20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle United - Tirsdag 29 januar kl. 20:45 HD2  (Lest 57102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Gleder meg stort. Håper vi klarer å vinne denne kampen med god margin og at spillere som Cisse finner tilbake til storformen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
Ikke akkurat et boost til Yanga at Pardew går ut å sier at han gleder seg mest over at Sissoko har komt til klubben. Tror forøvrig at Yanga blir en større hit enn det Sissoko gjør.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Ikke akkurat et boost til Yanga at Pardew går ut å sier at han gleder seg mest over at Sissoko har komt til klubben. Tror forøvrig at Yanga blir en større hit enn det Sissoko gjør.

Nei, synes personlig det er en helt IDIOTISK uttalelse av en IDIOT av en manager.....

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Grugleder meg! Er så redd for å tape denne kampen!! Håper vi får en kamp der vi dominerer og scorer. Slik at vi bare kan nyte kampen og slippe å være nervøs. Ikke den der vanlige at vi scorer 1-0. Så forsvarer vi oss resten av kampen. Som ikke akkurat har fungert bra denne sesongen!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Du må ikke ta alt du leser for god fisk. Det er helt sikkert tatt litt ut av kontekst.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Wiily out! Håper så inderlig at Yanga-Mbiwa starter!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
http://www.nufc.co.uk/page/News/Gallery/0,,10278~3056801,00.html

"Pardew has hinted that at least three of them could figure at Villa Park and they were all eager to make their mark at the club's Benton headquarters."
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Pards kan da virkelig ikke prioritere Willy foran et nyinnkjøpt kjempetalent. Når skal Mbiwa testes da? Skal han komme inn etter 70 min liksom? Neppe. Mbiwa kastes til ulvene ikveld, på samme måte som debuchy.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Jeg tror vi får se dette:

Krul
Debuchy - Colo - Mbiwa - Santon
             Anita - Sissoko
 Marveaux - Cabaye - Gutierrez
                   Cisse

Gouffran dukker opp mellom 60 og 70 min for Marveaux.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det som gjør meg nervøs er at det er så mange med skyhøye forventninger (kanskje mest på twitter). Får vi 3 poeng her så puster jeg lettet ut, men det er ikke gitt at vi plutselig skal begynne å vinne bortekamper med ettpar signeringer. Worst case taper vi denne, alle slakter de nye, også er vi tilbake i det gamle sporet. Denne kampen betyr mye mer enn 3 poeng!!

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Eg e fornøyd så lenge Sissoko starte samt at Williamson e bakerst i stopper-køen. Tar nok litt tid før laget setter seg, håper bare me kan klara å tetta igjen bakover.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
Noen fra bergen som skal se an på bar idag? Elendig oppmøte på scotsman fortiden

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det som gjør meg nervøs er at det er så mange med skyhøye forventninger (kanskje mest på twitter). Får vi 3 poeng her så puster jeg lettet ut, men det er ikke gitt at vi plutselig skal begynne å vinne bortekamper med ettpar signeringer. Worst case taper vi denne, alle slakter de nye, også er vi tilbake i det gamle sporet. Denne kampen betyr mye mer enn 3 poeng!!

Enig. Positivt med nye signeringer og bedre stall, men jeg sparer meg for å ha skyhøye forventninger. Det er ikke alltid at nye spillere presterer fra første kamp. Men jeg tror så absolutt dette laget kan slå fra seg mot Villa og resten av sesongen, men det avhenger av at spillerne viser samme innsats og disiplin som vi så i fjor. Fortsetter vi å slippe inn billige mål blir det tøft uansett motstander.

Jeg hadde bare ønsket at vi hyppigere kunne sette skikkelig fart når vi angriper. Sikkert ikke så mange som er uenig i det heller. Det har tidvis gått alt for tregt og mangel på alternativer/bevegelse de gangen vi presser mot etablert forsvar. Det har ført til utrolig mange balltap i farlig posisjon og brudd i mot (undertall). Desverre har det vært en tendens til at vi har hatt en åpenbar gameplan som har gått ut på å senke tempoet. Mulig det funket med Ba og Carroll når ballen kunne lempes opp til dem, men Cisse eier ikke de samme kvalitetene. Når vi kommer kjapt og spiller hurtig i lengderetning tror jeg Cisse kommer mer til sin rett. Men klart, vi kan jo bruke Ameobi som target fra start...

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Gruar meg :nervøs:

Jeg også! Har gledet med i helgen, men nå begynner jeg å kjenne nervene. Hvis taper kommer det til å bli det komplette sirkus igjen, både i klubben og her inne.
FVM

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Har ingen idé korleis kveldens kamp vil gå, alt kan skje: 6-0, 0-0, 0-4, 1-1, 1-2, 2-1, lat oss håpa det går vår vei :nervøs:

Trur på dette laget:

Krul
Debuchy - Yanga - Colo - Santon
            Anita - Sissoko
Marveaux - Cabaye - Gutierrez
                 Cisse

Benken: Elliot, Saylor, Williamson, Perch, Gouffran, Obertan, Shola

- Williamson har vært dårlig, Steven har vært skada. Trur derfor Yanga-Mbiwa får spela frå start i kveld!  :feiring:
- Føle meg ganske sikker på at me stille me 3 sentrale på midten og at desse e Sissoko, Cabaye og Anita.
- Langt meir usikker på kem som får spele på vingane, står nok mellom Obertan, Gouffran, Marveaux og Jonas. Trur Jonas e bankers sjølv om han kanskje ikke fortjener å være det. Trur Marveaux får den andre vingen som er langt meir fortjent etter den siste tidens prestasjoner.
- Trur Gouffran vil bli brukt som ein joker på slutten av kampen, men Pardew kan overaske med å sette han inn fra start på bekostning av Anita, Marveaux eller Jonas og då spele 4-4-2.

Trur det blir ein tung kamp der me virkelig må kjempe for poengene, men som sagt kan alt skje i denne kampen. 
Tipper 1-1 men håper på 2-1 seier  :toon: