20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness vil ha ytterligere 5 spillere :-)  (Lest 5389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness vil ha ytterligere 5 spillere :-)
« på: 14. Juli 2005, 17:36 »
Souness vil ha ytterligere 5 spillere
Edit This
Skrevet av Asbjørn, 14 Juli 05

I gårsdagens intervju, sa Shepherd klart i fra at han forlangte en topp 6 plassering kommende sesong. Souness selv er sikker på at Newcastle vil ende på topp 6, om han får inn de spillerene han ønsker. Han vil ha inn ytterligere 5 spillere. Tre klassespillere og to ?squad players".

Souness ble intervjuet av Sky Sports tidligere idag:

?Newcastle kommer til å bli blant de 6 beste neste sesong, om vi får inn de spillerene jeg ønsker.?

?Klarer vi å hente inn tre klassespillere, pluss to som styrker bredden i stallen, så er jeg ikke bekymret over kravet fra styreformannen.?

Souness får spørmål om han kunne tenke seg Sol Campbell på laget neste sesong:

?Campbell har vært helt utrolig for Arsenal. Det er rundt han Arsenal har bygd sitt solide forsvarspill.?

?Problemet med å hente en spiller som Campbell, vil være å betale hva han krever i lønn.?

Om Arsenal vil erstatte Vieira med Jenas, så må de bla opp langt mer enn £12 millioner, som er antatt salgssum for franskmannen:

?Når Arsenal skal finne en erstatter for Vieira, kommer det til å bli en spiller som koster mye penger.?

?Om vi skal selge Jenas, som jeg ovhodet ikke tenker på, så vil det bli langt mer enn det Vieira blir solgt for, om det er £12 millioner.?

?JJ er 22-år gammel, og har potensiale til å bli en av de beste midtbanespillerene i verden. Han er kanskje ikke like aggressiv som Vieira, men han er definitivt like atletisk og teknisk er han meget god. Med andre ord en fantastisk fotballspiller.?

?Jeg har ikke troen på at noen har penger til å kjøpe Jenas vekk fra Newcastle.?

Tidligere idag gikk det Rykter om at den argentinske keeperen German Lux var på vei til Newcastle, men det er noe Souness avkrefter i intervjuet med Sky Sports. Han bekrefter også at Dyer har signert en ny kontrakt med klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Souness vil ha ytterligere 5 spillere :-)
« Svar #1 på: 14. Juli 2005, 20:02 »
Skal vi tippe en midtstopper, en venstre back, en venstre midtbane og to spisser?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Re: Souness vil ha ytterligere 5 spillere :-)
« Svar #2 på: 14. Juli 2005, 20:16 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Skal vi tippe en midtstopper, en venstre back, en venstre midtbane og to spisser?

Får satse på det da! Fa blir vertfall eg fornøyd.

Upson, Lee Young-Pyo, Boa Morte og Keane og ???Forlan :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3 på: 16. Juli 2005, 17:11 »
KJOP SOMA KJOP SOMA KJOP SOMA!!!!

han hadde vert perfekt som midtstopper for newcastle. han blir heller ikke saa veldig dyr... og han er nok sugen paa utlandet! han har jo sagt: om jeg noen gang skal forlate brann, blir det for utlandet!

eller noe saant!

hva mener dere???
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
« Svar #4 på: 16. Juli 2005, 19:26 »
SOMA? Hva tenker du på da? Håpe og beholde plassen i League 2?

Soma er ikke god nok for NUFC, de eneste gode nok for oss fra Norway er:

Gamste`N

Riise

Iversen

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Juli 2005, 19:31 »
Iversen a du?!

Han er langt ifra god nok for PL...

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Juli 2005, 19:35 »
tror kjetil wæhler er god nokk for pl...sant runar berg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Juli 2005, 20:00 »
Men Runar Berg er alt for gammel og skal uansett redde Glimt som vanlig.
Om vi først skulle kjøpt norsk stopper, måtte det blitt Erik Hagen. Han er sammen med Lundekvalm Norges beste stopper. Men alikevel ikke god nok for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Juli 2005, 22:34 »
Hagen er på høyde med Ramage, på sitt beste. Vi trenger bedre spillere enn som så.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Juli 2005, 23:27 »
Det vil jeg ikke si. Vi har enda ikke sett Ramage spille stopper i PL, og jeg betviler litt at han ville dominert f.eks. Dickov så enkelt som Hagen med det første.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Juli 2005, 23:47 »
Nå er da Skotland på nivå med et middels Championship lag.. Kun Riise, Carew, Hoseth og Gamst Pedersen er gode nok til å kunne kjempe om en plass på Newcastle..

Bring it on..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Juli 2005, 00:12 »
Hoseth? Mener du som venstreving nå? Hadde vel glatt kunne erstattet Robert, men det betyr vel ikke nødvendigvis at han er en mann som ville vært en god forsterkning til oss  :lol:
Men ellers, Riise, Carew og Gamstern er spillere som ville vært gode kjøp. Men samtlige tre er bortimot umulige.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #12 på: 17. Juli 2005, 00:13 »
Jeg er av de få som kan prestere å forsvare Hoseth på en del forum, men at han skal kunne klare å kjempe om en plass på Newcastle er jeg i tvil om. Han vil gjøre det godt der han er.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Juli 2005, 03:38 »
Herregud!

Hoseth :?

Kunne liksågodt satt innpå ein statue da jobber omtrent like mykje som Hoseth.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Juli 2005, 03:39 »
Herregud!

Hoseth :?

Kunne liksågodt satt innpå ein statue da jobber omtrent like mykje som Hoseth.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]