20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mathieu Debuchy  (Lest 34117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mathieu Debuchy
« Svar #90 på: 28. April 2013, 03:56 »
Nå klikka jo PCen underveis i matchen, så gikk glipp av rødkortet som jeg nå har fått sett i reprise. Det var rullegardin akkurat lik det Joey Barton fremviste mot LFC i nedrykkssesongen. Jævla dumt gjort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 28. April 2013, 11:41 »
Dumt, men alikevel helt forståelig. Han er jo faktisk en av få som viser frusterasjon og sinne over situasjonen. Se på Cabaye, se på Sissoko osv. Bare lunter ute på der og vifter med armene hvis ting ikke går veien. Jeg hadde nok vært grisefrustrert selv hvis jeg måtte spille under Pardew, men innsatsen på man ha uansett.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 29. Mai 2013, 01:12 »
Noe sier meg at jeg kommer til og bli slaktet det her. Folk trenger riktignok tid på å tilpasse seg Premier League. Men jeg har vært ganske skuffet av det jeg har sett av Debuchy så langt, med unntak øv noen kamper.. Forhåpentligvis slår han til for fullt neste år. Ville bare sammenligne han med Nathaniel Clyne som jeg har fulgt siden Crystal Palace. Er det bare jeg som heller ville hatt han? Rask offensiv back som deltar i mye av det som skjer fremover på banen. Pluss at jeg syns han er konge 1 mot 1 defensivt. Debuchy virker så treig. Jeg ville heller signert denne unge briten, som i tillegg er 6 år yngre enn Debuchy. Og hvor mye var det Debuchy kostet? 50, 60 mill eller noe sånt, og han er snart 30 år.. Clyne sin kontrakt gikk vel ut i sommer? Mulig jeg er på bærtur men jeg mener han gikk til Southampton gratis. Hvis ikke så kan det ikke har vært mye han kostet. Slakt i vei, men av det jeg har sett av begge så har i mine øyne Clyne vært ganske mye bedre enn Debuchy, selvom Debuchy kom i vinter. Men uansett så er det første sesongen i PL for begge to.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 29. Mai 2013, 06:26 »
Er enig. Debuchy har skuffet meg denne sesongen, hadde forventet veldig mye av han da han signerte. Han har skuffet med dårlige avgjørelser som har ført til straffe spark og frispark.

Hvis jeg ikke husker feil så var vi ute etter Clyne, men han valgte Soton framfor oss.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 29. Mai 2013, 08:44 »
Jepp, Clyne valgte Southampton over oss.

Jeg tror Clyne har potensiale til å bli enorm, men per dags dato er Debuchy en bedre spiller, selv om han ikke har fått ut sitt potensiale i PL enda.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 29. Mai 2013, 08:56 »
Clyne valgte Southampton fordi han der ble han lovet fast spilletid. Det var ikke sikkert han fikk hos oss. Clyne gikk heller ikke gratis. Kostet vel ca 4-5m£ på grunn av det var noe med alderen som gjorde at Palace kunne kreve en viss sum.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 29. Mai 2013, 09:22 »
Debuchy har skuffet, trodde han skulle ta nivået raskere... Men han blir heller ikke brukt bra nok, han er en som kan doble på kant, god offensiv (gode valg ofte)! Men må da få lov å bli med fremover også...

Tror han blir bedre neste år:)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 29. Mai 2013, 09:32 »
Nå kan det virke som at det er jeg som er den store dusten her, jeg syns han har gjort mye bra! Men hvis jeg er alene om det, er det kanskje en grunn til det..

Han har trykt til å taklinger, kommet med en del lovende fremover og syns han har vært MYE bedre enn det vi har hatt på høyrebacken siste årene. Den ene straffesituasjonen er jo aldri straffe, og jeg fikk aldri sett Liverpool kampen. Kanskje det var den kampen han var ekstra dårlig?

Syns i alle fall han har vist meg at han har en god innsats, bra innleggsfot og jeg gleder meg til han blir varm i trøya :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 29. Mai 2013, 09:41 »
Han har vært skuffende, ja, men han har nok måtte hold tilbake veldig mye pga. Pardews defensive spillestil. En annen ting jeg har savnet er gode innlegg, men hvor lett er det egentlig å slå gode innlegg når det aldri er mer enn en spiller i boksen, og fire-fem motspillere?
Nei.

TommyWee

• Gjest
« Svar #99 på: 29. Mai 2013, 13:01 »
Debuchy har hatt mange gode løp framover på banen, men når han kjører på fullt forbi vingen og venter på ball så får han den aldri. I stedet for velger ballinnhaver å slå den innover på banen mot Tiote eller Jonas. De få gangene han har fått ballen på kanten og skal slå innlegg, så er det som Boris sier, bare én spiller i feltet og det er Cisse. Ingen andre. Debuchy prøver da så godt han kan å treffe nåla i høystaken med 5 motspillere, og det sier jo seg selv at det er jævla vanskelig. Han har selv innrømmet at fysisk er det mye tøffere, og sliter dermed litt defensivt. Om han blir bedre neste sesong? Det tror jeg absolutt. Debuchy er en klasseback, det har man sett i Lille og på landslaget.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 29. Mai 2013, 13:13 »
Debuchy har hatt mange gode løp framover på banen, men når han kjører på fullt forbi vingen og venter på ball så får han den aldri. I stedet for velger ballinnhaver å slå den innover på banen mot Tiote eller Jonas. De få gangene han har fått ballen på kanten og skal slå innlegg, så er det som Boris sier, bare én spiller i feltet og det er Cisse. Ingen andre. Debuchy prøver da så godt han kan å treffe nåla i høystaken med 5 motspillere, og det sier jo seg selv at det er jævla vanskelig. Han har selv innrømmet at fysisk er det mye tøffere, og sliter dermed litt defensivt. Om han blir bedre neste sesong? Det tror jeg absolutt. Debuchy er en klasseback, det har man sett i Lille og på landslaget.

+1

:gp:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 30. Mai 2013, 10:37 »
Debuchy er klasse offensivt. Det har vi sett tusen eksempler på.
Defensivt er det derimot flere spørsmålstegn. Det så vi blant annet mot QPR for noen uker siden.

Jeg liker Debuchy godt, men ville gjerne hatt et alternativ som er defensivt sterkere. Det ser ut til at det blir Yanga eller Saylor. For ikke å glemme vår alles ikke fullt så kjære James Perch. Ikke det jeg drømmer om, for å si det sånn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 30. Mai 2013, 19:43 »
Perch er ikke sterk defensivt på backen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 30. Mai 2013, 19:50 »
Tror det var det Joakim skulle frem til også :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 30. Mai 2013, 19:54 »
Tror det var det Joakim skulle frem til også :P
:rødme: