20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle United lørdag 12.01.2013 TV 2 PL HD2  (Lest 22835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Da gjester vi Carrow Road til Lørdag og jeg er vel ikke akkurat positiv. Første PL kamp uten Demba Ba og vi tapte nettopp 2-0 mot Brighton. Det som er positivt er at Debuchy får mest sannsynlig sin debut.

Vi er 2 poeng unna Championship fotball og det er langt langt under hva slags verdier denne storklubben i nord-øst England har. Jeg har hjerte i klubben og støtter laget 100% , men når vi spiller værre fotball enn Stoke, kanskje til og med værre enn Odd Grenland, da er det ikke mye å juble over.
Og en siste ting.. Williamson hadde ikke fått plass i startoppstillinga til Hønefoss sitt reservelag engang, han er rett og slett elendig.

Håper på en opptur, men er ikke akkurat positiv.

Jeg håper forresten på dette laget:

Krul
Debuchy-Williamson-Coloccini-Santon
                Anita-Bigirmana
Marveaux    -Sammy   -Obertan
                     Cissè

PS: Jeg har sjekket litt rundt, men fant ikke noe nytt om formen til Ben Arfa og Cabaye. Dette er også min første kamptråd så innspill rundt den hadde vært fint :)

- Erlend.
« Siste redigering: 07. Jan. 2013, 12:07 av Andy »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Helt grei startråd dette Erlend  :)

Enig i laget ditt med unntak av at jeg ønsker Anita på Sammy sin plass og Perch inn som anker. Har vonde minner herfra ifjor og frykter en vanskelig kamp mot Hughton (  :wub: )

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Håper både Cabaye og S.Taylor kommer innpå iløpe av kampen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle United lørdag 12.01.2013 TV 2 PL HD2
« Svar #3 på: 07. Jan. 2013, 12:08 »
Endret pittelitt i overskriften. Håper det er ok =)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Jan. 2013, 12:46 »
Perch er vel ute?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Jan. 2013, 14:17 »
det gledelig med brig kampen var jo at shola fikk rødt kort og ikke er tilgjengelig til denne kampen. Så nå må cisse spille spyddspiss noe som gjør at han putter minimum 2 mål. tipper vi vinner 3-1 her. Norwich skal slås og laget blir nok fulle av vitaminer etter å ha fått deb inn på høyreback. gleder meg

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #6 på: 07. Jan. 2013, 14:23 »
Nokre spelarar gjorde det så dårleg mot Brighton at dei bør benkast, om ikkje anna for syns skyld: Eg meiner då spesielt Sammy Ameobi og Willy Wonka. Håper på fylgjande (det er kanskje litt ekstremt):

Krul
Debuchy   Streete  Colo  Santon

Bigi          Perch (om ikkje skada)

Obertan     Marveaux    Ferguson

PAPISS

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Jan. 2013, 15:23 »
det gledelig med brig kampen var jo at shola fikk rødt kort og ikke er tilgjengelig til denne kampen. Så nå må cisse spille spyddspiss

Foruten at dette blir en veldig interessant kamp i utgangspunktet, er dette er noe av det mest interessante i forkant av kampen for min del. Newcastle skal altså spille uten en Ba eller Ameobi på topp. Skulle likt å vært på treningsfeltet å se hva de trener på denne uken. Kanskje får vi se Ranger i to-spann med Cisse?? :ler:

Kanskje har Hughton grunn til å klø seg i hodet nå som han ikke kan helt 100% kan forutse hvordan Newcastle kommer til å spille. Det har i alle fall vært rimelig enkelt for de andre managerene i de andre kampene denne sesongen. De har ikke hatt behov for mange TV-opptak for å si det sånn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Jan. 2013, 15:28 »
Blir ikke mye suksess dersom vi skal slå langt på Cisse ihvertfall - det er sikkert :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Jan. 2013, 15:43 »
Er faktisk så SYKT deilig å se at vi faktisk stiller med DEBUCHY som back og at Simpson sitt navn er vekke!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 07. Jan. 2013, 17:05 »
Med Taylor og Cabaye inn i laget kan dette bli riktig bra.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Jan. 2013, 17:07 »
Noen som vet noe mer om Colo og Cisse? Ser at begge to sliter med småskader.........
Same old Shearer, always scoring!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Jan. 2013, 17:17 »
Tap i denne kampen sammen med en elendig prestasjon, så vender jeg meg fullstendig mot Pardew. Jeg er en dråpe unna å få nok av den mannen. Sa etter Everton kampen at Pardew har to neste kampene til å overbevise meg om at han er rett mann til å dra oss ut av sumpa. Det at vi ikke har vunnet borte enda er helt sinnsykt og vi må forberede oss på å måtte redde oss inn med noen gode bortekamper denne våren da blant annet Arsenal, Liverpool, Chelsea venter hjemme. + Tyne-wear derbyet er også igjen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Jan. 2013, 17:58 »
Med Taylor og Cabaye inn i laget kan dette bli riktig bra.
Husk at begge to har vært ute ei stund, og det er ikkje automatikk i at dei er slik dei var før dei blei skada  :-[
Men me kan håpe  :nikke:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Jan. 2013, 19:06 »
Her trur eg da verte tap og då ser eg ikkje korleis Pardew skal snu detta. Synd å sei det. Eg hatar faktisk å sei det. Eg har kamp etter kamp gitt Pardew den neste på å overbevisa meg. Det har endå ikkje skjedd. Me har ikkje vunne ein bortekamp endå! Og spelet er lite imponerande.