20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle United - Tirsdag 29 januar kl. 20:45 HD2  (Lest 57067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Pardew sa på pressekonferansen at Sissoko garantert starter!  ;D

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Her står det også

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2269537/Newcastle-fine-French-players-learning-English.html

bilder fra treninga

Mark Douglas ‏@MsiDouglas
AP confirms Sissoko to start v Villa. 'He's PL-ready, it's the signing I'm most excited about'
« Siste redigering: 28. Jan. 2013, 15:14 av Leon »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ser på villa sitt debatt forum på vg at de gjør seg klar for stortap :)

Då bør dei ta ein kikk til på tabellen og formtallben ikkje minst. Me kan ikkje rekna med at dette er garantert seier sjølv om me har fått inn 4 nye spelarar. Me tapte heime mot Reading siste og har ikkje vunne på bortebana. Vår form er den dårlegaste i klubben si historie og i PL per dags dato. At ein skal rekna med stortap utifrå dette, det skjønnar eg ikkje.
Kunn 3 poeng er godt nok for meg her. Om eg har trua? Nei, eg har sett våre siste 15 kampar.
« Siste redigering: 28. Jan. 2013, 16:39 av lgrinde »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Ser på villa sitt debatt forum på vg at de gjør seg klar for stortap :)

Kult!

Basert på en kjapp titt på et Villa-forum ser det ikke ut til å være altfor høye forhåpninger for dem før denne kampen, og de fleste virker til å være lykkelige om de får et poeng.  Det syns jeg vi skal være enige i, å si at dersom ikke vi får alle poengene så må det være lov å være skuffa.  Selv håper jeg på kalasseier som for 2 år siden da vi knuste dem hele 6-0, etter at de hadde bomma på en straffe på stillingen 0-0.

Denne endte 1-1.

Fra Reading forum!

Reading 0 - 3 Newcastle

This side will get absolutely ripped to pieces.

3-1 Newcastle

ALF for us.

1-3 Newcastle.

They will win this with ease

I think someone is going to give us an absolute spanking sometime soon and it could be this one.

0 - 4

3-1 Toon

A lesson in football awaits.

4-1to the Geordies with a Demba Ba hat trick.

0-3

Ba
    Ba
    Black sheep

Reading 0 - 4 Newcastle

1-4 to them, I can't see us winning this one.

Denne endte 2-2.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
trur vi skal vere foriktige med å ta noko på forskudd, må gi spillerne litt tid til å finne seg til rette. Sjølv om laget vårt er betydlig forsterka så betyr ikkje det at dette blir enkelt. Ser veldig fram til kampen, men fortsatt veldig usikker på korleis det kjem til å ende.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Krul - Santon, Coloccini, Mbiwa, Debuchy - Anita, Cabaye, Sissoko, Marveaux - Cisse, Gouffran

Edit: Ser at oyvind har lagt ut det samme laget. Får håpe at Pardew hører på oss :)

:)

Ser Sissoko med deep impack fra første sekund. Har virkelig tru på gutten. Han ser jo ut som en gal hest med vinner potensial.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Krul,deb,mbiwa,colo,santon,gouffran,sissoko,anita,cabaye,marve og cisse. Ser jeg williamson og gutierrez i start 11 s å overlever jeg ikke denne kampen
lt;3 Newcastle <3

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
sunt pueri pueri puerilia tractant

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Same old Shearer, always scoring!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
It's Mike in the middle at Villa

http://mobile.nufc.co.uk/default.aspx?s=news-display&aid=3056557

Puh.. Nå trodde jeg det var Willy det var snakk om - dog jeg blir desverre ikke overrasket hvis det skjer ettersom det med dagens uttalelser Fra Pardew virker som det er kun Sissoko av de nye som starter i morgen

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
 :smug:
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Puh.. Nå trodde jeg det var Willy det var snakk om - dog jeg blir desverre ikke overrasket hvis det skjer ettersom det med dagens uttalelser Fra Pardew virker som det er kun Sissoko av de nye som starter i morgen
Okei? Og hvordan kom du fram til dette? :P

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Matchday! :toon:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Gleder meg. Håper vi får sett to nysigneringer, helst tre.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Gruar meg :nervøs: