20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Streaming av PL i UK  (Lest 4060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Streaming av PL i UK
« på: 24. Feb. 2013, 16:46 »
Er dødslei ustabile streamer på wizwig ol. Hvordan betal-streame tjenester er tilgjengelig i UK? SKY sin er ekstremt dyr (40 i måneden) og inkluderer masse annet innhold jeg ikke er interessert i. Vil kun ha tilgang til Newcastle sine kamper, hver helg. TV2 sumo er perfekt, men dessverre ikke tilgjengelig her.
Jeg har ikke TV.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Streaming av PL i UK
« Svar #1 på: 24. Feb. 2013, 17:37 »
Enkleste er vel ulovlige streams. Bruk wiziwig og Sopcast, da får man som regel gode kamper med god kvalitet. Men det varierer jo en del etter hvilken kamp det er, større interesse = flere valg.

Ellers er jo det bare å finne seg en lokal pub for kampene som vises.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Feb. 2013, 12:11 »
Fullt mulig å bruke Sumo i utlandet, såfremt du benytter deg av en VPN-tjeneste. Bruker ikke selv, men regner med noen her inne har kunnskapen inne og kan hjelpe deg!
« Siste redigering: 26. Feb. 2013, 15:14 av andersdosen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Feb. 2013, 17:26 »
Gjorde det et halvår i Russland. Funka meget bra - kobla meg på Sumo mens jeg var inne på VPN-servern og logga så ut av den når streamen var starta og brukte nettet jeg hadde der siden det ikke var grusomt høy fart på den serveren. Sliter med å komme på hva sida jeg brukte het, men jeg betalte vel noe kroner i mnd for det - og føler absolutt det var verdt det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Feb. 2013, 19:46 »
Ja, ser PL gjennom TV2sumo med OpenVPN. Man trenger egentlig bare VPN helt til streamen begynner og så kan man slå den av for høyere hastighet.
Gan canny doon Toon!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Feb. 2013, 23:11 »
Cool, skal prøve meg med VPN siden folk her har gode erfaringer. Bestilte det for en stund siden for å se landskamp, men ble så mye stress for å rekke kampen at jeg gikk for en VPN-løsning uten server i Norge  ::) Gav opp etter det, får prøve på nytt med OpenVPN.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Feb. 2013, 23:41 »
Gikk for overplay. 10$ i måneden, kombinert med supertilbud i fra Sumo på 99 for to måneder = WIN

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Feb. 2013, 00:36 »
Se på det, du! Gz! :thumbu:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Feb. 2013, 18:46 »
Der kom jeg på hva jeg brukte - overplay altså! Funker som bare det  :smug:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida