20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle United - Tirsdag 29 januar kl. 20:45 HD2  (Lest 57135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Chill, det snur på tirsdag ;)

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Skogis: Det er enkle pengar! Me vinner jo såklart...! Kan dette laget tape mot Villa? Trur ikkje det.

Krul

Debuchy  Mbiwa  Colo  Santon

Anita   Cabaye  Sissoko

Gouffran                       Marveaux

Cissé

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg er bare superekstremtsinnsygtdritglad vis vi vinner denne kampen!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Kan ikke se for meg at dette blir noe walk in the park! Sorry, men det er bortekamp, et lag som du aldri vet hvor du har, kjemper mot nedrykk... De to cuptapene kan være bra for Villa i tiden fremover, og selv om formen deres er ræva, er ikke vår bedre. Vi har fire helt nye spillere (inkl. Debuchy, eksl. Haidara) som kan starte, hvorav tre ikke har vært her en uke enda. Jeg har troa på at det skal bli bedre enn det har vært, men tror ikke vi knuser Villa.
Gleder meg, men sitter med en nervøs følelse.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Enig. Men jeg forventer at vi får en ny giv i laget - både i form av at de etablerte nå føler press til å prestere, og at laget som helhet også har fått en vitamininnsprøytning av at vi er så kraftig forsterket. Vi trenger sårt vår første borteseier her!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Første gang på veldig lenge at eg ser fram til kamp!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Jeg er spent på om Cabaye er helt pigg til denne kampen, og lagoppstillingen med og uten ham er naturlig nok ulik. Jeg tror vi får:

Krul
Debuchy - Map - Colo - Santon
Perch - Anita
Obertan - Cabaye - Marveaux
Cisse

Er Cabaye skada, betyr det at Gouffran eller Sissoko år sin debut fra start. Enten fyller Sissoko hullet som den offensive midtbanespilleren, eller så går Marve inn sentralt, mens Gouffran starter på kant.

Jeg gleder meg til å se alle de nye i aksjon, men er innstilt på at Pardew ikke kaster tre-fire nye på fra start, med mindre han absolutt må.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Einig Sigurd, sjølv om eg eigentleg syns det er ei synd mot menneskeheita å bruke Perch framføre Sissoko...

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Kan nesten ikke vente lenger på kampen, mandagen og tirsdagen kommer til å bli laaaaaaaaaaaaaaaaang. Skikkelig gira om dagen... Bare vinn, samme hvordan.  :thumbu:

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Jeg også tviler på at noen flere enn 1, maks 2, nye starter. Håper virkelig at de nye fjesene inn i spillergruppa, uavhengig av om de starter, er nok til å gi oss det nødvendige ekstra giret :)
FVM

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Som andre her inne, første gang på lenge at jeg faktisk gleder meg til kamp. Mbiwa MÅ starte, Sissoko BØR starte. Gouffran er jeg litt usikker på, men kunne jo funket med han og Marve på hver sin kant..?

Selv om form og statistikk taler imot, er dette faenmeg den gyldneste muligheten laget har til å snu den dårlige trenden. Moralen i laget bør være høy etter nye signeringer, de nye har hatt 1 uke på å vise seg frem, de "gamle" har hatt en uke på å forsvare sin plass, og tenningen bør være høy. Og nå kan faen ikke folk beskytte Pardew med tynn stall, skader osv om han roter det til igjen, for nå er alle mulighetene her.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Skogis: Det er enkle pengar! Me vinner jo såklart...! Kan dette laget tape mot Villa? Trur ikkje det.

Krul

Debuchy  Mbiwa  Colo  Santon

Anita   Cabaye  Sissoko

Gouffran                       Marveaux

Cissé
Tenker på akkurat det samme laget som deg.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Evt. Marve på høyre og Gouffran på venstre?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Gouffran er visst best høgre og sentralt.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
Ser på villa sitt debatt forum på vg at de gjør seg klar for stortap :)