20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 525141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #990 på: 25. Juni 2013, 17:40 »
Ba hadde 2 assist på 51 starter for oss i PL, i følge Soccernet.

Jøss. Da er jeg bortreist. Mente å huske han hadde 4-5 assist førstesesongen. Enten var det i alle turneringer, eller så er jeg bare helt på viddene. Sikkert det siste.

Men en spiss som Ba gjør mye i form av en satans arbeidsrate, samt at han binder opp flere spillere.

Han var ihvertfall en stor del av vårt oppbyggende angrepsspill til tider. Ikke noen typisk måljeger som Cisse. Tipper han ofte var tredje sist på ball, ihvertfall da han, HBA og Papiss lekte seg våren 2012.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #991 på: 25. Juni 2013, 21:01 »
Han er en typisk måljager... Lik Cisse men dekker større område, raskere, og mer klinisk i avslutninger...

De funket bra sammen, men begge at sjelden gode i samme kamp!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #992 på: 25. Juni 2013, 21:07 »
Han er en typisk måljager... Lik Cisse men dekker større område, raskere, og mer klinisk i avslutninger...

De funket bra sammen, men begge at sjelden gode i samme kamp!

:nei:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 25. Juni 2013, 21:07 »
Enig med Andymag. I større grad i stand til å holde på ball også. Vi manglet power på topp etter at Ba forlot oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #994 på: 25. Juni 2013, 21:40 »
Leser fortsatt mye om Bent inn og Barfa ut. Må si jeg ikke liker tanken på Barfa i rødt, eller en annen farge for den slags skyld! Man kan som sagt ikke sette en pris på han og det kryr ikke akkurat av stjerner i nordøst for tia. Muligens ett eventuelt salg ville gjort andre spillere bedre. Man ser jo stadig vekk at stjerner forlater og nye kommer frem. Vanligvis fordi pengene blir brukt på en annen spiller, og det er det jeg er redd ikke vil skje på Tyneside.

Bent.. Når jeg smaker på dette navnet kjenner jeg lyster! Han er en skikkelig måltyv. En spiller med fart. Han er engelsk og har erfaring. Men(!), han er hele 29 år gammel! Har ikke lenge igjen på topp. Nå finnes det eksempler på det motsatte (de Natale). Men jeg liker prinsippet med videresalgsverdi. 5mp for Bent er 2,5mp for kvalitet og ekstra 2,5mp for nasjonaliteten.

Notabene: Spurte i "drakt-tråden" men tror ikke jeg fikk skikkelig svar. Når pleier de nye draktene å komme? Akter å være tidlig ute!  :grine:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 26. Juni 2013, 08:22 »
Om Ashley virkelig prøver å selge klubben igjen, kan vi da forvente oss å se noe signeringer?

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #996 på: 26. Juni 2013, 09:09 »
Newcastle United are making a £12million move for Marseille striker Andre-Pierre Gignac, reports the Daily Mail. The France international has also been a target of Everton and Fulham and is well known to Newcastle chief scout Graham Carr.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2348450/Newcastle-target-Andre-Pierre-Gignac-12m-transfer.html
« Siste redigering: 26. Juni 2013, 09:11 av wiigen »
he shagged your lass, taylor shagged your lass

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 26. Juni 2013, 09:14 »
Newcastle United are preparing a £12m bid for 27-year-old Marseille striker Andre-Pierre Gignac.

Noen som vet noe om denne?

*edit, noen postet før ja -_-

Om vi kan gi 12 mill for han, men ikke 15 mill for Bony, ja da skjønner jeg VELDIG lite...

Gignac virker ikke akkurat målfarlig....

http://no.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9-Pierre_Gignac
« Siste redigering: 26. Juni 2013, 09:16 av snkz »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #998 på: 26. Juni 2013, 11:13 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2013/06/26/joe-kinnear-and-graham-carr-confer-on-summer-recruitment-61634-33526954/

Ser ut som de vil ha PL-experience, vet ikke hvor positivt dette er med tanke på kvalitet for pris :\
« Siste redigering: 26. Juni 2013, 11:15 av snkz »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #999 på: 26. Juni 2013, 11:35 »
Andre-Pierre Gignac
Nei takk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 26. Juni 2013, 14:25 »
Cignac er ikke målfarlig. Derfor passer han perfekt. Hvorfor skal vi ha målscorere? Vi scorer da ikke mål uansett?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 26. Juni 2013, 14:47 »
Det er vel mer spillertype ala han vi mangler for å komplementere på topp med Cisse? Power folkens, power  :ler:
Syns uansett hele ryktet er totalt usannsynlig. 27 år og 12 mill pund? Tvilsomt. Tar det med store dunger salt, og antar vel at dette er løse rykter til noe mer håndfast ligger på bordet. Enkelt for en avis å linke Newcastle til en franskmann altså.

Håper snart vi slutter forhandle og krangle innad i klubben og gjør noe på markedet. Ashleys fantastiske grep har allerede forsinket oss dette vinduet. Nå trenger vi en opptur på markedet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 26. Juni 2013, 20:56 »
Here Is The Reaction Of Marseille Fans To Newcastle?s Reported £12m Bid

?Oh pi** off! Somebody offering £14m for Gignac! My f****** god, sell sell sell?

?If you take away his goals then his contribution to the team is close to nothing, I hate players like him?

?Ribbit... ribbit...?

http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/here-is-the-reaction-of-marseille-fans-to-newcastles-reported-12m-bid/