 29. Mars 2013, 16:35 av lgrinde »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. Mars 2013, 18:13 »

Jøsses, du har so ekstremt mykje å tilføre dette forumet. Kven meinar du skal spela istaden for desse?

Grunnen til at eg seier dette er at det har vore mykje diskusjon rundt kvaliteten på forumet og innlegg folk kjem med. Eg ser fram til fleire slike frå deg i løpet av kampen når Perch, Simpson og Jonas spelar mot Yaya, Aguero, tevez og Silva. Og sjølvsagt den same leksa om Pardew.
Forventar at ein moderator seier ifrå i so fall.

Til kampen: Får mi 1 poeng her so er eg i himmelen. Teinkje meir på Benfica-kampen enn denne igrunn.

:gp:

Begynner å miste litt interessen av å være her inne, så håper det bedrer seg snart. Kanskje moderatorer burde stramme litt inn, selv om dette ødelegger litt for det frie?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Mars 2013, 20:58 »
Overse det.

Lite tro i denne matchen - ville jeg hatt uansett hva vi stilte med. Men skadesituasjonen forsterker jo selvfølgelig den innstillinga. Håper det ikke blir en møkkamatch hvor vi blir pissa på. Offensivt stiller vi fortsatt potent. Så helt håpløst er det ikke. Vi har spilt med Simpson i flere år nå - og han har prestert godkjent på dette nivået før. Så jeg gidder ikke krisemaksimere veldig heller. Det faktum at han må prestere maks hver gang han får sjansen slik at han får best mulig arbeidsgiver og best lønn etter sommeren er også en viktig faktor. Jonas er selvfølgelig heller ikke ideelt - men fortsatt ikkje helt forferdelig.
« Siste redigering: 29. Mars 2013, 21:02 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Mars 2013, 21:37 »
Vi stilte med langt svakere lag mot både Manu og Arsenal, og gjennomførte sesong beste offensivt i begge de kampene (Sett bortifra Chelsea kampen), så ingenting er umulig. Men vi har sluppet inn et og to mål nesten hver kamp i pl i det siste. Bortestatestikken vår skremmer heller ingen 1-5-9. Aguero, Kompany og Yaya tilbake i City laget taler heller ikke til vår fordel. Det er heller ikke her vi skal forvente å hente poeng, det blir kampene etter City at sesongen vår skal avgjøres.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Mars 2013, 23:02 »
Er også litt resignert før denne kampen, og forventer ingenting som helst. Håper på en solid gjennomkjøring, uten skader og suspensjoner. Gi gjerne Campbell og Tavernier noen minutter.

Tipper 3-1 til City. De har noen kanoner tilbake til denne kampen, og bør slå oss greit mtp hva vi mangler.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Mars 2013, 14:33 »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Mars 2013, 14:44 »
Litt over 1 time til kamp. Blir nok en vanskelig kamp, men håper laget kan overraske.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Mars 2013, 15:02 »
Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial 8s
#NUFC (4-2-3-1) v #MCFC: Elliot; Simpson, S.Taylor, Yanga-Mbiwa, Gutierrez; Anita, Cabaye (c); Obertan, Sissoko, Gouffran; Cisse. #BPL

Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial 5s
#NUFC substitutes v #MCFC: Harper, Good, Perch, Bigirimana, Gosling, Marveaux, Campbell. #BPL #newcastle

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Mars 2013, 15:04 »
Spennende med Curtis Good på benken for første gang. Var meget god i Bradford, og vært god for U21 laget.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Mars 2013, 15:04 »
For en høyreside! :drool: :nikke:

Haha! Howay!

Edit: Hvorfor Obertan fremfor Marveaux?
« Siste redigering: 30. Mars 2013, 15:07 av Eriksen »

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Mars 2013, 15:05 »
Aiai, for en benk :/ Dette er en av de kampene det faktisk går greit å gå glipp av! :P HWTL!