20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 525258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #645 på: 31. Mai 2013, 20:25 »
Cisse er en fantastisk avslutter når han er i form. Å si hvem som er best er umulig før begge har spilt i newcastle / pl. Men aubameyang er veldig rask og slår hvertfall cisse godt på det området. Om vi skal selge cisse må vi hvertfall ha to klasse spisser!
lt;3 Newcastle <3

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #646 på: 01. Juni 2013, 00:02 »
Som ivrig oddstipser har, som med Aspas, også sett en del av Aubameyang. Absolutt en god spiss som jeg vil ha, men ikke i bytte mot Cisse. Jeg vil ha begge to. Cisse spille som poacher, ikke ving, og han må få pasningene han trenger. Jeg mener Cisse helt klart har potensialet til å score så mye som 25-30 mål på en god og skadefri sesong for et lag i medgang. Det er en grunn til at Dortmund vurderer han som erstatter for Lewandowski.

Er dog usikker på hvordan vi skal spille med eventuelt Aubameyang + Cisse + Ben Arfa der fremme. Førstnevnte kan bli en Henry-type på venstreving, så jeg mener det er verdt å prøve det, for finner de 3 hverandre blir det garantert mål. Men da er vi avhengig av gode backer og produserende midtbanespillere.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 01. Juni 2013, 10:29 »
Synes det er fullt forstålig at han vil bort. Så lenge Pardew er manager tror jeg Newcastle kommer til å miste de 3-4 beste spillerne på laget, med mindre Ashley setter ned foten. Men da står vi igjen med 3-4 misfornøyde spillere, og misfornøyde spillere yter sjeldent sitt beste.
Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 01. Juni 2013, 11:44 »
?Anzhi have the advantage that they could qualify for the Europa League and the Senegalese striker?s dream has been to show his qualities in Europe and it doesn?t seem possible with Newcastle in the near future.?

Vi har jo også en manager som faktisk hater å spille i Europa, så blir nok noen år til neste gang.

Kan forstå om spillere som Cisse, Cabaye, Ben Arfa, Sissoko, Debuchy, Tiote vil vekk i sommer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 01. Juni 2013, 11:52 »
Papiss Cisse is NOT trying to manufacture move away from Newcastle United
1 Jun 2013 07:45

Papiss Cisse is not trying to manufacture a move away from Newcastle United ? despite yesterday?s link with cash-rich Russian side Anzhi Makhachkala.

A Russian newspaper carried a report that heavily suggested a £15m bid was imminent for the 27-year-old striker.

But the Chronicle understands that Cisse would prefer to extend his current contract at St James? Park and remain on Tyneside for what should be the peak years of his career.

Yesterday was the first time this summer that Newcastle have been seriously mentioned regarding a would-be transfer out of the club as the rumour mill begins in earnest.

And while it could be argued that £15m would be a good price for Cisse, he is a top-class goalscorer and ? apart from Shola Ameobi, whose time at the club may be coming to an end ? is the only senior first-team striker.

Newcastle fans do not want him to leave and were understandably alarmed when leading sports newspaper Izvestia, who work close with Anzhi, led with the Cisse story.

The report attributes quotes from Cisse?s apparent agent, Guido Nickolay, who said: ?Papiss really is interested in several Russian clubs, but the call exactly what the team hoped to buy my client, I would not want to, because it will not be very correct on my part.?

But there are doubts surrounding Nickolay, who we understand has not worked for Cisse for almost a year.

Anzhi, who United beat in the Europa League, do have pots of money and the world?s top earner, Samuel Eto?o, on their books.

The Senegalese managed 13 goals in 47 games last season and remains hugely popular with the supporters, who admire his work rate and especially his important goals that helped Newcastle remain in the Premier League.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/papiss-cisse-not-trying-manufacture-4037056
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 01. Juni 2013, 14:41 »
Matt Spiro som skriver artikler for Ligue 1 i Frankrike kom med denne twittermeldingen akkurat nå;

@mattspiro: Monaco set to go French? Valenciennes defender Isimat-Mirin close to signing. Debuchy, Yanga-Mbiwa and N'Koulou among next targets #NUFC

Kjenner ikke til fyren så vidt jeg vet, så hvorvidt dette er troverdig eller ei vet jeg ikke.
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 01. Juni 2013, 20:43 »
Monaco linkes til ALT og ALLE. Hadde ikke Beckham lagt opp hadde også han vært linket dit. Halve laget vårt blir linket til Moncao. Hvorfor? De er franske, og de er ganske gode. Men jeg forventer å se flere Falcao-signeringer fra Monaco. Ikke Ben Arfa-signeringer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 02. Juni 2013, 13:16 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-targeting-celtic-midfielder-4039475

Gammel kjenning hva transferrykter angår: Victor Wanyama skal være svært aktuell for oss. Da som erstatter for Tiote som i følge Evening Chronicle er på vei til Russland og Lokomotiv Moskva. De nevner forøvrig at Pardews hovedmål denne transfersommeren er Wigans James McCarthy, men med en pris lik 15 millioner pund virker det usannsynlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 02. Juni 2013, 13:32 »
Hadde vært vilt om vi fikk Wanyama. For øyeblikket en degensif midtbanespiller, men har alle forutsetniger for å kunne bli en helt komplett en litt sånn som Yaya Toure. Tror vel kanskje dog at han vil gå til en litt bedre klubb.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #655 på: 02. Juni 2013, 14:48 »
Wanyama, Hughes og Ince.  :thumbu:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 02. Juni 2013, 15:52 »

Det må vel være den mest talentfulle trioen på de Britiske øyer på samme lag om vi skulle snappet disse.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 02. Juni 2013, 16:56 »

Får vi ein av dei så er eg godt fornøgd.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #658 på: 03. Juni 2013, 07:59 »
Vi har blitt linket til mange spennende spillere iløpe av helgen.

Wanyama, Hughes og Ince.

Men det som skremmer meg mest er alle spillerne som er linket bort fra klubben. Blandt disse (Ben Arfa, Cabaye, Tiote, Deb og S.Taylor) så tror jeg og håper at Tiote er den eneste blandt disse som kan forsvinne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 03. Juni 2013, 10:12 »
Mister vi Tiote er det greit nok. Ikke optimalt, men ingen krise.
Mister vi Cabaye er det krise. Mister vi Tiote OG Cabaye er det dyp krise.
Skulle vi miste flere stjernespillere er det bare å legge opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon