20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mapou Yanga-Mbiwa  (Lest 48896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mapou Yanga-Mbiwa
« Svar #15 på: 22. Jan. 2013, 21:31 »
Fantastisk signering!  ;D Rått at han velger oss!

Peter

• Gjest
« Svar #16 på: 22. Jan. 2013, 21:31 »
Jepp, enig Anders. Av de 4 som gaar ut av laget haaper jeg Perch blir igjen i sommer. Akkurat Perch har jeg av en eller annen grunn blitt veldig glad i, selvom prestasjonene er saa som saa ;)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Jan. 2013, 21:37 »
Lurer på om han vil forsatt være på Josimar sin topp 50 liste. Var 37 i desember utgåven. Typisk nå, som han ikkje gikk til Arsenal eller Milan, så "forsvinner" han utenfor listen.
« Siste redigering: 22. Jan. 2013, 21:47 av Christian »

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Jan. 2013, 21:41 »
Helt siden jeg ble gjort oppmerksom på spilleren i sommer, har han vært førsteønsket mitt som stopper. Han er sterk som en okse, rask og teknisk god med ballen i beina. Map kommer til å tilføre oss mye i både forsvar og oppbyggende spill. Gleder meg til å se ham i aksjon for oss, og jeg håper dette betyr at Williamson ikke blir å se altfor ofte i troppen.

Dette er en fantastisk signering, og jeg er glad for at styret tar situasjonen på alvor!

hwtl

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Jan. 2013, 21:43 »
Lurer på om han vil forsatt være på Josimar sin topp 50 liste. Vart 37 i desember utgåven. Typisk nå, som han ikkje gikk til Arsenal eller Milan, så "forsvinner" han utenfor listen.
Er jo litt det samme med Arsenal fansen. Har jo nærmest ligget paddeflate etter han. Nå som han valgte nufc isteden, så er han plutselig ikke så god lenger. Håpløst og det vitner om en snål mentalitet..

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Jan. 2013, 21:44 »
Veldig kjærkommen signering! Ashley måtte gjøre noe nå og splasher ut med 3 spillere på en dag?! Bør gå rett i start 11'ern mot Villa!

Peter

• Gjest
« Svar #21 på: 22. Jan. 2013, 21:47 »
Lurer på om han vil forsatt være på Josimar sin topp 50 liste. Vart 37 i desember utgåven. Typisk nå, som han ikkje gikk til Arsenal eller Milan, så "forsvinner" han utenfor listen.
Er jo litt det samme med Arsenal fansen. Har jo nærmest ligget paddeflate etter han. Nå som han valgte nufc isteden, så er han plutselig ikke så god lenger. Håpløst og det vitner om en snål mentalitet..

Skjoenner ikke helt hvorfor dere gidder aa bry dere om hva et halvbra norsk fotballmagasin synes om ham :P

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Jan. 2013, 21:49 »
Bryr meg ikke så veldig. Er bare litt rart å se hvor fort man skifter mening.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Jan. 2013, 21:51 »
Viktigste er at han herjer i forsvaret vårt og vi sniker oss forbi Sund******......:)
* Newcastle 4 Ever :) *

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Jan. 2013, 21:54 »
Frå gunners.no:

Kunne selvfølgelig formulert meg på en annen måte. Det jeg mente/mener er at Yanga-Mbiwa pdd. ikke er god nok til å gå rett inn på Newcastle som forrige sesong med de samme defensive spillerne lenge kjempet om spill i Europa. At han kan bli fast levner jeg ingen tvil til for han er et stort talent, i den form man kan si det om en 23 år gammel spiller. Du finner ikke mange spillere i Europa som kan komme rett inn i en ny liga og et nytt land og være garantert fast plass. Skal man ha en slik spiller må man betale minst 3 ganger så mye som det man kan kjøpe Mbiwa for.

:lol: :spytt: :lol:

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Jan. 2013, 21:58 »
Haha... Dei burde vite betre etter kampen mot oss  :lol:
* Newcastle 4 Ever :) *

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Jan. 2013, 22:07 »
He's big, he's french. Now Willos on the bench! Mbiwa mbiwa!

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Jan. 2013, 22:12 »
Tror denne signeringen redder plassen vår.

Almli

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Jan. 2013, 22:15 »
Mbiwa kommer til å bli stor for oss. Mannen har det meste som en stopper trenger, bra fart, god på hodet og god i pasningsspillet. Er en skandal å se på Willi når man skal styre kamper. Høyresiden i forsvaret har fått en klar oppgradering i debuchy å Mbiwa iforhold til Willi og Simpson.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Jan. 2013, 22:22 »
Fy flate, for en signering!

Denne gutten kommer fra spill i Champions League for faen!  :frenetisk: :phui: :toon: :feiring:

Det gjorde Claudio Cacapa også.
Hahaha.
Da ignorerer vi selvsagt glatt det faktum at Cacapa "bare" var 10 år eldre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon