20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yoan Gouffran  (Lest 12811 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Yoan Gouffran
« Svar #15 på: 24. Jan. 2013, 09:42 »
I likhet med alle andre signeringene våre har jeg ikke snøring på hvem dette er eller hva han har å vise til.  Likefullt er han svært velkommen, og jeg satser på at det skal gjøre underverker med noen nye spillere inn.
Genius by birth. Slacker by choice.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Jan. 2013, 11:53 »
Velkommen skal du være selv om du blir en flopp..
Hvordan kan han bli en flopp når han kommer nesten gratis og med høyst begrensede forventninger? Dette blir vel sånn omtrent som James Perch, tenker jeg. Vi får det vi betaler for. Og vi betaler bare såvidt over en million for en som kan spille i alle offensive roller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Feb. 2013, 21:00 »
Klassespiller for brødsmuler :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Feb. 2013, 22:31 »
Utrolig spennende spiller som virker god med ball i beina, god uten ball i beina, fotballklok og med en enorm arbeidskapasitet og defensive styrker. Virker rett og slett jævlig herlig!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Feb. 2013, 22:46 »
Skal innrømme at jeg ikke føler jeg kan felle en endelig dom over han enda - men jeg tror også at han egentlig bør spille spiss for å utnyttes best. For lagets beste derimot er det nok riktig at han spiller der han gjør. Og du verden - han gjør seg overhodet ikke bort. Veldig imponert over arbeidskapasiteten hans, i tillegg til at han virker teknisk god - og farten er det jo åpenbart ingenting i veien med. Det som sier meg at han egentlig ikke er noen spesielt egnet ving er at han virka til å være svak i innleggssituasjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. Feb. 2013, 10:56 »
Eksperter av fransk fotball er overasket over kor bra han fekk det til på vingen igår. Han er egentleg best som spiss, som Kristoffer er inne på.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Feb. 2013, 11:36 »
YOAN GOUFFRAN has admitted that he has never witnessed anything like playing in front of the Newcastle United fans after making a dream start to his Toon career.

The 26-year-old bargain signing from Bordeaux has quickly captured the hearts of Geordie fans with two hard-working performances in a black-and-white shirt.

Gouffran?s non-stop display as part of Alan Pardew?s 4-3-2-1 formation against Chelsea helped net three points and keep up his 100% winning start.

But after taking part in a lap of honour at a jumping St James? Park following the victory over Champions League winners Chelsea, he confessed that he was loving life on Tyneside already.

Speaking about the fans, Gouffran told the Chronicle: ?I?ve not seen anything like this ? never, not at all.

?At the Villa game it was like a different ball game for me.

?To have those supporters behind us was unbelievable.

?But to see a full St James? Park and have those fans behind us was just magnificent.

?It was beyond belief.?

Gouffran may well only know a few basic phrases of English so far.

Yet Pardew, who compared his and Moussa Sissoko?s professionalism to Alan Shearer and Gary Speed on Saturday night, said that great players ?quickly absorb? information.

Pardew has sat down his new boys and underlined the rewards of playing for the shirt and the Geordie fans.

Now Gouffran wants to pay back the fans by helping them climb the table.

Gouffran said: ?When I came to this football club the gaffer told me the most important thing was to come out fighting. There is no other way.

?I personally don?t believe that the team or the club deserves to be where we are in the table. That?s what we as players remember.

?Most importantly we must continue with the fight and show what playing for this club means to the fans.?

Pardew sent his troops out fired up against Chelsea and the Magpies bombarded Petr Cech?s goal. However, they only managed to go in at half-time 1-0 up. Gouffran said: ?In the first half we had belief from the start. That is the most important thing. But then we played, dominated the whole game.

?Although we fell behind we quickly fought back in the second half. I believe overall we gave 100% and I am so happy we won.?

Few will forget Gouffran and goal hero Sissoko?s home debuts in a hurry and after some observers had criticised Newcastle?s work in the January window, the former French Under-21 star says it has galvanised the team.

He said: ?It was very important to come out fighting and show togetherness. Our team has bonded.

?When you come from another league, you need to get in straight away and there is no time to waste.

?Most importantly we have shown we can play together and we can improve. We can work hard, and that?s the most important thing.?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

rocksmile

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Feb. 2013, 15:51 »

Kanskje litt off-topic, men jeg må le av de som sammenlignet Gouffran med Obertan. En med spilleforståelse kontra en uten spilleforståelse. I mine øyne overbeviste han noe enormt mot Chelsea.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 05. Feb. 2013, 15:55 »
Synes sammenligningen med Obertan er helt grei. En langt bedre utgave enn Obertan, dog, men uansett.
Nei.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #24 på: 05. Feb. 2013, 19:28 »
Synes dere har rett begge to. Jeg synes Gouffran minner meg om en Obertan MED spilleforståelse.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Feb. 2013, 19:43 »
Jeg vil dog heller ha Obertan om en av dem skulle være rettvendt en mot en. Ser ikke for meg at Gouffran har samme farten. Det ville uansett vært gale-Mattias å kvitte seg med Obertan nå fordi vi har fått inn Gouffran. Det er jo akkurat det som har vært porblemet vårt, mangel på bredde i stallen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. Feb. 2013, 19:45 »
Synes dere har rett begge to. Jeg synes Gouffran minner meg om en Obertan MED spilleforståelse.
Bare mye kjekkere   :wub:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Feb. 2013, 19:52 »
Jeg synes ikke det ser ut om Gouffran står noe tilbake for Obertan tempomessig. Han ser meget hurtig ut for meg. Riktignok er ikke John Terry noe hurtigtog, men å løpe fra han MED ball vitner om en meget rask spiller. Men Sissoko må være raskere enn Bolt, sånn som han voldtar Ashley Cole.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Feb. 2013, 21:42 »
Var Oscar som fikk smake på Gouffrans tempo. Terry lå jo og plaska på midtstreken etter å ha solgt seg på forsinket januarsalg.

Peter

• Gjest
« Svar #29 på: 05. Feb. 2013, 22:05 »
Maa si jeg har faatt veldig sansen for godeste Gouffran. Uttaler seg til stadighet om hvor fantastisk fansen er, og hvor utrolig glad han er for aa spille i Newcastle.
Fremstaar som veldig takknemlig og ydmyk, og er attpaatil en veldig god fotballspiller.

Flott fyr!