20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Massadio Haidara  (Lest 36955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Massadio Haidara
« Svar #15 på: 17. Mars 2013, 19:15 »
Er enda forbanna, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Mars 2013, 19:32 »
Skrekkeleg takling!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Mars 2013, 19:55 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Mars 2013, 20:54 »
Håper bare sesongen kan slutte og vi har alle spillerene våre friske og klare til starten av neste sesongen og at det kan holde seg slik!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Mars 2013, 21:05 »
Håper bare sesongen kan slutte og vi har alle spillerene våre friske og klare til starten av neste sesongen og at det kan holde seg slik!

Ja, det er jo jævla kjedelig å være i kvartfinalen i EL...

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Mars 2013, 21:41 »

Ja, det er jo jævla kjedelig å være i kvartfinalen i EL...

Ja, når det koster oss gull etter gull så begynner det være kjedelig.

Vil heller ha en full sesong med alle spillerene klare til start og ingen skader underveis :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Mars 2013, 21:55 »
Ahh. EL-sesongen vår har hindra oss fra å kjempe om ligagull i år, er det det du sier? :P

Slike skader som det vi opplevde i dag kan ikke skyldes på noe annet enn noen sekunder ren idioti og galskap.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Mars 2013, 21:59 »
 Debuchy, Cabaye, Haidara, Ben Arfa, Coloccini, Krul er skadelisten nå. Er det rart jeg blir frustrert? :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. Mars 2013, 22:02 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Mars 2013, 22:03 »
Martinez klarer å forsvare taklingen ja...

Idiot...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Mars 2013, 22:17 »
Han forsvarer ikke det faktum at det er en stygg takling - men intensjonen bak. Og jeg tror han der. Han ønsker dessuten verne om en unggutt som antakeligvis hadde for høyt tenningsnivå. Selv om jeg enda er forbanna - så tror jeg at gutten ikke har det fantastisk i kveld. Tror ikke noen andre managere ville gjort det annerledes.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 17. Mars 2013, 22:31 »
Heilt enig, Kristoffer. Wigan har - som Martinez nemner - opplevd liknande ting med eigne spelarar, og det er heva over all tvil at han aldri ville sendt ut spelarar med instruks om å påføre motspelarar forferdelege skader.

McManaman bør bli tildelt ei lang karantene - ut sesongen bør vere passande - og når den er ferdigsona, bør vi alle legge ballen død. Han gjorde ein forferdeleg feil - og bør straffast for det, samt lære av det (ein lærdom eg trur han begynt å ta innover seg allereie i dag) - og så bør vi la han få fortsette ei fotballkarriere som kan bli veldig bra. Vi er alle rasande i kveld, men vi kan ikkje vere rasande resten av livet.

Krysser som alle andre fingrane for Haidara. Stakkars mann.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Mars 2013, 10:53 »
Hehe, bra det er noen som klarer å være saklige her, når jeg leser innleggene deres er jeg jo egentlig enig.
Likevel er er jo fortsatt så inn i helvete forbanna, at jeg kaster all saklighet over bord, ønsker McManaman(som forøvrig alltid har vært ett avskyelig navn) alt vondt i fremtiden. Den taklingen der gir meg faenmeg magesmerter, og fortjener ekstremt sterke konsekvenser. Overtenning, debut, hensikt osv - jeg driter en god faen i det. Han har seriøst satt en ekstremt lovende fotball-karriere på spill, og vi snakker ikke ett uhell heller.

Når det er sagt, håper både Wigan, Martinez og McManaman blir å finne i Championship neste år, og League One året etter det.
Og sist, krysser fingrene for at Haidara har vært heldig, og ikke blir utsatt for en så alvorlig skade som det er mulig at han ble. Bor mye fotball i gutten og han er nå på ett stadie hvor det er veldig viktig med matching på høyest mulig nivå.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Mars 2013, 11:26 »
Hehe, bra det er noen som klarer å være saklige her, når jeg leser innleggene deres er jeg jo egentlig enig.
Likevel er er jo fortsatt så inn i helvete forbanna, at jeg kaster all saklighet over bord, ønsker McManaman(som forøvrig alltid har vært ett avskyelig navn) alt vondt i fremtiden. Den taklingen der gir meg faenmeg magesmerter, og fortjener ekstremt sterke konsekvenser. Overtenning, debut, hensikt osv - jeg driter en god faen i det. Han har seriøst satt en ekstremt lovende fotball-karriere på spill, og vi snakker ikke ett uhell heller.

Når det er sagt, håper både Wigan, Martinez og McManaman blir å finne i Championship neste år, og League One året etter det.
Og sist, krysser fingrene for at Haidara har vært heldig, og ikke blir utsatt for en så alvorlig skade som det er mulig at han ble. Bor mye fotball i gutten og han er nå på ett stadie hvor det er veldig viktig med matching på høyest mulig nivå.

Jeg driter i.

Jeg ønsker McManaman en elendig karriere som avsluttes med fotball på 8. nivå i norge.

Når det gjelder Haidara, så var dette det verste tidspunktet for en slik skade på gutten, stakkars...
Kan som sagt ødelegge hele hans karriere.

Men håper det viser seg å ikke være så alvorlig.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Mars 2013, 14:06 »
Fra Twitter: Wigan owner Dave Whelan tells @bbc5live that McManaman tackle on Haidara wasn't reckless and he took the ball "clean as a whistle."

Håper virkelig dette er tatt ut av sammenheng, og at det slettes ikke var dette Whelan mente. Dersom det stemmer at han har sagt dette, så;   :koko: