20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 528248 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #405 på: 10. Mai 2013, 20:19 »
Om Pardew ikke får sparken tror jeg det er liten sjans for at Aubameyang kommer. Jeg ser for meg at han heller ville ha kjøpt Carroll til 15mp enn Aubemayang til 7-8mp.

Eller eventuelt 5 spelarar frå for eksempel Frankrike...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #406 på: 10. Mai 2013, 22:37 »
Sitter her og tenker at den sommeren som kommer nå må vi være enda smartere og flinkere enn det vi har vært til nå.
Derfor har jeg kommet frem til at det beste kjøpet for sommeren er å gi AP sparken, samt at vi må få inn en offensive manager eller iallefall en med en med hode som skjønner hva taktikk, system og spillermønster osv er.
Hadde vi gjort dette tror jeg vi hadde forløst det som ligger ubrukt denne sesongen i spillergruppa.

Jeg har holdt kjeft og ikke skrevet noe på lange tider på forumet, ja jeg tar de som en bonus og sprutende glede(et glass 7up) om vi ikke rykker ned.

Dette hadde for meg gjort hele transfersommeren faktisk.. Det sier seg selv.
Lykke til folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 11. Mai 2013, 21:31 »
Jeg tror ikke vi finner en erfaren manager med offensiv spillestil som i tillegg er meget dyktig taktisk. De kjøligste hodene står som regel for en litt "kjedelig " spillestil. Men det er i mine øyne å foretrekke foran en ung, urutinert, men offensiv manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #408 på: 12. Mai 2013, 12:36 »
skjønner ikke helt hvordan folk kan stille seg kritisk til benitez. han har vunnet mer enn newcastle alene. se bare på det møkka laget han vant CL med. og der klarte han å snu en 0-3 kamp til seier så han er nå ikke bare defensiv... ser vi er i kontakt med remy nå,og jeg for min del glemmer lett januar episoden visst han kan komme for 8mp. skal også glemme carroll sin januar avgang visst han kommer tilbake for 7-8mp. klarer vi få disse 2 for 15mp så skal vi være happy,da har vi plutselig litt flere strenger å spille på og ingen spisser kan føle seg trygg på start plass samtidi som remy legger press på vingene... hva er forresten oddsen på at remy putter idag? er vel bare litt for opplagt at det skjer

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #409 på: 12. Mai 2013, 12:44 »
Real Madrid U-19s
Spain U-19 League (1): 1992?93
Spain U-19 Cup (2): 1990?91, 1992?93
Extremadura
Segunda División promotion (1): 1997?98
Tenerife
Segunda División promotion (1): 2000?01
Valencia
La Liga (2): 2001?02, 2003?04
UEFA Cup (1): 2003?04
Liverpool
FA Cup (1): 2005?06
FA Community Shield (1): 2006
UEFA Champions League (1): 2004?05
UEFA Super Cup (1): 2005
Internazionale
Supercoppa Italiana (1): 2010
FIFA Club World Cup (1): 2010

Nå får vi neppe Benitez, men og være kritisk til dette synes jeg er rart. I Benitez ville vi for første gang siden Robson ha fått en manager som virkelig har noe å vise til. Bankers topp 6 med Benitez. Med litt midler kanskje topp 4. Jeg driter i om vi ikke spiller Keegan fotball. Vil vinne noe!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 12. Mai 2013, 19:59 »
Jepp, Benitez tror jeg kunne gjort mye med laget selv om han selvsagt ikke er drømmen!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 12. Mai 2013, 21:07 »
Blir nok mer aktivitet i denne tråden enn sist sommer, både inn og ut. Hvem kommer inn hvem drar? Blir Coloccini? Drar Cabaye/Ben Arfa? En del B spillere blir nok ryddet bort. Kommer Remy likevel, er det fortsatt håp for Aubameyang. Favoritt tråden min her inne som blir en del gøyere å følge etter at kampen mot QPR ble ferdig.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #412 på: 12. Mai 2013, 21:33 »
Benitez er hjertelig velkommen om han vil. Ser ingen grunn til at han ikkje skulle være ønskelig, han ville snudd opp ned på systemet; som er nettopp det vi trenger. Vi trenger større ambisjoner enn "over nedrykkstreken". Dette vil Benitez tilføre laget. Og om stjernene våre uansett går no så bør vi jo la Benitez få komme inn og bygge opp sitt lag, hente sine spelartypa, og bygge det lage han ser som best. Kvifor skulle ikkje han kunne bygge opp eit storlag? Kvifor skulle ikkje han kunne sprette lommeboka til Ashley med sin spanske sjarm? Nei, la Rafa få prøve seg, så skal de få sjå en ny vår på St. Jams' !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 12. Mai 2013, 22:08 »
Jeg håper Cabaye har en viss ære utover hva som er vanlig for fotballspillere og ønsker reise kjerringa etter at han sammen med stort sett hele stallen har sviktet supporterne. Det tviler jeg dog på. Selv om han ikke har vært god nok sesonge sett under ett forventer jeg at vi får bud inn og at han kanskje vil presse gjennom en overgang.

Ellers, Ben Arfa har vært mye linket til LFC. Grøss og gru.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 12. Mai 2013, 22:21 »
Skjer det er det bare å ta fram igjen den smålige og usmakelige hatten og håpe at han går skadet til han evt. forlater Merseyside igjen, som jeg har gjort (og fortsatt gjør?) med Andy Carroll.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 13. Mai 2013, 08:49 »
Seier ikkje nei til Benitez, til det er han rett og slett for god og har for mykje å vise til. Vi er ikkje i ein posisjon til å takke nei til slike managere om muligheten skulle by seg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #417 på: 13. Mai 2013, 09:26 »
Pontare, hvilke planet er du på? Jeg har lenge ønsket Pardew avskjed, men mitt eneste ankepunkt har vært at det kanskje ikke er bedre alternativer der ute.
Men nå er jeg overbevist om at alt er bedre enn Pardew. Ikke bare er han helt totalt udugelig taktisk, håpløs i alt som kan settes i sammenheng med offensiv samhandling og tydeligvis klarer å mista totalt grep på en garderoben. Men itillegg er han jo er forbanna hagegnom av dimensjoner. Se på uttalelsene hans. Hvordan han fremstår i media? Kjetil Rekdal er jo faenmeg en fis i en orkan i forhold.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #418 på: 13. Mai 2013, 11:27 »
Før vi drøymer oss heilt bort her .. kenn skal ta over Real, andre enn Benitez? Mancini, greit nok, men andre enn han? Han vil vell helst fare heim til Italia? OG Real har bære hatt 1(!) italiensk manager (Capello), uten at han var en stor suksess. Real vil også ha CL no, og Mancini har vært en fiasko i Europa. Ergo er det i mine auge bære Benitez som er aktuell for Real, og dei vil nok tilby fyren ei litt større lønning enn vi kan drøyme omm ..

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 13. Mai 2013, 11:39 »
Rafa har sagt at han vil bli i PL, og taktikkens hans kommer aldri til å bli akseptert i Real om han så skulle vinne ligaen. Det vil overraske meg svært mye om han drar dit.