20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3  (Lest 30154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #180 på: 02. Jan. 2013, 23:24 »
Ja, og helst erstatter for Ba. Men når er bennern og cabaye tilbake?? Syns også pardew gjør mye rart i oppstillinga. I dag burde han hatt:

---------------------krul----------------------
-----------------------------------------------
Anita------Willy----------colo--------Santon
----------------------------------------------
----------tiote------------perch--------------
Oberta----------Marveaux--------sammy
----------------------------------------------
--------------------cisse--------------------

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 02. Jan. 2013, 23:26 »
Ganske så enig med Nordin sin analyse. Enkelte spillere vet man er pissdårlig og forventer ikke allverdens av som Perch, Williamson, simpson, Shola osv. Men når Tiote og Santon f.eks gjør så mange feil og håpløse avgjørelser så blir jeg mye mer oppgitt. Det er skrevet hundre ganger her inne, men vi må virkelig ha signeringer .

Beklager også for unødvendig bruk av banneord i denne kamptråden.

På en kamp som i dag er ikke bruk av banneord unødvendig.  Det er faens jævla helvettes nødvendig for å ikke knuse TVen. 
Genius by birth. Slacker by choice.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. Jan. 2013, 23:30 »
Ganske så enig med Nordin sin analyse. Enkelte spillere vet man er pissdårlig og forventer ikke allverdens av som Perch, Williamson, simpson, Shola osv. Men når Tiote og Santon f.eks gjør så mange feil og håpløse avgjørelser så blir jeg mye mer oppgitt. Det er skrevet hundre ganger her inne, men vi må virkelig ha signeringer .

Beklager også for unødvendig bruk av banneord i denne kamptråden.

På en kamp som i dag er ikke bruk av banneord unødvendig.  Det er faens jævla helvettes nødvendig for å ikke knuse TVen.
Hva andre gjør skal ikke jeg legge meg oppi. Var først og fremst meg selv den var rettet mot.  :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. Jan. 2013, 23:37 »
Var den dommeren litt partisk? 21-7 i fouls på hjemmebane...

Vel, Ranger val vel såvidt nær Heitinga da Heitinga falt tilfeldigvis med beina i brysthøyde på Ranger slik at Ranger også falt. Det er jo helt vanlig få falle med beina i brysthøyde. Og selvsagt skal Heitinga ha frispark når Ranger tar han på skuldra. Også har du en Bigirimana som går helt klart på ball mot Fellaini, og Everton får frispark på rundt 18 meter..
« Siste redigering: 02. Jan. 2013, 23:40 av Eriksen »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. Jan. 2013, 23:46 »
Vi er litt uheldige med resultatet siden kampen var ganske jevn, men fy flate for en elendig 2. omgang. Everton gjør stort sett som de vil, og på overtid er det ikke et snev av tvil om hvem som skal stikke av med alle poengene.

Krul gjør en god kamp. Skulle til å laste ham for 1-1-scoringen, men siden ballen toucher Obertan så er det ikke hans feil vil jeg si.

Willy og Colo spiller på det jevne, ikke direkte involvert i målene.

Santon er nok en gang tragisk. Åpner bra, men faller av som en stein. Mannen har sett ut som Celestine Babayaro i det siste. Hva faen er det han slår ut med armene for når han ikke klarer å få ræva si til å markere Anichebe? Og hvorfor i helvete spiller han ikke ballen til en totalt umarkert Papiss som med 101 % sikkerhet hadde satt inn 2-2? Jeg vet det faller tungt for noen når jeg kritiserer en godt likt spiller som Santon, men vi kan ikke frede de vi liker og ønske Willy og Simpson til hevete for dårlige prestasjoner.

Perch er Perch. Ingen forventer noe av ham og da er en femmer på børsen ikke noe overraskende.

Tiote er forferdelig. Mentalt ustabil og pasningsfot som Geremi med 14 i promille.

Obertan tilbake til sitt vanlige nivå. Viser fint driv noen ganger, men er veldig forutsigbar og springer seg som regel ut av sidelinja.

Marv prøver og gjør noe bra, men også han blir for lett mange ganger.

Anita slo for en gangs skyld greie dødballer. Ellers var det ikke mye å skryte av.

Papiss hadde et fint mål, og det var det. Minner meg litt om Tiote i det mentale. Gjør fryktelig mye rart. Men hvorfor i alle dager spiller han på vingen nå som Ba (snart) er solgt? Har du drukket absint, Pardew!?

Ameobi viser også sitt sanne jeg i dag. Mannen lagde 14 frispark og er trolig Premier Leagues seigeste angriper. Skal ha pluss for at han vinner litt på hodet.

På det målet var det jo Colo som var forferdelig. Blir driblet altfor enkelt, og prøvde jo ikke engang å takle. Passivt. Ikke Santon sin oppgave å markere Anichebe, der skulle en av stopperne vært.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #185 på: 03. Jan. 2013, 00:02 »
????? Nå orket jeg ikke høydepunktene etter kampen, men jeg mener å huske at Santon var den som hadde Anichebe og glapp markeringen da han snek seg forbi?

At Colo var svak i situasjonen vs Jelavic har du rett i.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Jan. 2013, 00:54 »
Når jeg først så situasjonen så trodde jeg det var Willy og tenkte at, jaja det er jo typisk Willy det. Kjente jeg ble både overrasket og skuffet når jeg så det var Santon som var så altfor passiv i boksen.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Jan. 2013, 00:57 »
Hmm, så ikke så altfor nøye på den målet.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Jan. 2013, 01:32 »
Forsvaret er elendig. Tolmodigheita mi overfor Santon er no over .. Forsvaret er av Championship-kvalitet.. Midtbana spelar ikkje spesielt bra. Obertan har av en eller annen grunn begynt å spele betre, sjøl om han aldri har gjort det før.. og frame er Knoll og Tott Ameobi like langt frå mål som vanlig..

Virka håplaust dette her.. Stygt redd for at vi rykker ned denne sesongen

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Jan. 2013, 01:51 »
At Cisse ikke får starte foran er helt sykt.

Men pardew liker å slå langt og ville tydeligvis ha en targetspiller på topp. Shola vant en drøss av dueller og var enorm i luftrommet der oppe. Derfor synes jeg det er tåpelig å gi shola dritt når han faktisk gjør arbeidet han er satt til å gjøre. Ameobi gjør isolert sett en god match i sin rolle. Men pardew fortjener abuse for at han har "kælking" mot shola som eneste trekk i alle etablere faser.

Vi spiller fotball som en league 1 klubb
Twitter: @Matserazzi

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Jan. 2013, 01:56 »
gidde ikke å slakte spillere i dag, men pardew er en klovn. vi har en god spiss i stallen, og han må for det meste spille på kanten? seriøst, hva er galt med han?
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Jan. 2013, 08:15 »
Lite hyggelig å lese formtabellen. :-\

Ikke overraskende akkurat. Vi kommer nok til å vinne noen kamper etter hvert, men de kommer neppe flere på rad. Problemet er at slike trender er så vanskelig å snu. Bare se på formtabellen: vi taper nesten hele tiden og det er knapt noen uavgjortresultater en gang. Jeg tror det blir for enkelt å lene seg tilbake i godstolen i påvente på at spillere kommer tilbake fra skade for å snu den vonde trenden med en gang. Kanskje er nedrykkspøkelset godt befestet i klubben når de er matchklare?

Noe må skje asap, og det i form av nye spillere. Forsvaret må forbedres betraktelig, også i år som de siste 20 årene. Dersom vi ikke henter inn en ny spiss i januarvinduet (det er jo ikke utenkelig?), så skal vi altså spille resten av sesongen Ameobi som target og Cisse på kant som vi så i går? Og om Cisse da skulle bli skada, skal Ameobi og Ranger da benyttes i 442-systemet til Pardew? Motstanderen vil i så fall gni seg i hendene når de forbereder seg til å møte PLs mest forutsigbare lag.
« Siste redigering: 03. Jan. 2013, 08:23 av darkshark »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Jan. 2013, 08:31 »
Drittkamp selvfølgelig, der følgende får stryk for n'te gang denne sesongen:

Pardew - Willo - Perchinio - Sholadinho (noen gode involveringer, men stort sett håpløs) - Tiote - Santon.

Pardew: Hvorfor i helvette setter du Cisse på kant når han scorer mål bare han ser ballen i 16 meteren??? Har du forresten hørt om samhandling? Løpene må faktisk komme rundt han som har ballen, hvis ikke blir det hoofball og balltap. Og hvorfor i helvete skal vi prøve å vinne over toffees med hoofballs egentlig? er du klar over hvor gode hodespillere de har???
Willo: Ta en valium før du spiller kamp, så kanskje klarer du å ha nervene under kontroll og treffe med en innsidepasning.
Perch: Øv på pasninger. Dropp pasninger der du har 10 mann mellom deg og forventet mottaker
Sholadinho: Du er sterk nok til å vinne dueller uten å bruke henda. Ta litt luktesalt med jevne mellomrom for å hjelpe på konsentrasjonen, sånn at du er i forkant av hendelsene
Tiote: Jobben din er å ta fra motstanderen ballen, og gi den til en MEDSPILLER sånn at han kan sentre videre. Dette gjorde du godt i fjor, men nå prøver du å være skapende, og der er du ikke PL kvalitet.
Santon: Konsentrasjon konsentrasjon konsentrasjooooon....

Ellers må jeg si at Colo har vært skuffende, men en svale gjør ingen sommer, og så lenge man bare har 1 god spiller i forsvaret vil usikkerheten spre seg og gjøre vondt verre. Håper tayls er tilbake snart, så Colo får en spiller han stoler på til å støtte ham i styringen av forsvaret.

Jævlig spent på Debuchy, håper han har minst 2 gram defensive kvaliteter i tillegg til de offensive.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Jan. 2013, 08:32 »
Det som gjorde meg mest skuffa/forbanna igår var egoistiske Santon og at vi fikk se den IDIOTEN Ranger på banen igjen.....