20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Metalist Kharkiv - Newcastle 21. Feb kl. 19.00 - Cmore Fotball  (Lest 26427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Følgende har dratt til Ukraina: Shola Ameobi, Vurnon Anita, Gael Bigirimana, Yohan Cabaye, Papiss Cisse, Fabricio Coloccini, Rob Elliot, Dan Gosling, Jonas Gutierrez, Massadio Haïdara, Tim Krul, Sylvain Marveaux, Gabriel Obertan, James Perch, Danny Simpson, Moussa Sissoko, Steven Taylor, Cheick Tiote, Mapou Yanga-Mbiwa

Håper på denne XI:

Krul
Simpson-Mbwia-Colo-Haïdara
          Anita-Bigirimana
Obertan-Sissoko-Marveaux
                Cisse
« Siste redigering: 20. Feb. 2013, 11:35 av Christian »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Følgende har dratt til Ukraina: Shola Ameobi, Vurnon Anita, Gael Bigirimana, Yohan Cabaye, Papiss Cisse, Fabricio Coloccini, Rob Elliot, Dan Gosling, Jonas Gutierrez, Massadio Haïdara, Tim Krul, Sylvain Marveaux, Gabriel Obertan, James Perch, Danny Simpson, Moussa Sissoko, Steven Taylor, Cheick Tiote, Mapou Yanga-Mbiwa

Håper på denne XI:

Krul
Simpson-Mbwia-Colo-Haïdara
          Anita-Bigirimana
Obertan-Sissoko-Marveaux
                Cisse

Enig i laget. Håper vi stiller med et så pass sterkt lag og går videre i turneringen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Håper Tiote spiller ihvertfall. Han trenger å komme igang igjen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klarte Marve seg greit på kanten sist torsdag? Kunne tenkt meg å sett både Bigi, CT og Anita frå start, men det avhenger av at Anita ev. må ta den tiltenkte kantrolla til Marveaux i alle fall. Om Marveaux gjorde ein OK+ figur på kanten sist (har uansett mest lyst til å sjå han sentralt offensivt, men der er vel Cab eller Sissoko sikker), så er eg enig med Daniel sitt valg av 'holding midfielders': Anita og Tiote.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Synes ikke Marveaux er en kantspiller i det hele tatt jeg. Han er best når han kan angripe sentralt og spre pasninger også.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ja, heilt enig. No veit eg ikkje - ettersom eg gikk glipp av kampen sist - korleis han fungerte i innhoppet sitt, men han har jo eit utsøkt hovmesterblikk som vi har utnytta altfor dårlig. Dette får vi best utnytta ved å plassere han sentralt i banen, men spørsmålet er om han nokon gong kjem til å etablere seg der. Neste spørsmål blir derfor om det lønner seg å la han spele 'out of position', ettersom han bl.a. mot Spurs var direkte usynlig der ute.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil se dette laget:

Krul

Simpson  Mbiwa  Colo  Santon

Anita  Tioté

Obertan  Marveaux  Gutierrez

Cissé

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Skal du fly inn Santon etterpå du da?  ::p Han er ikkje med i troppen. (om du ser innlegget mitt)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Jepp! Det synes jeg var litt merkelig... Men da må Haïdara få prøve seg!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Synes ikke Marveaux er en kantspiller i det hele tatt jeg. Han er best når han kan angripe sentralt og spre pasninger også.

Enig, men han kan spille høyrekant - ikke venstrekant. Da trekker han innover.

Synes også denne planen om å spare spillere er litt overdreven. Det greit når vi har hatt mange uker med 2 x kamper i uken, men nå har vi hatt 1 uke fri og spillere tåler to kamper med noen dagers mellomrom. Hvile bør tas individuelt.

Håper på følgende lag:

Krul

Mbwia     Saylor      Coloccini      Haidara

Anita         Cabaye

Marveaux      Sissoko            Obertan

Cisse
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil

Enig, men han kan spille høyrekant - ikke venstrekant. Da trekker han innover.

Synes også denne planen om å spare spillere er litt overdreven. Det greit når vi har hatt mange uker med 2 x kamper i uken, men nå har vi hatt 1 uke fri og spillere tåler to kamper med noen dagers mellomrom. Hvile bør tas individuelt.

Håper på følgende lag:

Krul

Mbwia     Saylor      Coloccini      Haidara

Anita         Cabaye

Marveaux      Sissoko            Obertan

Cisse

Enig med dette laget. I forrige oppgjør hadde vel Mbiwa assist på den eine annulerte, kan neppe vere dårligare enn Simpson framover. Han har og tidlegare spilt back og er bedre enn Simpson. Han er såpass ein bra spiller at han må få spilletid.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Espelandos

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvilken streaming side viser denne kampen best da?:)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
csports ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vil tippe coolsport.tv leverer varene som alltids.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Krul, Simpson, Coloccini, Yanga-Mbiwa, Haidara, Anita, Cabaye, Sissoko, Marveaux, Cisse, Shola Ameobi ifølge http://uefa.com

Og der fra klubben:

Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial
#NUFC (4-2-3-1) v #Metalist: Krul; Simpson, Yanga-Mbiwa, Coloccini (c), Haidara; Anita, Cabaye; Cisse, Sissoko, Marveaux; Shola Ameobi.

Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial
#NUFC substitutes v #Metalist: Elliot, Perch, S.Taylor, Gosling, Bigirimana, Gutierrez, Obertan. #EuropaLeague #newcastle