20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00  (Lest 48527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00
« Svar #270 på: 02. Feb. 2013, 18:04 »
LYKKE LYKKE LYYYYYYYYYYYKKKKKKKEEEEE!!! TAYLOR BLOKKERER MED PIKKEN!!! For en innsats!!!!! Å HERRE!

Jeg tror Taylor fint forsvarte hvorfor han enda er i førsteelleveren etter denne matchen. Deilig!

Jeg klarer ikke skrive stort nå - dette er helt klart sesongens deiligste seier. Og for en mann Sissoko er - KLASSE! Han og Cabye på midtbanen - så går glatt en mann som Perch inn i dette laget med sin taklingsstyrke. Herrejesus så deilig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #271 på: 02. Feb. 2013, 18:04 »
Må også legge til hvor DEILIG det er å ha Taylor tilbake på stopperplass! Han er grei med ballen i beina, viser en moral som ingen andre på laget gjør, blokkerer farlig skudd i ny og ne (verdens beste "blokkør"?), vinner ALT på hodet. Og viktigst av alt holder han Willy langt utenfor banen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #272 på: 02. Feb. 2013, 18:04 »
 :frenetisk: :frenetisk:

For en kamp, dette er stort ! 27 poeng 15 plass nå går det framover gutta  :nikke:

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #273 på: 02. Feb. 2013, 18:06 »
HERLIG!!!!!!!! da er det ut i bergen by og feire!!!! :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 02. Feb. 2013, 18:08 »
Sitat
Vi er så jævla dårlige til å beholde en ledelse. Hva FAEN er det Terry driver med? På et tidspunkt der vi har full kontroll på kampen så skal han... ja hva er det han skal?!?!

Det verste er at det ikke er tapet som er verst. Gikk som forventet når vi skal ta vår sedvanlige "høneblund" i kampen. Det verste er den inkompetente, potet-i-halsen-Wikestad, som faen høres ut som han blir rævkjørt og gitt en BJ i samme sekund som han skal PISSE ut franske gloser med et engasjement som er så falskt at Linni Meister virker naturlig i forhold.

:spytt:

Hentet fra Chelsea sitt forum :P

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 02. Feb. 2013, 18:08 »
Yaya Sissoko, lenge siden jeg har sett en spiller som han.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 02. Feb. 2013, 18:10 »
Sitat
Vi er så jævla dårlige til å beholde en ledelse. Hva FAEN er det Terry driver med? På et tidspunkt der vi har full kontroll på kampen så skal han... ja hva er det han skal?!?!

Det verste er at det ikke er tapet som er verst. Gikk som forventet når vi skal ta vår sedvanlige "høneblund" i kampen. Det verste er den inkompetente, potet-i-halsen-Wikestad, som faen høres ut som han blir rævkjørt og gitt en BJ i samme sekund som han skal PISSE ut franske gloser med et engasjement som er så falskt at Linni Meister virker naturlig i forhold.

:spytt:

Hentet fra Chelsea sitt forum :P

Haha, det er noe av det beste jeg har lest på lenge :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 02. Feb. 2013, 18:10 »
Må også legge til hvor DEILIG det er å ha Taylor tilbake på stopperplass! Han er grei med ballen i beina, viser en moral som ingen andre på laget gjør, blokkerer farlig skudd i ny og ne (verdens beste "blokkør"?), vinner ALT på hodet. Og viktigst av alt holder han Willy langt utenfor banen.

Amen. Den innsatsen der har vært grusomt savnet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 02. Feb. 2013, 18:11 »
Skal ikke ta ALL  ære for newcastle seier ,men jeg ble jo far 24.01. og siden den gang har vi sett 2 newcastlekamper og 2 newcastleseiere. Jeg har rett og slett skapt ei lykkeprinsesse. Hun ligger å koser seg i sin rosa/hvite "My heart belongs to the toon" body:)

Jeg skrekk det høyeste jeg klarer uten å skrike når målene kom. :)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #279 på: 02. Feb. 2013, 18:12 »
Tenk at vi har Ben Arfa tilbake snart!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 02. Feb. 2013, 18:16 »
Tenk at vi har Ben Arfa tilbake snart!

---------Cisse--------
Ben Arfa --- Sissoko

Fy fanden for et angrep!

viuldriftking

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #281 på: 02. Feb. 2013, 18:17 »

Amen. Den innsatsen der har vært grusomt savnet!
:gp:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #282 på: 02. Feb. 2013, 18:18 »
oi oi for en mamm vi har fått. nærmere komplett spillet er det vanskelig å finne, han er sterk,fotballsmart,overblikk,cross,takler,hodespillet,avslutter,playmaker,langskudd og kondisjon. sikkert glemt mase.:)

nå er det bare å se fremover på tabellen, tiote og ben arfa mangler fortsatt. oc benken kommet da til å være meget sterk. nå et vi ett topp 6-7 lag igjenn. og vi kommet til å klatre!!!

nå skal dama sjenkes og kjøres så hardt at naboen sender ut nabo klage!!!

endelig deilig å være newcastle supporter igjenn, det tror jeg dama også synes :toon:

viuldriftking

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #283 på: 02. Feb. 2013, 18:18 »
Nesten så vi får et luksus problem! Europe here we come!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #284 på: 02. Feb. 2013, 18:20 »
Skal ikke ta ALL  ære for newcastle seier ,men jeg ble jo far 24.01. og siden den gang har vi sett 2 newcastlekamper og 2 newcastleseiere. Jeg har rett og slett skapt ei lykkeprinsesse. Hun ligger å koser seg i sin rosa/hvite "My heart belongs to the toon" body:)

Jeg skrekk det høyeste jeg klarer uten å skrike når målene kom. :)

Fantastisk! Hjemme hos oss var det tvdebut med "toon's cutest dribbler" :)
Holdt på å hive henne i taket på 3-2 og samboeren ble illsint:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."