20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 526962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1770 på: 05. Aug. 2013, 22:43 »
Joke kommer til å ta oss til ligagull i løpet av få år! :toon:

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 05. Aug. 2013, 23:02 »
Triste greier... Han vil iallefall ikkje eg applaudere!

Bedre enn ingenting vel?
Tja.. Etter det som skjedde i januar vil eg helst ikkje sjå han i drakta, og å høyre han sei "Det er en stor ære for meg å spille for en så stor klubb som Newcastle." blir det bære kvalmt. Forstår at det er ei billig løysing, og at spelaren er heilt OK; MEN eg vil mykje heller ha en spelar som faktisk VIL til klubben, og ikkje en som ikkje har stort anna valg.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1772 på: 05. Aug. 2013, 23:19 »
Altså, for oss på forumet her vil det jo være galskap å velge noe annet enn Newcastle. For en fotballspiller som plukker arbeidsgiver som vi skulle valgt mellom Kiwi og Rema, ja da forstår jeg at QPR ble valget når man tenker over lønningspåsan. De gutta her velger ikke klubb med hjerte (med unntak av noen spesielle stjerneskudd), og jo raskere man får av seg supporterbrillene, være seg Newcastle eller Manure, jo bedre. Jeg for min del er strålende fornøyd med denne overgangen. Jeg velger heller enn "leiemorder" i Remy forran "patriotiske" Ameobi anyday!

The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 05. Aug. 2013, 23:19 »
Syns du ser litt for svart-hvitt på situasjonen, KarlRudolf. Han var veldig nær ved å komme til oss i januar, det var ingen som presset han da? Plutselig kom QPR på banen i siste liten med et mye bedre tilbud enn det vi gav han. Han hadde ikke forpliktet seg til NUFC på noen som helst måte før QPR tilbydde dobbelt så god kontrakt. Har overhodet ingen grudges for Remy, hvis vi bare skal gå etter spillere som sikler etter å spille i Newcastle så tror jeg nivået på laget hadde vært mye dårligere.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 05. Aug. 2013, 23:22 »
KarlRudolf : Si du VIL jobbe for Meny. De tilbyr deg 150 kroner timen. Rett før du skal signere din arbeidskontrakt, så kommer Kiwi på banen og tilbyr deg 300 kroner timen!! Wooow, tenker du. Dette må jeg jo gjøre!(Pluss du har en "kompis" som så og si tvinger deg til det uansett).

Ett år går.. Kiwi går konkurs. Meny spør deg om du fortsatt vil jobbe for dem. Du synes fortsatt det er en stor ære og jobbe for Meny! Selvfølgelig tar du jobben og har planer om å stå på som bare det, og gjøre alt du kan for å glede sjefer, kollegaer og kunder.
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 05. Aug. 2013, 23:23 »
Helt ærlig; kan man velge mellom to jobber, velger man 99 av 100 ganger den best betalte.
Vi hadde ingen god sesong i fjor, og selv om vi er en mye større klubb en QPR, kunne vi like godt ha rykket ned.
Jeg ble irritert i januar, men det er over for lenge siden, og er nå strålende fornøyd med at Remy har ankommet Tyneside! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1776 på: 05. Aug. 2013, 23:29 »
Nå som (faktisk) Joke har levert gjennstår det å se om Pardew gjør det samme. Om Guti starter den City-matchen, ja da river jeg huset  :sint:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 05. Aug. 2013, 23:30 »
?@lee_ryder: Sounds like #lfc are offering Downing around clubs, player on huge wages #nufc?

Ryktene går om at Liverpool har tilbydd oss Downing, for ca £5mill.. 29 år gammel, nei takk. Heller han enn Jonas, men ser heller at vi prøver oss på Thomas Ince.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 05. Aug. 2013, 23:34 »
?@lee_ryder: Sounds like #lfc are offering Downing around clubs, player on huge wages #nufc?

Ryktene går om at Liverpool har tilbydd oss Downing, for ca £5mill.. 29 år gammel, nei takk. Heller han enn Jonas, men ser heller at vi prøver oss på Thomas Ince.

5? Å herre hvordan Queen kjørte det laget. Ikke god nok. Havner nok hos en av de nyopprykkede lagene. Next.

Signerer vi Gomis tror jeg ikke vi trenger Ince. Benny, Marv og Gouf og Remy kan alle bekle venstrerollen, om de får sjansen. Av det jeg har sett av Ince er jeg mer spent på fremtiden enn imponert, tror han kan nå langt, men ikke helt til toppen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 05. Aug. 2013, 23:40 »
Han var visstnok meget god da vi spilte mot dem, og jeg tror han kunne gjort mye ugagn for oss :)
Vi jakter angivelig en (venstre)kant, og tror da at Ince er noe av det bedre, samt spennende vi kan få.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 05. Aug. 2013, 23:52 »
Helt enig, men for meg ligger mye av prisen til grunn. Vi har faktisk god tekning på v.kant, probelemt er at alle andre enn Pardew ser det  :koko:

Edit: skal nevnes at "med toppen" da mener jeg class. Type topp 4. materiale. Det betyr ikke at han ikke kan lage mye kvalm for oss fremover :)
« Siste redigering: 05. Aug. 2013, 23:54 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 05. Aug. 2013, 23:59 »
kom nettopp heim etter 8-dagers ferie. Kan få ein opptattering ka som har skjedd den siste veka. Oppdaga det med Remy  :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 05. Aug. 2013, 23:59 »
Remy og Gouffran er jo ikke typiske vinger i 4-4-2, samt at Ben Arfa er mer en brytende spiss i mine øyne. Kan gjøre mer skade i en fri rolle på høyresiden. Marve ser jeg vel egentlig på som mer offensiv midtbane, men gjør sakene bra på kant også ja. Da har vi han og Jonas, og Jonas ser jeg på som en benkesliter..... ;)

Får vi inn Gomis, samt en ordentlig innleggsving, tror jeg ting kan bli meget bra! Er som du sier ikke krise uten en venstrekant, men jeg håper vi får inn en.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 06. Aug. 2013, 00:07 »
Joa, forsåvidt enig, men samtidig, ingen har fått sjansen pga. Guti. Da tenker jeg egentlig mest på Marv, Benny (som ofte på vende for å slå fine innlegg på si høyrekant), og t.o.m Santon (selvom han da blir nødt til å vende). Jeg skjønner jeg roter meg inn i et spindelvev her, men jeg tror egentlig at flere av spillerne våre kunne prestert på v.kant, men mangel på sjanser gjør at vi har en rigid holdning til at v.kant er Jonas-eller en ny spller. Tenker flere av spillerne kunne gjort det godt på den siden.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1784 på: 06. Aug. 2013, 00:16 »
Joda, ser den. Skal ikke være så bastant å påstå at det i mitt forrige innlegg er skrevet i stein, men slik jeg ser på det. De fleste er vel ganske klare på at de fleste alternativene vi har er bedre enn Jonas. Og av de vi har i stallen per nu, kunne jeg tenkt meg å sett Marve på kanten over en lengre periode. Så totalt uenige er vi nok ikke ;)