Her forventer jeg faktisk en opptur. Vi skal vinne denne, enkelt og greit.
Det er det som er det største problemet. Som jeg advarte mot før kampene mot Wigan og QPR. Dette er en kamp vi MÅ vinne. Det er en kamp vi SKAL vinne. Vi er mye bedre enn dem. Alt ligger til rette for at vi liksom skal knuse dem. Men som vi så mot Wigan og QPR, det blir en jævlig vanskelig kamp, og ingenting er gitt på forhånd. Mot Wigan var vi heldige som fikk en tidlig straffe og et litt billig rødt kort, det satte standarden for kampen. Vi var ikke veldig mye bedre enn Wigan i spill og sjanser, og hadde det ikke vært for en snill dommer kunne vi fort ha gått på en lei smell.
Mot QPR skapte vi få store sjanser, men stanget og stanget før vi endelig fikk hull på byllen helt til slutt, og vant en knepen seier mot et lag som egentlig ikke hadde særlig mye å stille opp med. Likevel, det satt veldig langt inne.
Jeg er redd Reading-kampen kan bli ganske lik. Marerittet er å slippe inn et tidlig baklengsmål, og på den måten ha ødelagt kampen for oss selv. Drømmen er å få samme start som mot Wigan.