20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00  (Lest 30467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00
« Svar #150 på: 10. Mars 2013, 17:58 »
Fantastisk med 3 poeng mot eit lag som kunn er ute etter å hale ut tidan og sabotera all form for fotball. Det var kunn Tiote som produserte noko for Stoke.
Dessutan veldig viktige poeng med tanke på tabellsituasjonen. Det skal ein ikkje gløyma!
Eg tykkjer S Taylor var ekstremt god idag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 10. Mars 2013, 17:59 »
På hjemmebane mot ligaens mest defensive lag, så har vi klart å prestere å ha 2-3 avslutning på mål i løpet av 70 min med en ballbesittelse på 60%?

Håpløst, rett og slett håpløst!

Gameplanen din vil aldri fungere Pardew, ALDRI!

Ta deg ein spasertur i finveret. Kvifor skal du i kvar jevla kamptråd spamma den ned med same skiten?

Hva skrev jeg som ikke var riktig?

Så vi forskjellig kamp?

Slutt å gå på personer og fokuser på kampen heller du ;)
« Siste redigering: 10. Mars 2013, 18:02 av snkz »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 10. Mars 2013, 17:59 »
Ta deg ein spasertur i finveret. Kvifor skal du i kvar jevla kamptråd spamma den ned med same skiten?

Han skal ikke få poste sitt, men du og alle andre (superpositive) skal få poste deres? Ta deg en bolle.
« Siste redigering: 10. Mars 2013, 18:01 av boris. »
Nei.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 10. Mars 2013, 17:59 »
Åååååååhhhhh så digg!!!! E så deiligt å slå Stoke!!
Syns vi spiller bra helt til siste fase, altfor mange innlegg. Bego plokte jo sikkårt 50 innlegg/corner. Men ellers syns jeg vi har full kontroll og vinner fortjent. Og BRA pardew for at du viser du vil vinne kampen. Bra bytter!!!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 10. Mars 2013, 18:00 »
Marveaux slår noen geniale pasninger iblant som mot Arsenal. Pasningen til Cisse er også perfekt. Tiote kan selges til sommeren. Komplett idiot som ruser inn og lager straffe. Lei av blemmene hans kamp etter kamp. Pasningspillet er også en stor fadese med en like tam bevegelse som er så slappt at jeg ikke har ord. Nydelige poeng, årsværste av de nye spillerne. Til slutt 14 cornere, ingen er farlige..har gått tom for ord når det gjelder dødballer.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 10. Mars 2013, 18:00 »
Tre vanvittig deilige poeng mot et skikkelig søppellag. Hårreisende av Tiote. Burde jo hatt forbud mot å bevege seg inni 16-meteren.

-Cabaye har en god kamp og scorer et fantastisk mål.
-Cisse har en horribel kamp og scorer et iskaldt mål.
-Yanga-Mbiwa man of the match i min bok.
-Marveaux beviser at han selvsagt skal starte til fordel for Jonas. Det er bare Pardew som ikke ser det!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 10. Mars 2013, 18:00 »
Finnes ikkje bedre måter å vinne på enn dette  :)
Synd det må eit Stoke mål til før laget våkner.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 10. Mars 2013, 18:00 »
På hjemmebane mot ligaens mest defensive lag, så har vi klart å prestere å ha 2-3 avslutning på mål i løpet av 70 min med en ballbesittelse på 60%?

Han er jo spot-on. Kan jo umulig se på denne kampen og være fornøyd med at vi gir innlegg på innlegg rett til Stoke-forsvarene eller Begovic. Utrolig frustrerende å se på

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 10. Mars 2013, 18:00 »

Han skal ikke få poste sitt, men du og alle andre (superpositive) skal få poste sitt? Ta deg en bolle.

:pardy:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 10. Mars 2013, 18:02 »

Han er jo spot-on. Kan jo umulig se på denne kampen og være fornøyd med at vi gir innlegg på innlegg rett til Stoke-forsvarene eller Begovic. Utrolig frustrerende å se på

At mi sler kvar einaste dødball i fanget på Begovic tvilar på var gameplanen vår. Da må no vera måte på til konsiprasjonsteoriar...
Då vil eg sei at han ikkje er spot-on med tanke på kva planen til Pardew er. Og eg øsa ikkje ned kvar einaste kamptråd med kor positiv eg er til Pardew(er vel passe lunken) og kor mykje eg vil at han skal vera her i 100 år... Trur dei fleste har fått med seg snkz sine meiningar om akkurat dette. Må ein gjenta dei i kvar einaste innlegg?

Fantastisk seier. Og endå meir fantastisk var det at Cisse ikkje sto i offside på skåringa!
« Siste redigering: 10. Mars 2013, 18:06 av lgrinde »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 10. Mars 2013, 18:02 »
De 3 siste kampene på hjemmebane har vi kommet tilbake.

Idag presterer vi ikke like godt. . . . . Men allikevel!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #161 på: 10. Mars 2013, 18:05 »
Digg med seier, men snkz snakker sannhet. Ugh!

Søte, søte blekkspruter.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 10. Mars 2013, 18:06 »
Marveaux slår noen geniale pasninger iblant som mot Arsenal. Pasningen til Cisse er også perfekt. Tiote kan selges til sommeren. Komplett idiot som ruser inn og lager straffe. Lei av blemmene hans kamp etter kamp. Pasningspillet er også en stor fadese med en like tam bevegelse som er så slappt at jeg ikke har ord. Nydelige poeng, årsværste av de nye spillerne. Til slutt 14 cornere, ingen er farlige..har gått tom for ord når det gjelder dødballer.
Så du førsteomgang? Finnes ikke bedre ballvinner i PL når Tiote er i form. Tror han er på topp-tre lista over spillere offensive spillere på andre lag hater å møte.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 10. Mars 2013, 18:07 »
Jeg elsker å se kvaliteten som ligger i 80 % av laget vårt, det er TOPPKLASSE rett og slett.

Men vi har noen svakheter som trekker veldig ned til tider.

Og Pardew viser i dag at det ikke finnes en offensiv plan i mannen.

Men i dag gjør han faktisk noen greie bytter og vi vinner, noe som er veldig viktig.

Men de som mener vi gjør en god kamp i dag og har en flott offensiv plan og er uheldige tar feil!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 10. Mars 2013, 18:08 »
Tror alle her inne er enige om at vi ikke spilte noen fantastisk kamp idag. Det er ikke poenget til "oss" som klager på de som klager. POENGET ER at det ikke er nødvendig med 25 innlegg pr. kamptråd om hvor dust Pardew er.

Negativiteten deres sprer ikke noe annet enn negativitet. Så hva er da vitsen med å påpeke det som alle vet, gang på gang på gang på gang?

Vi har hundre nye spillere, resten av sesongen burde være en fin sjanse til å la disse spille seg varme. HOWAY
Same old Shearer, always scoring!