20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live  (Lest 44723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live
« Svar #60 på: 14. Feb. 2013, 21:39 »
idiotisk av cabaye

Kunne fort blitt en annen farge det der...
Oscillons From The Anti-Sun

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. Feb. 2013, 21:41 »
Irriterer meg grønn over at våre sentrale midtbanespillere fremstår så uprofesjonelt til tider. Idiotiske tidlige gule kort.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. Feb. 2013, 21:44 »
Synes vi er slappe i alle ledd. Metalist står tidvis høyt og presser oss til å gjøre feil. Men vi får våre sjanser og de må vi utnytte. Helst en scoring asap!!

Gult på Tiote og Cabaye, det var ikke spesielt  overraskende. Tiote slår også mye dårlige pasninger i denne kampen også...

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Feb. 2013, 21:47 »
Hahah, jeg hadde faen meg vært pissredd hvis Cabaye hadde satt øya i meg i sinne. Size means shit, crazy is everything!!

Og jeg skal kjøpe boka "The Offside Rule For Dummies" til Cisse i julegave i år. halve banen i bakrom, helt flat firer på metalist som ikke har tenkt på å falle av, og Cisse lunter på tvers av banen 10 meter offisde
Det det blir faenmeg for dumt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 14. Feb. 2013, 21:47 »
Irriterer meg grønn over at våre sentrale midtbanespillere fremstår så uprofesjonelt til tider. Idiotiske tidlige gule kort.

Ja. Jævla unødvendig og sinnsykt irriterende. Tiote er vi jo vant med slikt fra, fyren er jo ikke i stand til å styre tenningsnivået sitt. Men også Cabaye har tidvis tulltak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Feb. 2013, 21:48 »
Statiske i midtbanen, for få kollektive bevegelser fremover, ligger for spredt i det defensive arbeidet og pasningskvaliteten er skandaløst dårlig. Heldigvis er ikke Metalist stort bedre på den siste biten.

Mbiwa ligger jo til tider høyere i banen enn Jonas... ikke lett å bli klok på mønstre og rollefordeling her.

Og hvorfor ikke legge Sissoko dypere i banen, så han blir involvert mer?
« Siste redigering: 14. Feb. 2013, 21:49 av PhilippeA. »

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Feb. 2013, 21:52 »
Hahah, jeg hadde faen meg vært pissredd hvis Cabaye hadde satt øya i meg i sinne. Size means shit, crazy is everything!!

Og jeg skal kjøpe boka "The Offside Rule For Dummies" til Cisse i julegave i år. halve banen i bakrom, helt flat firer på metalist som ikke har tenkt på å falle av, og Cisse lunter på tvers av banen 10 meter offisde
Det det blir faenmeg for dumt.

Hva blir for dumt? At Cabaye ser helt vill ut i trynet når han fyrer seg, at Cisse ofte sliter med å komme seg onside i tide, eller at jeg setter begge tingene på spissen?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Feb. 2013, 21:52 »
Sissoko har jo prestert knall høyt i banen. har skapt flere muligheter. Ser ikke hvordan det kan være bedre å ha ham dypt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Feb. 2013, 21:55 »
Sissoko har jo prestert knall høyt i banen. har skapt flere muligheter. Ser ikke hvordan det kan være bedre å ha ham dypt.

Syns han generelt har for lite ball. Nå ligger han som hengende spiss, tror personlig vi hadde fått mer ut av han som en del av midtbanen og fått samla hele leddet litt.

Dette fordrer selvfølgelig at vi legger kantene litt høyere. Syns generelt hele midtbanen fremstår rotete i dag.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 14. Feb. 2013, 21:58 »
Newcastle skulle enkelt og greit ledet 1-0.

Hva faen driver linjedommeren med??? Er det noen som har sett noe jeg ikke har sett???
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 14. Feb. 2013, 21:58 »
Det er ikke det at Metalist er i ferd med å lykkes med sin  gameplan, det er heller det at vi lar de lykkes.
Ubeskrivelig frustrerendre når Sissoko står stille og ikke finner pasningsalternativer, eller at Santon, Guti og Oberton tråkler seg fast en mot 3. Virker som at begge lag spiller på bortebane egentlig.
Nå nei Pardew, her trengs det mer kvalitet og mer kollektiv innsats fra dine gutter...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 14. Feb. 2013, 21:59 »
Nei, uten Sissoko der fremme blir vi alt for lette i siste tredel av banen. Med en Cisse der fremme som er høyst begrensa i de fleste deler av åpent spill må vi ha Sissoko i rommet bak ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 14. Feb. 2013, 22:01 »
Syns ikke vi spiller så verst. Putter jo 1-0! Jævla dommertabbe!! Og burde hatt ett til da cisse var alene igjennom. Fortsetter vi slikt vinner vi 1-0,2-0.. Bare vi holder nullen. Det er faktisk viktigst hjemme. Da teller målene dobbelt på bortebane.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Feb. 2013, 22:02 »
Sissoko er mannen så langt. Liker det jeg ser av Mbiwa, rask og gjør ting bra. Ellers er det mye rart ut på der. Finst jo ikke system og fasong på laget. Dårlige avgjørelser fremfor mål. Det gjelder Metalist også. Vi trenger vel ikke nevne dødballene engang. Noe av de mest patetiske man har vert vitne til.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Feb. 2013, 22:05 »
Nei, uten Sissoko der fremme blir vi alt for lette i siste tredel av banen. Med en Cisse der fremme som er høyst begrensa i de fleste deler av åpent spill må vi ha Sissoko i rommet bak ham.

Skjønner hva du mener, men tror fremdeles vi hadde blitt giftigere med Sissoko, Jonas og Obertan som en dynamisk trio som kom på løp fremover, i steden for at kantene blir stående i en flat firer.