20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00  (Lest 17986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #90 på: 02. Mars 2013, 18:09 »
Er bare 7 år igjen med pardew heldighvis.
lt;3 Newcastle <3

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 02. Mars 2013, 18:11 »
Så forbanna ufortjent, og målet er jo bare flaks til tusen!! Faen asså..

Pardew hadde tydeligvis glemt at vi hadde spillere på benken, men kom på det i det 89 minutt! Er sp jævlig latterlig av mannen! Guti og Cissè burde vært bytta ut etter 65..

Simmi

• Gjest
« Svar #92 på: 02. Mars 2013, 18:11 »
Sånne som deg Thomas er med på å ødelegge dette flotte forumet. Det synes hvertfall jeg.  En ting er at man er negativ - en annen ting er at man kun sprer negative sytemeldinger HVER ENESTE GANG det er noe som er i veien... Er det virkelig nødvendig? Spesielt når du vet at det er folk (feks meg) som irriterer seg over det?

Før var jeg inne på forumet mange ganger daglig, nå knapt en gang. Nei, det er ikke så gøy å lese her når det har gått så dårlig som det har gått hittil i sesongen, men når hvert fjerde innlegg er rent syt orker jeg ikke være her så mye lengre.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 02. Mars 2013, 18:22 »
UTROLIG surt tap. Men nå vi ikke klarer å score på sjansene våre så går det sånn.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 02. Mars 2013, 18:28 »
Faen så surt! Vi kjørte over dem i 2 omgang. Utrolig uflaks vi ikke vinner egentlig. Men ikke livsfarlig at vi tapte. er fortsatt 3 poeng bak 10 plass. og tipper vi får se ett heltent lag mot stoke neste.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 02. Mars 2013, 18:36 »
Som vanlig latterlig mye Pardew-kritikk her inne, selv etter en slik forestilling av laget i 2. omgang. Vanligvis får han ekstremt mye tyn når gutta kommer utpå i andre omgang som hodeløse kyllinger. Da skal Pardew virkelig roses for måten han evner å få opp intensiteten til gutta idag! Føler man til tider leter etter ting å ta ham på. Vanligvis mye kritikk i forhold til at han ikke gjør nok for å endrer et negativt kampbilde. Her får han kritikk for ikke å endre et positivt kampbilde når vi spiller mot Swansea i Wales... Sikkert alltid småting som kan bli gjort annerledes, og noen ganger er sterk kritikk viktig og nødvendig. Både hos spillere og ledere, men ekstrem kritikk er ikke alltid på sin plass.

Spør dere meg så bør fokuset idag ligge på at laget fremstod såpass positivt som det faktisk gjorde, selv uten poeng. Har sett nok håpløse forestillinger denne sesongen til at jeg ikke klarer å hisse meg opp over denne godt gjennomførte bortekampen.

Lenge leve lynsjestemninga! Her er et managerbytte det eneste som vil ta klubben fremover. Oh yes!
« Siste redigering: 02. Mars 2013, 18:38 av roxdaddy »

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 02. Mars 2013, 18:58 »
Som vanlig latterlig mye Pardew-kritikk her inne, selv etter en slik forestilling av laget i 2. omgang. Vanligvis får han ekstremt mye tyn når gutta kommer utpå i andre omgang som hodeløse kyllinger. Da skal Pardew virkelig roses for måten han evner å få opp intensiteten til gutta idag! Føler man til tider leter etter ting å ta ham på. Vanligvis mye kritikk i forhold til at han ikke gjør nok for å endrer et negativt kampbilde. Her får han kritikk for ikke å endre et positivt kampbilde når vi spiller mot Swansea i Wales... Sikkert alltid småting som kan bli gjort annerledes, og noen ganger er sterk kritikk viktig og nødvendig. Både hos spillere og ledere, men ekstrem kritikk er ikke alltid på sin plass.

Spør dere meg så bør fokuset idag ligge på at laget fremstod såpass positivt som det faktisk gjorde, selv uten poeng. Har sett nok håpløse forestillinger denne sesongen til at jeg ikke klarer å hisse meg opp over denne godt gjennomførte bortekampen.

Lenge leve lynsjestemninga! Her er et managerbytte det eneste som vil ta klubben fremover. Oh yes!

Må si meg helt enig her - synes dette var en oppløftende kamp selv om det ble tap til slutt. Det er vel få om ingen av kampene våre i PL før jul hvor vi spilte bedre enn i dag selv vi da vant eller spilte uavgjort, tenk bare på Reading kampen borte. Saylor, Sissoko og Debuchy imponerte igjen i dag. Der hvor foten trykker mest er avslutningene foran mål - Håper Ashley/Llambias som satt på tribunen ser at Cisse trenger større konkurranse på topp fra sommeren av

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 02. Mars 2013, 19:02 »
Men det må da være lov å klage i dag? Newcastle taper mot Swansea, til tross for mye godt spill, og alle som ikke er totalt mongoloide så at Newcastle trengte et bytte eller to etter 65-70 minutter. Og at Pardew velger å vente til Newcastle ligger under 1-0 og det 89. minutt før han gjør noen bytter er bare trist.
Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 02. Mars 2013, 19:07 »
men når hvert fjerde innlegg er rent syt orker jeg ikke være her så mye lengre.

Skal nok komme over den knekken også! Skal bli bra med Ben Arfa tilbake hverfall, så håper jeg det er Jonas som må vike og ikke Gouffran (noe som ville vært litt typisk Pardew)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 02. Mars 2013, 19:17 »
God kamp i dag synes jeg og vi spiller såpass bra at 2-3 mål ikke hadde vært ufortjent. Jeg er forsåvidt litt småirritert på at ikke Marveaux kom inn siste 20 minuttene - for å gi enda litt mer trøkk offensivt. Jonas var lavmål i 90 min i dag, som vanlig.
Men jeg kan forstå Pardew til en viss grad også, fordi vi spilte bra og skapte sjanser og da kan det ofte være like greit å fortsette med de som er utpå der. 2.omg i dag er en av de beste omgangene vi har spilt på bortebane denne sesongen, så føler jeg det er litt hardt å ta Pardew på noe. Ting kunne helt sikkert vært gjort annerledes, men det vi gjorde utpå der var godt nok til å vinne kampen og i dag er det marginer som gjør at vi taper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 02. Mars 2013, 19:35 »
Skjønner ikke hvorfor alle klager pga manglende bytte i den gode perioden. Vi var jo steingode, og brant sjangse på sjangse, noe som ikke er Pardews feil. Klarer ikke å se hvordan det kunne blitt enda mere trøkk i den perioden. Alt var jo nesten perfekt utenom avslutningene.

Debuchy ble eid av Routledge og Mbiwa feilberegna innlegget totalt. Det var dette som kostet det ene poenget ikke manglende bytter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Mars 2013, 21:23 »
Jeg er av samme oppfatning som kø1 og annern. Godt gjennomført av laget! Synd vi taper på tampen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #102 på: 02. Mars 2013, 21:46 »
Jeg kan ikke skjønne hvorfor Pardew skal henges i dag (med unntaka av at han starter med Jonas).
Vi spilte bra, så hvorfor bytte noen?

Og når først Jonas var på banen så forstår jeg hvorfor han fikk fortsette heller enn Marveaux. Har jo med defensiv trygghet å gjøre... At ikke Cisse/Gouffran/Cabaye/Sissoko/Debuchy scorer på de mange sjangsene vi hadde, kan jo ikke AP henges for. Mener også at det er fornuftig å sette innpå Shola når vi må hoofe. Han kunne jo fått ballen i skulderen sånn at den spratt til en medspiller

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 02. Mars 2013, 21:54 »
Vi var best, byttene skjer ALTFOR sent og Jonas suger :D

Kort og godt :)

Stoke MÅ vi slå!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 02. Mars 2013, 23:11 »
Bare for å ha det sagt - jeg ville hatt Marve inn fordelsaktig for Gouffran siste kvarteret. Han datt veldig ut av kampen utover - og Jonas spilte bra i dag. Jeg mener det ville vært riktig å få inn Marveaux mens vi enda hadde overtaket og var i døtten offensivt. Det kunne vi heller kapitalisert på. Lar meg i enda større grad irritere over at Jonas får karakter udugelig på forhånd, jeg. For i dag var han god også offensivt. Vi var klart best langs høyresiden i dag fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida