20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00  (Lest 48368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00
« Svar #330 på: 02. Feb. 2013, 23:07 »
Noen som hoster opp en stream til Match of the day?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 02. Feb. 2013, 23:10 »
Ler som faen,  deliliig? Sissoko er fEn meg beaast, ikke sant KarlRudolf? Ikke engalsk også.. En utenfor england som presterer? Utrolig!,

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 02. Feb. 2013, 23:36 »
Var på på ski i heile dag, men tok opp kampen og såg den i kveld utan å vita resultatet. Det var ganske so deilig :D

Tykkjer Steven Taylor må få ein del ros og. Heilt enormt kor god denne mannen er når han er skadefri. Han har den innsatsen som tok oss til 5.plass forrige sesong og dette smittar øve på dei andre.
« Siste redigering: 02. Feb. 2013, 23:43 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 02. Feb. 2013, 23:50 »
La oss ikke glemme hvor suveren han faktisk er i duellspillet. Der er han top notch.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 03. Feb. 2013, 01:29 »
Noen som kan lage en Gif av Sissoko som løper rundt Cole? :D

Ingen som tar den? :D

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #336 på: 03. Feb. 2013, 01:37 »
Ler som faen,  deliliig? Sissoko er fEn meg beaast, ikke sant KarlRudolf? Ikke engalsk også.. En utenfor england som presterer? Utrolig!,

Haha, joda ;) enig i at Sissoko var eit stålande kjøp (viss det e mulig å sei etter 1 kamp), 3 av dei andre er eg enda skeptisk til.. Mbiwa er grei, han kan fungere som reserve for Saylor :) Men dei andre er eg fortsatt skeptisk til... Men Sissoko -  :phui: - for en spelar!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 03. Feb. 2013, 01:52 »

Haha, joda ;) enig i at Sissoko var eit stålande kjøp (viss det e mulig å sei etter 1 kamp), 3 av dei andre er eg enda skeptisk til.. Mbiwa er grei, han kan fungere som reserve for Saylor :) Men dei andre er eg fortsatt skeptisk til... Men Sissoko -  :phui: - for en spelar!

Okei?

Ikke fornøyd med jobben og innsatsen til Goufran?

Det finnes sikkert et forum for folk som bare vil ha engelske spillere her i klubben og ser på det som viktigere enn å vinne. Men det er ikke her dessverre ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 03. Feb. 2013, 01:59 »
Noen som hoster opp en stream til Match of the day?

http://www.101greatgoals.com/gvideos/newcastle-3-chelsea-2-motd/

Se hvordan Tayls i pur ekstase feirer mot fansen med en gang fløyta går. Sånt har jeg savna!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #339 på: 03. Feb. 2013, 02:05 »

Okei?

Ikke fornøyd med jobben og innsatsen til Goufran?

Det finnes sikkert et forum for folk som bare vil ha engelske spillere her i klubben og ser på det som viktigere enn å vinne. Men det er ikke her dessverre ;)

Gouffran var slapp.. Hadde Mbiwa starta istaden for Saylor hadde det blitt ein heilt annen kamp, mest sannsynlig hadde Chelsea vunne.

Eg ser på det å vinne som det viktigste, nettopp derfor vil eg ha fleire britar inn i klubben.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 03. Feb. 2013, 02:30 »
Gouffran slapp!? Herregud KarlRudolf  :spytt:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 03. Feb. 2013, 03:03 »
Okei?
Gouffran var slapp.. Hadde Mbiwa starta istaden for Saylor hadde det blitt ein heilt annen kamp, mest sannsynlig hadde Chelsea vunne.

Eg ser på det å vinne som det viktigste, nettopp derfor vil eg ha fleire britar inn i klubben.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #342 på: 03. Feb. 2013, 04:16 »
Hva røyker du karlrudolf?
Innleggene dine gir meg seriøst hodepine.
Ja, gi oss engelske spillere. Bytt ut gouffran med graham idag. Bytt ut cabaye/sissoko med barton. Makan til idioti... Nå bør til og med du se at nasjonalitet spiller ingen rolle. Er bare helt latterlige påstander du kommer med, jeg er litt flau over å i det hele tatt gidde å gi deg respons, men klarer ikke å la være.

Til seriøse folk på forumet: beklager usakligheten, men klarte ikke å dy meg.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #343 på: 03. Feb. 2013, 04:22 »
Gouffran var strålende, og det ser man også blant andre lags supportere i diverse kamptråder på nettet. Skryt, skryt og atter skryt.
Søte, søte blekkspruter.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #344 på: 03. Feb. 2013, 06:25 »
Det jeg liker med Cisse, er i det oppbyggende spillet. Han er veldig flink til å legge igjen etc, til midtbanen. Han bidrar til hele laget, fordi om han selfølgelig brude skoret 1 eller 2 idag, så vil han virkelig bidra!
Det hjelper ikke med en spiss som bare vil bidra, uten å skore nei, men når du ser hvor mye Cisse tar tak i alt, jobber livet av seg, så blir iaffal jeg veldig fornøyd! Greit at en spiss skal skore mål, er helt enig med dere som er kritiske til han der, men måten han legger igjen med hodet/føttene er veldig bra!
For folk her som har spilt fotball høyere enn 3-4 div, så vet dere hvor viktig det er med en spiss som kan akkurat det Cisse kan, utenom og skore mål :) Tror Cisse er akkurat den spissen vi trenger! Hadde vi fått en kjapp en i samme slengen, hadde det vært toppem på kranse kaka :D