20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00  (Lest 48616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00
« Svar #345 på: 03. Feb. 2013, 09:00 »
Ler som faen,  deliliig? Sissoko er fEn meg beaast, ikke sant KarlRudolf? Ikke engalsk også.. En utenfor england som presterer? Utrolig!,

Haha! :-[

But still, Gouffran slapp? Han jobbet jo sokkene av seg både fremover og bakover!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 03. Feb. 2013, 10:25 »
Gouffran har vært veldig god til nå. Jeg er i hvertfall  veldig imponert over han.

OG NOEN MÅ FIKSE EN GIF AV SISSOKO SOM VOLDTAR COLE!
Nei.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 03. Feb. 2013, 10:37 »
Elsker Jonas som person, men som spiller har det vært begredelig i det siste. Men den gleden han viser når han scorer viser hvor mye det betydde for han! Vi dominerer jo Chelsea i 1.omgang og hadde vel fortjent å lede mer ved pause.
Kjekt å se hvor hardt alle jobber!! Stolt av hele laget. Vi slipper inn 2 mål som vi egentlig ikke kan gjøre så mye med.
Herligt me nye 3 poeng! Ser litt bedre ut tabellmessig nå! Endelig spiller vi bra fotball igjen :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #348 på: 03. Feb. 2013, 10:40 »
For en kamp og for et resultat!!!

Jonas, S.Taylor, Colo, Sissoko, Santon...listen er lang. For en kamp disse gutta gjorde.

Målene kan man ikke si så mye om, 2 kjempe skudd resulterte i 2 mål.

Gleder meg allerede til neste kamp.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #349 på: 03. Feb. 2013, 12:41 »
Fy flate for ein kamp! Dette var jeggu deilig! Gleder meg til Spurs-Newc på laurdag  :nikke:
* Newcastle 4 Ever :) *

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 03. Feb. 2013, 12:43 »
Cech- ? I've never heard noise like it in my life when Newcastle Utd score this place is unbelievable?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #351 på: 03. Feb. 2013, 13:15 »
Cech- ? I've never heard noise like it in my life when Newcastle Utd score this place is unbelievable?

Stjerne i boka til Cech  :thumbu:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 03. Feb. 2013, 13:16 »
Kult av Cech!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 03. Feb. 2013, 13:44 »
Ler som faen,  deliliig? Sissoko er fEn meg beaast, ikke sant KarlRudolf? Ikke engalsk også.. En utenfor england som presterer? Utrolig!,

But still, Gouffran slapp? Han jobbet jo sokkene av seg både fremover og bakover!

Var du våken 09.00? ::p
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 03. Feb. 2013, 14:03 »
FY FLATE FOR EN DEILIG SEIER!!!!!

First off, jeg skjønner ikke greia med å bue på Ba. Jeg skjønner at det er slik, men jeg går fortsatt ikke god for det. Han har ikke gjort oss en dritt galt, så hvorfor supportere velger å bruke tid, energi og tanker på han istedet for sitt eget lag, er beyond me.

Over til kampen, og for en kamp! Jeg sitter nesten med tårer i øyekrokene når jeg ser highlights om og om igjen. Dette var stort!

Krul 7 - Kan ikke ta noen av målene, grei match ellers.
Deb 8 - Grei defensiv, meget villig oppover på banen, noe som er meget gledelig!
Saylor 10 - Jeg elsker denne mannen.
Colo 9 - Jeg elsker også denne mannen. For et stopperpar de utgjør! Rio/Vidic who?
Santon 10 - Endelig! Neste kamp kommer målet. Da tror jeg godeste Santon jubler 10 timer i strekk.
Gouff 9 - For en innsats, for en glød! Greie innlegg til tider, fortsatt en del å gå på, men det kommer seg!
Sissoko 11 -  .........................................................
Perch 9 - Glimrende jobb av vår ryddegutt!
Cabaye 9 - Nok en flott jobb av vår dreamboat. Ser virkelig ut som han har tatt steget opp til å bli en skikkelig ledertype. Vår neste kaptein?
Jonas 8 - Flott mål, flott innsats, flott hårsveis! Mangler fortsatt innleggsevne osv, men men kan ikke få i både pose og sekk!
Cisse 9 - Dette er uten tvil den beste kampen jeg har sett vår godeste Papiss spille! Og det uten at han scorer. Og akkurat det gleder meg stort.

HOOOOOOOWAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
« Siste redigering: 03. Feb. 2013, 14:04 av BenArfa »
Same old Shearer, always scoring!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 03. Feb. 2013, 14:18 »
Så kampen igjen nå nettopp. Det er så deilig å se hvordan stadion går av skaftet, hvordan spillerene fra benken kommer ut for å gratulere og alle klemmene som Pardrew gir Sissoko.

Det er spesielt å høre glede ruset til supportere idet Webb blåser av kampen.

Nei, dette var en flott kamp! 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #356 på: 03. Feb. 2013, 14:26 »
Så kampen igjen nå nettopp. Det er så deilig å se hvordan stadion går av skaftet, hvordan spillerene fra benken kommer ut for å gratulere og alle klemmene som Pardrew gir Sissoko.

Det er spesielt å høre glede ruset til supportere idet Webb blåser av kampen.

Nei, dette var en flott kamp!

ja var ikke akkurat en villa-boas feiring det der...

Barroom hero

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #357 på: 03. Feb. 2013, 14:36 »
Bra oppsummering Ben Arfa. Jonas spilte sin beste kamp for sesongen. Kan ikke klandre Pardew for å bruke han når han spiller slik. Umulig å si hvordan Marv ville gjort det istedenfor. Men det må sies, når en ving ikke har fart til å forsere spillere, slår elendige innlegg 4/5 ganger, ikke kan skyte, og er for lite eksplosiv til å henge med defansivt mot raske vinger, så er du ikke god nokk for PL. Aldri.

Svært gledelig å se laget ta nye steg etter kampen mot Villa. Må ikke glømme at det til tider var texas med ubalanse bak, snev av panikk på flere spillere og pelming av ballen. Men var mer utholdenhet og modig spill i går, og førstemålet til Sissoko snudde kampen på et tidspunkt der det så mer sannsynlig ut med 1-3 enn 2-2. Håper Pardew roterer heftig på laget til EL kampene, og har uthvilte spillere i PL framover som holder hele kamper. Er kun cardio og litt mer ro i spillet i andre omganger så er vi der, og kan ta 1 eller 3 poeng mot Spurs!

Antar det var andre enn meg som var svært overrasket over at Pardew ikke kjørte et trippelbytte etter 60-70 min da flere spillere så ut til å gå tom. Antar Pardew tenkte at alle kamper har gått til F i andre omgang uansett hvilke bytter han har gjort, så han lot det bare stå til  :ler: 

Fortsatt adrenalin i årene etter kampen i går. Fantastisk innsats av samtlige spillere! Akkurat dette som skulle til for å snu sensongen!

HOWAY THE LADS  :toon: :toon: :toon: :toon: :toon: :toon: :toon:

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 03. Feb. 2013, 15:21 »
Beste kampen jeg har sett live i hele mitt liv. :toon: Sykeste stemningen ever. Føltes ut som tribunen skulle rakne når Sissoko putta sitt andre for dagen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 03. Feb. 2013, 18:05 »

Var du våken 09.00? ::p

Nei, jeg skrev i søvne. :)

Neida, hard kveld i går ble fulgt opp med dårlig søvn.. Hardt liv. :P