20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Massadio Haidara  (Lest 36953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Massadio Haidara
« Svar #30 på: 18. Mars 2013, 14:10 »
#WAFC owner #Whelan tells @bbc5live #McManaman tackle on #Haidara wasnt reckless, he took the ball "clean as a whistle" thoughts #NUFC fans?

Jepp, han må være hjerneskadet...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Mars 2013, 14:19 »
Håper så jævlig at Wigan rykker ned nå og ikke kommer tilbake på øverste plan på en GOD stund. Møkkalag, møkkaspillere og en idiot av en eier, som jeg tidligere faktisk har respektert dypt.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Mars 2013, 14:28 »
Dessuten, så har det at du treffer ballen lite med saken å gjøre. Du kan treffe ballen så reint du vil, men er det farefullt og med "excessive force", så selvfløleglig være direkte rødt. Jeg vil vel være så frekk å si at begge disse punktene har vel blitt checka i dette tilfellet... :sint:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Mars 2013, 14:28 »
Hvorfor i helvette går de ut og sier dette?
Er det ikke bare å innrømme at tenningsnivået var alt for høyt og at det ikke var med vilje?

Herregud så provoserende. Håper de rykker til helvette ned og blir der.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Mars 2013, 14:39 »
Og jeg som faktisk har hatt sansen for Martinez!

For ei fitte!
« Siste redigering: 18. Mars 2013, 17:20 av snkz »

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Mars 2013, 15:16 »
Noen som har nyheter om skaden,hvor omfattende den er :grine:       :hissig2:

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Mars 2013, 15:39 »
Mer utfyllende fra intervjuet med Whelan:

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/wigan-athletic-dave-whelan-says-1756253

He said: "The ball was there and McManaman went in for the ball and got the ball, as clear as a whistle, then followed through and they collided,
"He hasn't gone over the ball. That's an accident."

Nuvel, fortsatt ikke enig med han..

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Mars 2013, 15:45 »
hvor lenge bør McManaman bli suspendert?
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Mars 2013, 16:21 »
Får ei fitte!

Jøss. Heldig han :D

Spør deg selv - ville veldig mange andre managere sagt noe annet i samme posisjon, eller er faktisk de fleste managere i PL vaginaer?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Mars 2013, 16:22 »
McManaman tar ballen, men der skal han bare tuppe den vekk! Ikke fullføre taklingen! Han ser jo at kneet til Haidara er nøyaktig der knottene hans har retning mot, og han trekker ikke tilbake foten i det hele tatt. Den går strakt inn med full kraft.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Mars 2013, 16:22 »
Han har jo så høy fart at der er ikke mulig å trekke seg når han først går inn sånn. Hele taklingen er jo grusom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Mars 2013, 16:33 »
Jada. Og derfor kan man si at han aldri skulle gått inn med så stor fart. Virker litt sånn "Jeg driter i om han kan bli skadet eller ikke, viktigste for meg er å stoppe han."

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Mars 2013, 16:37 »

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Mars 2013, 16:42 »
Fra Twitter: Wigan owner Dave Whelan tells @bbc5live that McManaman tackle on Haidara wasn't reckless and he took the ball "clean as a whistle."

Håper virkelig dette er tatt ut av sammenheng, og at det slettes ikke var dette Whelan mente. Dersom det stemmer at han har sagt dette, så;   :koko:

Lurer på om han hadde skrevet det samme om det var Haidara hadde gjort det samme mot McManaman... Dont think so... Synes uansett 3 kamper er alt for lite. Synes han burde få like lang utestengelse som Haidara er ute fra fotballen! En sånn takling har ikke en dritt på fotballbanen å gjøre.

Hadde vært greit om Wigan fikk poengtrekk og rykket rett ned! Har ventet på at det møkkalaget skal rykke ned nå i 3 år...

Glad jeg var der!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Mars 2013, 17:34 »
http://www1.skysports.com/football/news/11661/8576028/Wigan-chairman-Dave-Whelan-insistent-over-Callum-McManaman-challenge

Whelan is adamant that the Football Association should not charge McManaman.

"It sends out the right message, the message is this; you play football and the ball bounces you are entitled to go and win it, kick it or get the ball as long as you go for the ball and it is not too high and this was only 14 inches off the ground - now that is playable," he said

Kanskje det verste jeg har hørt noen gang, at han mener at "it sends out the right message" hvis McManaman IKKE blir straffet. Fy faen, kjenner jeg blir mer og mer sint jo mer den forbanna gjøken åpner kjeften sin.