20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mapou Yanga-Mbiwa  (Lest 48899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Mapou Yanga-Mbiwa
« Svar #60 på: 28. Jan. 2013, 20:05 »
nå er opptimismen tilbake!!! nå kritiseres ikke lenger spilere ledere, men det krangles om uttale og skostørrelse:)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 29. Jan. 2013, 10:25 »
La nå folk kalle spillere hva pokker de vil da så lenge man skjønner hvem de mener... Utrolig hva som irriterer...

Gidder ikke at folk skal *fortelle* meg hva jeg kan og ikke kan kalle spillerene på laget mitt.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 29. Jan. 2013, 10:28 »
Jeg sier ifra til dere og har allerede gjort det til mine andre venner. Si Mapou eller Yanga-Mbiwa. Dere hadde vel ikke sagt bare Phillips eller bare Wright?
(ja, jeg blir småprovosert  :sint: )

lol....

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #63 på: 29. Jan. 2013, 10:37 »
haha artig lesning her nå :)

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 29. Jan. 2013, 11:03 »
La nå folk kalle spillere hva pokker de vil da så lenge man skjønner hvem de mener...

100% enig. For min del går Mapou Yanga-Mbiwa (ja jeg måtte klippe og lime inn navnet) går foreløpig inn under navnet "vår nye franske midtstopper" :)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #65 på: 29. Jan. 2013, 11:20 »
og nå over til noe helt annet : Starter "vår nye franske midtstopper" ikveld? det har jeg ett håp om, satser på å slippe å se willo i dag...

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 29. Jan. 2013, 11:23 »
I intervju med AP før dagens kamp, så kan det tolkes dithen at han ikke starter:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2013/01/29/alan-pardew-knows-his-team-now-has-to-deliver-61634-32699909/

Colo og Staylor da eventuelt. Håper Willy ble igjen i Nord-Øst, eventuelt blir solgt....
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 29. Jan. 2013, 13:50 »
"I think defenders sometimes find it difficult to understand the Premier League because there are a lot of complexities to positioning and the speed of the game and the speed of attacks, specifically compared to Ligue 1 in France."

Jeg skjønner hva du mener. Det er synd, men jeg kan forstå det. Vi vet at Santon ble matchet veldig forsiktig i starten, før han etterhvert overtok for fullt. Samtidig ble Debuchy kastet rett inn i det. Man kan vel kanskje tolke det dithen at Mbiwa ikke starter. I såfall krever jeg at det er Steven Taylor som tar plass ved siden av Colo. Er ikke Tayls 100% så SKAL Mbiwa starte. Såpass bør man kunne forvente av Alan Pardew. Selv om han har en forkjærlighet for Williamson, og selv om han ikke er noen Mourinho, hva taktikk angår.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 29. Jan. 2013, 14:24 »
"I think defenders sometimes find it difficult to understand the Premier League because there are a lot of complexities to positioning and the speed of the game and the speed of attacks, specifically compared to Ligue 1 in France."

Jeg skjønner hva du mener. Det er synd, men jeg kan forstå det. Vi vet at Santon ble matchet veldig forsiktig i starten, før han etterhvert overtok for fullt. Samtidig ble Debuchy kastet rett inn i det. Man kan vel kanskje tolke det dithen at Mbiwa ikke starter. I såfall krever jeg at det er Steven Taylor som tar plass ved siden av Colo. Er ikke Tayls 100% så SKAL Mbiwa starte. Såpass bør man kunne forvente av Alan Pardew. Selv om han har en forkjærlighet for Williamson, og selv om han ikke er noen Mourinho, hva taktikk angår.

Enig Joakim! Willy skal ikkje vere på bana i denne kampen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 29. Jan. 2013, 14:41 »

Jeg tror at eneste grunnen til at Deb gikk rett inn i laget var skaden til Simpson. Hadde simpson vært fit, hadde Deb blitt flettet inn i laget på samme måte som Santon tror jeg. Kanskje tatt over plassen noe raskere grunnet alder og erfaring i forhold til Santon, men hadde nok ikke spasert rett inn på høyrebacken.
Jeg tror det samme gjelder nå med Mbiwa. Derfor tviler jeg på at Mbiwa starter denne kampen, og tror vi får se gode gamle williamson i midten der bake... :thumbd:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #70 på: 29. Jan. 2013, 15:10 »
Au. Håper ikke det...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

gavharr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #71 på: 29. Jan. 2013, 15:20 »
Joda, Mapou går rett inn!
Willo hadde ikke forsterket et bunnlag i tippeligaen engang  :thumbd:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #72 på: 29. Jan. 2013, 16:48 »
Tror nok også vi får se samme bakre firer som sist..
Deb-Willy-Colo-Santon.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 29. Jan. 2013, 16:57 »
Aldri i livet om Willo starter i dag. Jeg tipper det blir Saylor.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #74 på: 29. Jan. 2013, 17:09 »
Er han 100% igjen? :)
I så fall vil jeg tro det jeg også!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒