20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 525155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1725 på: 05. Aug. 2013, 01:20 »
Ikke at jeg nødvendigvis tror det skjer altså. Men bortsett fra spiss og ving, er vi ok+ besatt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 05. Aug. 2013, 01:26 »
Det er jo betryggende hvis de faktisk har en second hitlist denne gangen da, for det har de ikke hatt tidligere. Og jeg tviler på at vi skal legge for store deler av skylden på Kinnear for at ingen spillere har blitt signert enda. Tviler på at han har fått et megabudsjett å jobbe med, for å si det sånn...

Føler at han må ta en god del av skylden jeg. Utifra info og Pardews uttalelser i pressen så er det han som har hovedansvaret og siste ord når det gjelder spillere og også det å finne dem (hører mye mindre om Carr nå enn tidligere). Det at man må ha et stort overgangsbudsjett for å finne gode spillere liker jeg ikke helt og synes også det er litt urovekkende at vi nå alltid blir linket til ganske så åpenbare navn hvis du skjønner hva jeg mener. Gomis, Remy og Bent krever ikke mye background arbeid eller godt speiderarbeid for å finne og ikke lykkes vi med å finne smutthull i kontrakter heller. Dette har vi klart sammenhengende helt siden signeringen av Tiote (hvem så han og Cabaye komme f.eks?) og det virker litt mistenkelig at dette opphører sammen med ansettelsen av Kinnear.

Når du i tillegg tar deg en ferie midt i den perioden hvor du er viktigst er jo under enhver kritikk så det trenger man ikke å gå nærmere inn på.

Jeg synes hele dette vinduet bare har vært ett eneste kaos hvor det virker som om klubben innad ikke kommuniserer godt nok med tanke på hva vi ønsker. Føler at vi flytter fokus fra spiller til spiller uten å helt tenke på hva vi trenger (trenger vi virkelig en spillertype som Bent når vi har en tilsvarende i Cisse som attpåtil skriker etter litt muskelhjelp på topp?) Liker heller ikke at pardew i pressen nærmest må be Kinnear om spillere, har han ikke noe input når det gjelder hvilke spillere han ønsker?

Det siste blir selvfølgelig synsing, men når du ser klubber som Norwich, Swansea og Fulham gå såpass klinisk og kirurgisk til verks i sine overganger så må man stille sprøsmålstegn og mannen man må stille dem til er først og fremst Kinnear synes jeg, når han nå først har fått den rollen han har.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 05. Aug. 2013, 11:31 »
SSN melder at Remy er på vei til Newcastle i dag for medical.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 05. Aug. 2013, 11:44 »
Holy Bajisus Batman! Nå begynte hjertepumpa virkelig å dunke :) :)

herlige nyheter Daniel!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 05. Aug. 2013, 11:48 »
Las dette. Håpar det går bra og at dette er ein avtale som kan gi oss opsjon på kjøp. Er det lov å håpa på både Remy og Gomis...

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 05. Aug. 2013, 11:50 »
Herregud, hvis ryktene stemmer tror jeg kanskje at jeg dør! Kan aldri se for meg at Ashley betaler overpris ELLER låner en spiller uten opsjon på kjøp. Mannen er ikke glad i å kaste bort penger. Så hvis det stemmer at han er på vei til medical (og ikke bare et kontraktsmøte med JoKe), så er dette sinnsykt gode nyheter!  :phui:

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 05. Aug. 2013, 11:56 »
Remy - Cisse - Ben Arfa

Sissoko - Cabaye - Anita

Santon - Mbiwa - Colo - Deb

Det der er et LAG som skal kunne klare å slå fra seg <3

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 05. Aug. 2013, 12:22 »
@PeteGravesSky:

Remy to #nufc has permanent option at end of season. The 'other area' Kinnear has spoken of strengthening is left wing. After 2 strikers in.

Kan jo virke som vi skal spille 4-4-2 dersom vi henter 2 spisser og en venstreving. Får ikke helt de kjøpene til å stemme med 4-3-3.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 05. Aug. 2013, 12:31 »
Vi skal være etter James McCarthy fra Wigan også. 22. År og imponerte forrige ses. Sånt liker jeg!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 05. Aug. 2013, 12:50 »
Har vel en relativt heftig prislapp på seg, samt at han er vel hovedsakelig sentral midtbane. Kunne godt ha tenkt meg han, men pris og posisjon tatt under betraktning; nei takk. Da ser jeg heller at vi går for Thomas Ince.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 05. Aug. 2013, 12:50 »
@PeteGravesSky:

Remy to #nufc has permanent option at end of season. The 'other area' Kinnear has spoken of strengthening is left wing. After 2 strikers in.

Kan jo virke som vi skal spille 4-4-2 dersom vi henter 2 spisser og en venstreving. Får ikke helt de kjøpene til å stemme med 4-3-3.

4-4-2 og 4-3-3 er bare tall og startoppstillinger. Får vi inn Remy, Gomis og en ving(Ince<3), så kan vi spille 4-2-4 for min del :D
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 05. Aug. 2013, 12:56 »
Tror ikke lille ince er på listen vår dessverre.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 05. Aug. 2013, 13:13 »
Ince er vel Blackpools eneste håp for overlevelse i år så han tror jeg det blir tøft å hente. Herlig med Remy!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 05. Aug. 2013, 13:26 »
Vi skal være etter James McCarthy fra Wigan også. 22. År og imponerte forrige ses. Sånt liker jeg!

Eneste grunnen til at vi skal hente McCarthy er hvis Cabaye forsvinner sånn jeg ser det.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 05. Aug. 2013, 13:36 »
Sentral midt trenger vi overhodet ikke såfremst Kebabs blir.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida