20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Moussa Sissoko  (Lest 43204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #150 på: 10. Juni 2016, 22:57 »
Sissoko i kjent stil for Frankrike då han komme åleina på ei kontring og dryle den långt utforbi.
Hadde vært deilig og fått solgt han for 20 mill pund!
Evt Rafa lærer han å spille fotball...
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #151 på: 11. Juni 2016, 22:05 »
haha, for ein klovn! 9:50
http://www.tv2.no/v/1049463/?p=797178
Venter i spenning...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 11. Juni 2016, 22:42 »
Ja, skikkelig klovn ass. Fy søren!
Nei.

arekv

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #153 på: 10. Juli 2016, 21:57 »
Moussa har vært god i EM. Øker markedsverdien sin definitivt.
Beholder vi eller selger vi?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #154 på: 10. Juli 2016, 22:02 »
Vi selger... £20mill +
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 10. Juli 2016, 22:08 »
Selg, selg, selg.

Men jeg må si jeg håper vi beholder både Tiote og Saivet (uten sammenlikning for øvrig).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #156 på: 10. Juli 2016, 22:14 »
https://imgur.com/a/VWT1w

Vår mentale trener sist sesong, sier tydelig hva han mener om Sissoko sine prestasjoner i EM og forrige sesong!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 11. Juli 2016, 13:19 »
Helt greit å selge Sissoko. Spiller jo kun football de to ukene som er rett før hvert overgangsvindu for deretter å være mindre bra når det lukkes igjen.
Tror vi kan få noen pundsedler for han som Rafa kan omsette kloklig til å gi oss et endre bedre mannskap foran seriestarten.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #158 på: 04. Aug. 2016, 06:35 »
Er litt trist å selge han etter det han gjorde i blant annet em finalen... Men når vi vet at han ikke er helt solid med pasningene, ikke spessielt målfarlig,  ikke spessielt god defensivt, og at han ikke har vært spessielt god, med unntak av et par kamper ifjor... Så er det jo merkelig at vi får mer enn for Wijnaldum som var pasningssikker, og kom seg alltid vider med ballen, og var målfarlig...

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 04. Aug. 2016, 08:27 »
Jeg tror ikke noen kan diskutere talentet til Sissoko. Det er fantastisk, noe vi kunne se i EM generelt og i finalen spesielt. Jeg er også der at jeg synes det er ganske råttent av spillere å ville vekk etter et nedrykk der man har vært fast inventar. Det sier litt om personlighet og lojalitet. Men det er derfor Sissoko er toppidrettsutøver og ikke jeg.

Når det er sagt, tålte ikke hodet til Sissoko å være på et middels drittlag. Hadde han og et par andre (deriblant nettop Gini) spilt på sitt beste nivå hele sesongen, hadde historien vært en annen (McClaren ville fortsatt sittet på benken gudforby). Klarer vi å dra ut 30-35m£ for denne spilleren er det bare til å selge. Og jeg elsker virkelig det Rafa sier om at vi ikke behøver å selge om ikke prisen er rett.

Jeg vil heller ha en middels spiller som spiller over evne med skikkelig innsats enn en superspiller med skyhøyt toppnivå som spiller middels. 
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 04. Aug. 2016, 08:31 »
Og Sissoko spilte jo ikke en gang middels store deler av forrige sesong.
Jeg syns det er lov å si at de siste par sesongene, så har Sissoko når han har prestert kanskje bært laget mer enn noen annen spiller. Så jeg skjønner at han er den mest verdifulle av våre salgsobjekter - noe også Real-interessen viser. Han har et eventyrlig toppnivå.
Men vi har ikke sett nok av det, og hadde han prestert på et stabilt høyt nivå hadde han også vært CL-spiller tidligere.
Gini er nok uansett den som skuffa meg mest forrige sesong, for han var faktisk ikke tilstede på bortebane hele sesongen og generelt etter jul. Scoret vel også over halvparten av kampene på to matcher.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #161 på: 07. Aug. 2016, 08:53 »
Mener at Sissoko har mye å gå på. Han er langt fra så treffsikker på pasningene som Wijnaldum fx. Enkelte ganger når han får brukt kraften og rykket på å kontre er han farlig, men mangler også mye på avslutninger, noe som gjør alt det fenomenale med han, til å til syvende å sist, ikke ende opp i så mye... At han var banens beste i en enkeltkamp, er ikke en direkte indikasjon på at han er så fenomenal. Han er ikke så god at han bare kan prøve, og være verdens beste spiller... Desuten spilte de mot et portugal uten ronaldo, det var ikke som han utspilte Tyskland etc...Han hadde vel 3 bra løp, som egentlig ente opp uten mål. En bra vending hvor han avsluttet for dårlig.. Hvem som helst kunne spilt bra i en enkeltkamp... Matchvinneren var jo vrakgods i Swansea...

Men ja,,, vil også si at han er blant våre 2-3 beste spillere helt klart. Men vil rangere Wijnaldum ltt over på grunn av det sikre pasningsspillet haans og evnen til å drible vekk spillere. I tillegg til at han er målfarlig. Mangler såklart rykke og kraften til Sissoko, men totalt sett mener jeg han er bedre..

Og Sissoko er heller ikke spessielt god defensivt selv om han burde ha forutsentinger for å kunne være det...

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #162 på: 07. Aug. 2016, 12:26 »
Blir kvalm av fyren og hvordan han åpenlyst prøver å trasse/sutre seg til en overgang. Håper han enten ender opp i en søppelklubb fordi han nå brenner alle broer og må forsvinne, eller havner på benken i en klubb som PSG.
No fate but what you make

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #163 på: 07. Aug. 2016, 18:48 »
Få mannen ut av klubben så fort noen byr det vi krever for han. Sånne spillere vil bare ødelegg moralen i klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida