20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Moussa Sissoko  (Lest 43160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #120 på: 05. Okt. 2015, 11:51 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/moussa-sissoko-still-hopes-play-10195041

Kan ikke han bare holde kjeft om de jævla CL-ambisjonene sine. Det er så pinlig at han fortsatt driver å snakker om det

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 05. Okt. 2015, 13:11 »
Håper han stikker for å være ærlig. Har gode perioder, men i våre dårlige perioder er han så utrolig svak. Hadde vært flott å få noen millioner for han.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 05. Okt. 2015, 18:00 »
Bør definitivt settes på benken til han skjerper seg noen hakk....
No fate but what you make

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 05. Okt. 2015, 20:14 »
Skjønner ikke helt hvem som vil ha han. Han er en ekstremt begrenset spiller som jeg kun ville funnet en plass til som indreløper i en 4-3-3. Han er ingen ving eller en vanlig midtbanespiller. Klarer ikke drible, har en touch som ikke holder tippeliganivå og er fryktelig dårlig til å vekte pasninger. Virker heller ikke som en spiller som kan fyre opp medspillere når det er motgang (ikke at vi har mange av slike), men heller en som bare stiller på jobb, hever lønn og gir egentlig litt faen i om vi taper 5 strake. Har åpenbart hodet i Paris

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 06. Okt. 2015, 07:49 »
Føler han er på det stadiet der han omtalar klubben som "Dei" og "Newcastle", mens det burde vera "oss" og "klubben min".

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #125 på: 07. Okt. 2015, 10:48 »
Rart hvordan populariteten til enkel spillere forandrer seg på et par mnd. Før sommeren så mange på Sissoko som en av de spillerne vi ikke kunne miste, nå har pipen fått en helt annen lyd.
Forstår godt at fansen går imot han når han kommer med tåpelige uttalelser, men nå skal vi heller ikke tro på alt som står i avisene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 07. Okt. 2015, 11:03 »
Har vel surnet litt også i løpet av våren. Han var vel vår kanskje beste spiller offensivt etter en godkjent høstsesong (sammen med Perez), men etter det har det vært skralt. Bukker under når det butter mot, tåpelige utvisninger og konstant prat om at han vil til CL-klubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 07. Okt. 2015, 13:10 »
GMC: Supportere er vel delt. De 4 som har kommentert er har vel ikke nødvendigvis sett på han som umistelig? Selv synes jeg han har vært kunstig høyt ansett i lang tid. Lenge siden jeg så et kamp hvor jeg ble imponert over Sissoko.

Og man skal ikke tro alt som står i media? Dette er hentet fra et intervju med spilleren fra en fransk avis. Disse intervjuene later til å dukke opp annenhver måned. Så jeg tror det er meget sannsynlig at Sissoko har hodet en helt annen plass

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #128 på: 08. Okt. 2015, 18:46 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-transfers-magpies-willing-10220707

YESS! SELG!!!

Har en mistanke om at "noen" har fortalt Sissoko at han skal gjøre seg litt uspiselig for å få ordna en overgang. Er bare å kvitte seg med dotten ved første anledning.

Kjøp heller en ordentlig høyre kant, og/eller Markus Henriksen om man ønsker en box til box :)

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 08. Okt. 2015, 19:58 »
Han er ikke uerstattelig akkurat, så selg gjerne om det er erstattere klare. Dessuten kostet han ikke all verden da vi kjøpte ham så noe tapsprosjekt er det heller ikke.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Okt. 2015, 10:39 »
GMC: Supportere er vel delt. De 4 som har kommentert er har vel ikke nødvendigvis sett på han som umistelig? Selv synes jeg han har vært kunstig høyt ansett i lang tid. Lenge siden jeg så et kamp hvor jeg ble imponert over Sissoko.

Og man skal ikke tro alt som står i media? Dette er hentet fra et intervju med spilleren fra en fransk avis. Disse intervjuene later til å dukke opp annenhver måned. Så jeg tror det er meget sannsynlig at Sissoko har hodet en helt annen plass

Disse intervjuvene pleier som regel å dukke opp når det er landslagspauser. Var vel det samme med Cisse når han var på landslagsoppdrag for Senegal tidligere i år.

Når det gjelder Sissoko så virker ikke han til å bli noe  mer enn han er pr dags dato, iallfall ikke i Newcastle, så kan tjukken (C)Ashley klare å lure ut over £10 mil. av en eller annen klubb for Sissokos tjenester så er det bare å slå til. Han er langt ifra uerstattelig, og virker som sagt ikke kapabel til å ta nye steg i Newcastle.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 08. Nov. 2015, 19:53 »
The gift that keeps on givin....

Moussa Sissoko is demanding £100,000-a-week to sign a new contract at Newcastle, according to the Sunday People.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #132 på: 23. April 2016, 14:12 »
Finnes ingen unnskyldning for de mange kampepene der Moussa har gitt faen, men noe av forklaringen finner man nok her: http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/moussa-sissokos-new-role-newcastle-11228731

Når han brukes feil kamp etter kamp, gjør ikke det underverker for motivasjon eller selvtillit. Fatter ikke hvorfor så mange managere bruker spillere feil hele tiden? Bruk de i posisjoner der de kan bruke egenskapene sine, eller ikke bruk de i det hele tatt med mindre en eller annen skadekrise tilsier det.

Viser bare hvor elendig innkjøpspolitikken til Charnley er også, vi har 3-4 spillere til den en offensive, sentrale, midtbanerollen i form av Sissoko, Gini, de Jong og delvis Ayoze (skjønner enda ikke hvor sistnevnte egentlig hører hjemme). Vi har 1 høyreback, vi har 1 (kanskje 2) vinger med nok kvalitet i Townsend/Aarons, vi har 1 brukbar venstreback ....osv, osv....

Må Moussa's nyoppdagede form holde lenge!
« Siste redigering: 23. April 2016, 14:18 av Geordie »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 23. April 2016, 15:59 »
Endelig en som skjønner at han skal brukes sentralt og ikke som en jævla ving.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 23. April 2016, 16:11 »
Det som er åpenbart er at alle managere i Newcastle siden Sissoko ankom har satt han opp som bortimot førstemann i laget. Uavhengig av form.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida