20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Metalist Kharkiv - Newcastle 21. Feb kl. 19.00 - Cmore Fotball  (Lest 26380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Shola eller Cisse på kanten. Det er rett og slett en skandale.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er det.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Liker ikkje Shola fra  start, har ikkje så jævlig mye å vise til, i tillegg, er det som daniel sier ganske ille å bruke Cisse på kant, som det ganske sikkert blir. Er spent på Haidara.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Latterlig. Pardew er faen meg tilbakestående

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes dette er merkelig, altså.

Cisse var forresten meget god i hjemmekampen, så hvorfor ikke kjøre på med samme greie? Nei, det er sant det. Ble jo ikke mål i forrige kampen, så da må Newcastle spille mer direkte. Vedde en kjeks på at det blir mye lange baller, og at Metalist takler det veldig bra.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
 :nei:

Skuffa. Kunne heller satt Cisse på benk dersom vi ville ha Sholas styrke på topp - og heller la Obertan spille ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Fy faen, Shola fra start.  :koko:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Herregud. Hvorfor ikke starte med Obertan på høyrekant, sette Cisse på topp og få Shola på benken?  ???

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Fatte ikkje at vi, med så magne kantar og så få spissar, likevel klare å plasere ein spiss på kanten!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Som dykk andre er eg svært lite fornøgd med Shola frå start. Men vil Shola verta oppspelspunkt, med Papiss som framskutt spiss? Eller er det noko eg ikkje har forstått...?

Uansett, gler meg til å sjå både Haidara og Mbiwa (i sin foretrukne pos) frå start idag. Håpar på Gosling inn for Ameobi idag, med Sissoko endå lengre framover...

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Forstår ikkje koffor folk e så sjokkerte, Pardew har holdt på med dette i 2 år nå...Ser ikkje for meg at me vinne denne, satse på et uavgjort resultat! men me SKA te amsterdam! EG ska te amsterdam! snakkes på coffeeshop i mai!:)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Forstår ikkje koffor folk e så sjokkerte, Pardew har holdt på med dette i 2 år nå...Ser ikkje for meg at me vinne denne, satse på et uavgjort resultat! men me SKA te amsterdam! EG ska te amsterdam! snakkes på coffeeshop i mai!:)

The Bulldog da?  :smug:

Er faktisk en egen Newcastle pub i Red Light
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette kan bli et langt gjesp av en fotballkamp er jeg redd. Er forberedt på ekstraomganger.

Men lykke til!

Stickyjokes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Steve Harper i espn-studio!!! Har mye håp før denne kampen... Men det er det. Spent på Haidara!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Slik denne lagoppstillingen legger til rette for hoofballextravaganza er det fristende å droppe kampen til fordel for å nappe ut alle hårene jeg har i skrittet og innsiden av lårene med pinsett, men pga jeg er så keen på å se Haidara og Mbiwa som midtstopper får det la gå :)