20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle United - Tirsdag 29 januar kl. 20:45 HD2  (Lest 57098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Starter Shola denne, så er jeg offisielt ferdig med Pardew.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Jeg håper jo SELVFØLGELIG at jeg tar feil, men jeg forventer det verste, og håper på det beste  :nikke:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Howay the lads 
:crest:

Godt å se noen bruke den smileyen! Har nesten ikke sett den i bruk siden jeg lagde den :) Pluss i margen til deg Leon!

Anyhoo. Denne må vinnes. Pardew må vise at vi ikke har kjøpt forsterkninger for å se dem slite benken. Her skal det satses og vi skal ta alle tre poengene. Vi deler ikke med noen. Enough is enough.

Willy Wonka - det vandrende straffespark - må av banen til fordel for Mapou. Kommer Sissoko må han også starte - Tiote benkes. La Guffen overta stafettpinnen fra Jonas. Mannen trenger en tur på tribunen.

Støtter laget til Andreas, ser svært bra ut.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

+1 +2 +3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tror dessverre Pardew velger å starte med både Gouffran og en evt Sissoko på benk. Tror derfor på den lagoppstillingen som Cadel kom med på forrige side.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Howay the lads 
:crest:

Godt å se noen bruke den smileyen! Har nesten ikke sett den i bruk siden jeg lagde den :) Pluss i margen til deg Leon!

Anyhoo. Denne må vinnes. Pardew må vise at vi ikke har kjøpt forsterkninger for å se dem slite benken. Her skal det satses og vi skal ta alle tre poengene. Vi deler ikke med noen. Enough is enough.

Willy Wonka - det vandrende straffespark - må av banen til fordel for Mapou. Kommer Sissoko må han også starte - Tiote benkes. La Guffen overta stafettpinnen fra Jonas. Mannen trenger en tur på tribunen.

Støtter laget til Andreas, ser svært bra ut.

åssen får man brukt disse smileyene?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Trykk på [flere]-linken under de 2 rekkene med smileys.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Krul - Santon, Coloccini, Mbiwa, Debuchy - Anita, Cabaye, Sissoko, Marveaux - Cisse, Gouffran

Edit: Ser at oyvind har lagt ut det samme laget. Får håpe at Pardew hører på oss :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg så Mbiwa spilte midtbane i sin siste kamp for Montpellier. Jeg har en liten anelse om at han kan bli det også mot Villa. Tipper på: Krul - Santon - Colo - S.Taylor - Debuchy - Mbiwa - Cabaye - Anita - Marveaux - Shola - Cisse.

Dette er ikke det laget jeg håper på, men tror fort det kan bli det. Ser helst at Shola dyttes ut til det ytterste på benken.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Noen som vet om Sissoko kan spille midtstopper?
Same old Shearer, always scoring!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Blir SKUFFA og STEIK FORBANNA visst Jonas starter denne :( Skriver Sissoko under i kveld har Pardew flere muligheter! Haidara på venstre back, og Santon venstre kant. Eller Sissoko direkte inn på venstre kant,
Vis meg Pardew at du har sett at Jonas er forferdelig dårlig for tida :grine:

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Villa taper nok engang i kveld, satser på grusing!
göy å sette opp lag igjen, lenge siden laget ikke er selvsagt.

Krul

Deb-Mapou-Colo-Santon

Anita-Sissoko

Gouffran-Cabs-Marve

Cissé

Benk: Elliott,S.Taylor,Bigi,Shola,Perch og Jonas

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Har satt 1000 på HC 1-0 B her til 5,25 i odds! satse på at alt snur å grusing! Howay the lads!!!  :toon:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Den var litt dristig.. Newcastle har vel bare vunnet en kamp denne sesongen med mer enn ett mål, og er ligaens dårligste bortelag?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
hahaha

Tenk om Shola starter på topp, og du har satset på tomålsseier :phui:
Tror uansett at han blir benket, og at spillerne setter en ny standard fra denne kampen og fremover. Villa har jo hatt en jævlig uke med to cuptap mot latterlig motstand.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /