20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00  (Lest 48495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00
« Svar #300 på: 02. Feb. 2013, 19:06 »
faen dette va konge...bestilte flybilletter til sunderland kampen i ren ekstase

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 02. Feb. 2013, 19:09 »
Synes synd på han. Synes også synd på han med tanke på buingen. Jeg skjønner at Newcastle-supportere ikke liker at han stakk med tanke på situasjonen til klubben, men han har ikke gjort noe som helst galt. Han er som 98% av alle fotballspillere en leiesoldat som "bruker" klubber til og komme seg til bedre klubber, men han har også gjort sitt beste for laget og levert varene så til de grader. Han står med 29 mål på 54 kamper for Newcastle, og hjalp laget til en femteplass forrige sesong. Jeg synes buingen var flau, patetisk og irriterende. Til tross for tidspunktet han dro på synes jeg han hadde fortjent en god mottagelse.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 02. Feb. 2013, 19:34 »
Noen som kan lage en Gif av Sissoko som løper rundt Cole? :D

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #303 på: 02. Feb. 2013, 19:34 »
 Sissoko bærer Rob Lee's gamle nummer med verdighet!

:nikke:

Dette lover godt framover.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #304 på: 02. Feb. 2013, 19:58 »
Med Tiote, Sissoko og Cabaye sammen på midten kan dette ble interessant....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 02. Feb. 2013, 20:06 »
Synes synd på han. Synes også synd på han med tanke på buingen. Jeg skjønner at Newcastle-supportere ikke liker at han stakk med tanke på situasjonen til klubben, men han har ikke gjort noe som helst galt. Han er som 98% av alle fotballspillere en leiesoldat som "bruker" klubber til og komme seg til bedre klubber, men han har også gjort sitt beste for laget og levert varene så til de grader. Han står med 29 mål på 54 kamper for Newcastle, og hjalp laget til en femteplass forrige sesong. Jeg synes buingen var flau, patetisk og irriterende. Til tross for tidspunktet han dro på synes jeg han hadde fortjent en god mottagelse.

Enig i det du skriver om Ba, men det er da trofaste supporteres evige rett til å bue ham ut for det. Finnes ikke noe flaut, patetisk eller irriterende i det. Når han opptrer sånn må han også tåle det, i likhet med resten av de 98 prosentene med samme innstilling.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. Feb. 2013, 20:13 »
På papiret er CT sjølvskriven i ein slik trio, men det papiret har ikkje vore mykje verdt denne sesongen. Eg synest Perch var god sist, og heilt glimrande i dag. Ein kan sjølvsagt gi all honnør til Sissoko og Cabaye - som var våre beste i dag saman med Taylor -, men det synest eg blir å berøve Perch fortent ros. Og eg synest CT skal stille bak Perch heilt til han er i nærleiken av å vise det vi veit at han kan.

Mata er ingen lett mann å markere ut - uavhengig av kva forfatning laget hans er i -, men frimerke-Perch klarte det i 1. omgang på ein måte som ikkje står tilbake for nokon. At Mata - som lett er blant dei fem beste spelarane i ligaen, og som også er i veldig bra form generelt - fekk meir rom i 2. omgang skulle nesten berre mangle, men den 1. omgangen til Perch vil eg trekke fram som noko av det som gleda meg mest i dag.

Og i dag var det nesten lykkerus over heile fjøla.

-
Når det gjeld det med Ba og bu, så synest eg det går ei tydeleg grense mellom å bue på han i åpent spel, kontra det å bue (og i tillegg rope 'dive') når han åpenbart ligg nede med smerter. Den første er lett å akseptere, den andre er - som boris. presist sa det - "flau, patetisk og irriterende".

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 02. Feb. 2013, 20:14 »
Han kom til Newcastle gratis, var billig i lønn, har meget gode stats og gikk videre i livet. Fortjener man å bli buet på pga. det? Han gjorde jobben sin meget godt og gikk videre i livet, akkurat sånn som både lærere, butikkansatte og andre folk gjør. Big fucking deal, kun tølpere buer pga. sånt.
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 02. Feb. 2013, 20:14 »
Det er greit nok at vi bør takke han for en fabelaktig innsats for oss, men samtidig synes jeg Toon-fansen er akkurat så nådeløse som de skal være. Han ditchet oss i en utsatt posisjon og dro til en større klubb for "fame and fortune". Da synes jeg det er greit at han møtes med buing. Han hadde riktignok ikke fortjent en brukket nese, og jeg håper han kommer snart tilbake med en kul maske. Men det var ikke meg imot at han måtte erstattes av Torres i dag. Det kan ha hjulpet oss mer enn vi aner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #309 på: 02. Feb. 2013, 20:14 »
ser altomfotball gir jonas 8 og cabaye 7. di har vel sett hvem som skåret og satt poeng ut fra det.
visst cabaye sin kamp idag ikke er 9 og langt over jonas så tror eg at eg må sjekke synet mitt for å mine øyner var han helt fantastisk god,spesielt første 45

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 02. Feb. 2013, 20:19 »
Han kom til Newcastle gratis, var billig i lønn, har meget gode stats og gikk videre i livet. Fortjener man å bli buet på pga. det? Han gjorde jobben sin meget godt og gikk videre i livet, akkurat sånn som både lærere, butikkansatte og andre folk gjør. Big fucking deal, kun tølpere buer pga. sånt.

Det å være fotballspiller er da ikke et vanlig yrke, og kan overhode ikke sammenlignes. Få lærere som har 50 000 forhåpningsfulle "fans" sittende foran seg i klasserommet.

Når det gjelder de ropene når han ligger nede kan jeg være med på at det er unødvendig, men ærlig talt, er det noen som tror Ba bryr seg? Hadde han gjort det ville han ikke dratt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 02. Feb. 2013, 20:23 »
Cabaye var enorm idag. Treffer på alle pasningene. Tror muligens hans beste rolle er så dypt som han var idag. Strør rundt seg med krem. Sissoko lager også enormt med problemer på egenhånd og sammen med medspillere i den offansive rollen.

Jonas virker å finne tilbake til litt gammel form. Sjelden han er på besøk i boksen, og denne gangen fikk han mål. Det må gjøre underverker med selvtilliten.
Santon er klasse med 2 assist og flere gode innvolveringer offansivt.
Gouffran virker som en herlig spiller som virker å beherske utrolig mange faser av spillet. Trygg og god med ballen, kjapp i overgangsspillet. Herlig deffansiv innstats har han i tillegg noe som førte til at han snappet ballen og satte i gang et par kontringer.

Ellers gjorde alle spillerne en fantastisk kamp. Håper hoofdebatten og Pardews udugelighet kan blir skrinlagt en stund. Hvis laget fortsetter å med samme innstillingen i resten av kampene kan vi ikke klage mener jeg. Forøvrig enig med Hans. Perch er rett og slett klasse i sin rolle.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 02. Feb. 2013, 20:24 »
Bra oppsummering om Perch, Hans. Helt enig. Meget god kamp i dag - forutenom et par småfarlige feilpasninger. Han sliter mer utover i kampen - men alt i alt en solid kamp av Perch. Han beviser igjen at han er mer enn dugelig som back-up på ankerplass - og så lenge han har spillere rundt seg som er dugelig offensivt er Perch en bra spiller å ha der utpå.

Helt fint å bue på Ba i dag. Unødvendig å kauke dive, men utover det var det helt greit. Glem ikke at han i media før matchen gav inntrykk av at det ikke var noe mer spesielt å møte Newcastle enn noen andre selv om han hadde spilt der nesten de to siste åra og tross alt fått karrieren opp på et nytt nivå fordi vi gav han sjansen til det på meget gunstige betingelser. La i grunn bare enda mer opp til en slik mottakelse med slike uttalelser. Selvfølgelig glemmer heller ikke fansen hvilken dårlig timing Ba forlot klubben på. Vi er nok for evig glad for Ba sin innsats - men buingen får han jammen meg tåle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #313 på: 02. Feb. 2013, 20:28 »
Få lærere som har 50 000 forhåpningsfulle "fans" sittende foran seg i klasserommet.

[insert]Vits om SV sine forsøk på å "sikre god lærertetthet på alle skoler før 2013".[/insert]

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 02. Feb. 2013, 20:28 »
Post-match interview med Rafa - det første han sier er at colo skulle vært utvist og de skulle hatt straffe.

Han påpeker ikke noe annet (hvertfall i det intervjuet jeg så) som kunne vært grunn til at de ikke vant idag  ???

sjæl synes jeg det er greit either way. straffe hadde jeg nok ikke krangla på, og synes samtidig det er greit at det ikke ble blåst. men hadde colo fått rødt hadde jeg blitt svært lite fornøyd med Webb. Langt ifra intentional foul, og det blir farlig pga at Ba stuper ned og frem med hodet.

men hva synes dere? var vi heldige som slapp rødt kort, og Ihvertfall straffe?