20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00  (Lest 30451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00
« Svar #195 på: 10. Mars 2013, 21:49 »
Greit at vi ikke bare har engler i klubben vi heller, men Pulis og Stoke provoserer meg voldsomt til tider. Hva med N'Zonzi som slår til Cabaye? Husker ikke hvem det var, men Saylor får et slag/klaps mot anisktet i frispark situasjonen. Cisse hadde også armen opp i ansiktet til Stoke spilleren, men man må fanken se på eget lag før han skriker ut her og der. Det er heller ikke første gangen pulis hykler ut med slike uttalelser. Dritt manager og et stort drittlag.
« Siste redigering: 10. Mars 2013, 21:51 av Fluffy »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 10. Mars 2013, 21:55 »
Greit at vi ikke bare har engler i klubben vi heller, men Pulis og Stoke provoserer meg voldsomt til tider. Hva med N'Zonzi som slår til Cabaye? Husker ikke hvem det var, men Saylor får et slag/klaps mot anisktet i frispark situasjonen. Cisse hadde også armen opp i ansiktet til Stoke spilleren, men man må fanken se på eget lag før han skriker ut her og der. Det er heller ikke første gangen pulis hykler ut med slike uttalelser. Dritt manager og et stort drittlag.
Setter faktisk mer pris på ufin knuffing enn spillere som legger seg bare noen ser stygt på dem. Var en skikkelig knokkelkamp, og fint å se at våre franske gutter kunne slå fra seg de og. Storkoste  meg da Taylor løp direkte bort til Begovic etter scoringa   :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 10. Mars 2013, 21:59 »
Enig i at Pulis er på jordet der, men liker ikke helt måten Cisse opptrer på om dagen. Synes det er mye knuffing og idioti mot motspillere. Kommer sikkert som en konsekvens av frusterasjonen på scoringsproblemene hans denne sesongen.

Sett det samme selv. Virker ikke å være helt i balanse.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 10. Mars 2013, 22:10 »
http://www.themag.co.uk/video-replay/video-special-cabaye-goal-v-stoke-from-the-terraces/?
Herlig video hvor vi ser alt Taylor gjør før 1-1 målet  :wub:

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 10. Mars 2013, 22:51 »
Etter at begovic slår/dytter Taylor gjør faktisk taylor en innsats med en gang for å holde cabaye og Cisse unna Stoke-keeperen. Ikke mange PL-spillere som gjør det i stedet for å enten kaste seg ned, eller fly på den som dytta. Kudos til Saylor  :frenetisk:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 10. Mars 2013, 23:23 »
Skal godt gjøres å finne enn mer sympatisk og ærlig spiller i PL enn Steven Taylor.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 10. Mars 2013, 23:43 »
Sympatisk, vel ...

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #202 på: 10. Mars 2013, 23:48 »
Hylende morsomt å tenke på: Vi scorer 2 minutter inn i overtiden som Stoke har skrapt sammen gjennom konsekvent drøying av tid hele kampen! Fantastisk  :owned:

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 11. Mars 2013, 00:23 »
Tipper det var akkurat like morsomt for Stoke som det var for oss når Van Persie scora mot oss i fjor.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 11. Mars 2013, 09:03 »
Den der drøyinga til Stoke har gått alt for langt. Når de begynner med det før halvspilt kamp, mot et lag på nedre halvdel, så provoserer det meg. Fotball er underholdning. Lurer voldsomt på hva planen til Stoke er de neste årene.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #205 på: 11. Mars 2013, 09:16 »
Strålende første live kamp, kunne ikke vært bedre. Synes styrer hele kampen og blir aldri presset av Stoke. Fy f... for en stemning, klarte tom å filme Cabaye sitt mål. Og for et brøler når Campbell kom innpå. Nå er det 3 timer til Stadium Tours før tvi vender nesen hjem igjen. Dette må eg gjøre oftere.

HOWAY THE LADS  :toon:

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 11. Mars 2013, 09:42 »
Strålende første live kamp, kunne ikke vært bedre. Synes styrer hele kampen og blir aldri presset av Stoke. Fy f... for en stemning, klarte tom å filme Cabaye sitt mål. Og for et brøler når Campbell kom innpå. Nå er det 3 timer til Stadium Tours før tvi vender nesen hjem igjen. Dette må eg gjøre oftere.

HOWAY THE LADS  :toon:

Tviler ikke, kjenner følelsen! Bra det har vært en fin tur, bare å glede seg til omvisninga nå ;)

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #207 på: 11. Mars 2013, 10:01 »
Skal godt gjøres å finne enn mer sympatisk og ærlig spiller i PL enn Steven Taylor.
Tja, sympatisk og sympatisk. Men fair, det er han! Og når det er sagt, jeg driter i om han er litt usympatisk til tider, det pleier bare å være "payback".

Den der drøyinga til Stoke har gått alt for langt. Når de begynner med det før halvspilt kamp, mot et lag på nedre halvdel, så provoserer det meg. Fotball er underholdning. Lurer voldsomt på hva planen til Stoke er de neste årene.

Tim Krul.....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 11. Mars 2013, 12:31 »
Vanskelig å se, men så ut som om noen slo mot Tayls. Så også ut som om Cabaye prøvde å fike til en eller annen i første omgang, noen flere som la merke til det?

Cabaye kunne fort fått eit raudt på den hadde han truffe noken i ansiktet med det slaget. Eg tykkjer han altfor ofte let seg hissa altfor lett opp.
Det var vel ingen som var borti Taylor, men ser nesten ut som han tek seg i å overspela. Begovic tok ein ballgut-variant og la seg skada øve ballen...

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #209 på: 11. Mars 2013, 16:29 »
Begovic og Stoke sin drøying i kampen i går når faktisk ikke Krul opp til knærne engang. Helt ekstremt som den gutten drøyer. Husker utallige ganger, særlig sist sesong hvor vi dro inn en del ledelser og uavgjorter. Tok meg selv flere ganger i å tenke at hvis jeg hadde vært supporter for motstanderlaget hadde det blitt hull i veggen min hjemme. Enkelte ganger synes jeg det ble så mye at det ble lit flaut faktisk.

Dette er nok hovedgrunnen til at jeg så og si aldri klager når motstanderlaget drøyer tiden, da jeg vet at det er en såpass stor del av fotballen (dessverre) og at Newcastle veldig godt vet å benytte seg av samme verktøy...