20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yoan Gouffran  (Lest 12824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yoan Gouffran
« Svar #30 på: 09. Feb. 2013, 16:26 »
Veldig god spiller dette. Forbaska synd med skaden, Gledet meg til å se han på topp istedenfor Cissè når Ben Arfa kommer tilbake. Dette må jeg nå vente litt på, bare det ikke blir så lenge............

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. Feb. 2013, 16:38 »
Var det i leggen han ble skadet? Så ikke så alvorlig ut til å begynne med, men når du blir bært ut av banen på båre med oksygen tilført pleier det å være alvorlig.

Kan det være så ille at vårsesongen ryker?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Feb. 2013, 16:39 »
Flott spiller dette. Gir oss mye mer som spiller enn det Cisse gjør. Helt klart en av grunnene for at angrepet har fungert bedre i det siste, og en langt viktigere signeringen enn først antatt. Utenom Ben Arfa så er det kun Gouffran på topp som tilbyr samme egenskaper.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Feb. 2013, 16:43 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas
AP: Gouffran is shin injury. Nasty gash - he's gone for x ray & we're fingers crossed he's okay.

Mark Douglas ‏@MsiDouglas
AP: doc was 50-50 whether its broken.
Nei.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. Feb. 2013, 16:51 »
Flott spiller dette. Gir oss mye mer som spiller enn det Cisse gjør. Helt klart en av grunnene for at angrepet har fungert bedre i det siste, og en langt viktigere signeringen enn først antatt. Utenom Ben Arfa så er det kun Gouffran på topp som tilbyr samme egenskaper.

100% enig med deg.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. Feb. 2013, 19:48 »
ewcastle United FC ‏@NUFCOfficial
Newcastle United are pleased to report that a precautionary X-ray has shown that Yoan Gouffran has not broken his right leg #nufc

:frenetisk:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Feb. 2013, 20:10 »
Veldig god spiller dette. Forbaska synd med skaden, Gledet meg til å se han på topp istedenfor Cissè når Ben Arfa kommer tilbake. Dette må jeg nå vente litt på, bare det ikke blir så lenge............
Det kommer nok ikke til å skje.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Feb. 2013, 23:47 »
Blir vel heller å finne ut til ventre/høyre

barfa-------sissoko-------goff
-------------cisse---------------

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. Feb. 2013, 23:59 »
ewcastle United FC ‏@NUFCOfficial
Newcastle United are pleased to report that a precautionary X-ray has shown that Yoan Gouffran has not broken his right leg #nufc

:frenetisk:

:phui:

Lettelse. Enorm lettelse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Feb. 2013, 23:59 »

Jepp, og det er helt klart den beste oppstillingen vår.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. Feb. 2013, 09:12 »

Ja, såfremt alle er i form, men det er ikke tilfellet pr dags dato. Cisse er såpass ute av form og har vært det hele sesongen og fortjener flere kamper på benken. Da ser jeg heller ikke noe i veien med å bruke Gouffran i sin mest foretrukne rolle som er spiss. Er jo også der han ifølge flere spiller sin beste fotball.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Feb. 2013, 09:25 »

Ja, såfremt alle er i form, men det er ikke tilfellet pr dags dato. Cisse er såpass ute av form og har vært det hele sesongen og fortjener flere kamper på benken. Da ser jeg heller ikke noe i veien med å bruke Gouffran i sin mest foretrukne rolle som er spiss. Er jo også der han ifølge flere spiller sin beste fotball.

:gp:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. Feb. 2013, 10:11 »

Ja, såfremt alle er i form, men det er ikke tilfellet pr dags dato. Cisse er såpass ute av form og har vært det
 hele sesongen og fortjener flere kamper på benken. Da ser jeg heller ikke noe i veien med å bruke Gouffran i sin mest foretrukne rolle som er spiss. Er jo også der han ifølge flere spiller sin beste fotball.
Nja ikke helt enig med deg det. Cisse har helt klart stigende kurve etter ba dro. Forrige kamp blant annet var jo fantastisk.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. Feb. 2013, 10:21 »
Ja, han har stigende kurve, men enda er det ikke særlig imponerende det han holder på med utpå banen.
Håper bare ikke Cisse drar en Torres og aldri blir den han engang var!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Feb. 2013, 10:24 »
Saken er jo den at Cisse er en boksspiller. Han er ikke noe stort oppspillspunkt som vi prøver å bruke han som nå. I går ble han igjen alt for isolert alene på topp.