20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00  (Lest 36104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00
« Svar #210 på: 19. Jan. 2013, 17:58 »
Blir ikke Pardew sparket nå skjønner jeg ingenting. Vi kjørte fletta av reading i 45 min. burde ledet mye. men ting gikk imot. Så gjør Pardew hårreisende bytter etter pause og Reading tar totalt over! Faen i meg utrolig!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 19. Jan. 2013, 17:59 »
Dette var katastrofe kampledelse. Uforståelige bytter, samt ingen evne til få spillerne til å fortsette slik vil holdt på i 1. omg. Forferdelig å vere nufc-supporter for tiden. Kan noen sende eit brev og be han om å trekke seg. Dette holder ikkje lenger.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 19. Jan. 2013, 18:00 »
Pardew bytter ut våre 2 beste. Cabaye og Marveaux. Samtidig fjerner han alt av kreativitet så Newcastle må bare legge seg tilbake.Dette er flaut

Pardew ut!!!!!!!!!

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #213 på: 19. Jan. 2013, 18:00 »
Williamson er Europas dårligste stopper.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #214 på: 19. Jan. 2013, 18:00 »
Det mannen hadde i fjor har han vertfall mistet fullstendig i år!! Helt tydelig at laget er avhengig av Cabaye for å skape noe offensivt, og hva gjør idioten, jo bytter han like greit ut mot en defensiv spiller for å legge seg bakpå hjemme mot reading... READING!!!! Om så John Carver må fullføre sesongen som hovedtrener er det bedre, og hva i svarte faen gjør willy enda på en bane????? dersom vi ikke får inn en ny midtstopper asap er vi rævkjørt.. Colo vil hjem, Tayls er skadeplaget og hva leter vi etter.... SPISS!!!! Tenk å fullføre sesongen med perch og willy som stoppere, gud bedre....
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #215 på: 19. Jan. 2013, 18:05 »
Drømmesenario:

Martinez får fyken i Wigan

AP får fyken hos oss og Fat Mike kaster penger etter Martinez :smug:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 19. Jan. 2013, 18:05 »
Mi har tapt mot Reading.  :whut: :help:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 19. Jan. 2013, 18:05 »
Jeg klarer rett og slett ikke å fatte hvorfor Cabaye ble byttet ut? Skal Pardew liksom spare han til neste kamp? Vi trengte han i DENNE kampen! Vi MÅTTE vinne denne kampen, hva er det Cabaye skal spares til som er viktigere enn det?

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #218 på: 19. Jan. 2013, 18:06 »
Er svært sjelden jeg uttaler meg om noe på dette forumet, men dette var dråpen for min del...orker ikke å ødelegge hver jævla helg pga. dette idiotiet her! Pardew er en idiot, Williamson ubrukelig og Jonas likeså...har hatt tillit til pardew hele tiden, med unntak av de 4-5 første kampene etter sparkingen av hughton, hvor han for min del måtte bevise at han var manageren å satse på. Er bare så trist nå:(

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 19. Jan. 2013, 18:06 »
Legger all skyld på Pardew etter dagens kamp!! En skam hele greia!

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 19. Jan. 2013, 18:07 »
Sikkert hevn mot Aston Villa, avgi 3 poeng til Reading så de passerer Villa, sparer cabaye og gruser dem neste helg. Vips så er Villa i championship.. taktisk genistrek...

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 19. Jan. 2013, 18:09 »
Greit nok at Willy er ubrukelig og aldri burde spille, men her har vi jo faktisk ikke sA mangen valg.
Vi har derimot ett valg lengre fremme pA banen. Om vi tar av ubrukeligheter som Jonas, Ameobi og Perch, sA kan vi holde ballen I laget med passningssikre spillere som Cabaye, Marve og Anita, presse motstanderen og unngA at Willy mA gjQre noe som helst.
Her er det Pardew som har skylden, Willy er totalt ubrukelig men det hjelper ikke akkurat pA at vi legger oss bakpA slik at han blir mer innvolvert I spillet.

Pardew er blitt en feig, feig mann med lite fotballforstAelse.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 19. Jan. 2013, 18:29 »
Da jeg sa det er farlig å sparke pardew akkurat nå så prøver jeg ikke å beskytte han på noen måte. Synes han får banens verste prisen sammen med jonas. Eneste jeg prøver å påpeke er at alle inkludert meg selv mener at vi må forsterke laget for å ha en liten sjangse å holde oss i divisjonen, og hvis vi sparker pardew nå og bruker de neste 2 ukene på å få en ny manager så kan vi kysse noen som helst forsterkninger goodbye og forberede oss på 4-5 måneder til med williamson og co.
Så da er det å gjør seg opp en mening, skal vi sparke pardew fordi han tok råsjangsen å hvile en cabaye etter 60 min spillt når han kun har 20min (?) under belte sist kamp. Eller skal vi drite i å forsterke laget noe videre.
Du kan banne på at pengene ashley må bruke for å kvitte seg med pardew og 8års kontrakten hans blir tatt rett fra overgangsbudsjettet..

Igjen, er HELT enig med at pardew dreit seg loddrett ut og hvis martinez eller hvilken som helst over midt på treet trener banket på døren i morgen tidlig så snakkes, men prøver å se på det større bildet.

(Beklager for en litt uryddig post men har vondt i hånden etter veggen fikk gjennomgå etter 2-1 målet)
Newcastle United Football Club<3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 19. Jan. 2013, 18:30 »
Jeg tror Cabaye ble tatt ut for å unngå det samme som skjedde med HBA.. tilbakefall etter skade som setter spilleren ut i flere mnd.

Hvis Pardew får fyken i morgen håper jeg på martinez. Forøvrig påpeker Peter det mange alltid glemmer. Willy er pdd den beste skadefri midtstopperen vi har etter Colo. Det er derfor han spiller. Dette kan ikke Pardew klandres for.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 19. Jan. 2013, 18:32 »
At han bytter ut Marve ødelegger kampen totalt for vår del.. At Cabaye blir tatt av, topper bare hele driten!! Er Marve skadet, så hiv heller innpå Sammy eller Obertan..

Pardew bytter ut 3/4 midtbanespillere og lar den siste, og dårligste stå kampen ut! Er flaut! Guti er så forbanna dårlig at eg blir kvalm av å se han spille!
At Cissè bommer på 4 kjempe sjanser er jo katastrofe, og sier jo sitt.. Men likevel..

Vi hadde full kontroll, helt til Pardew begynte med genistrekene!! For en klovn!!