20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3  (Lest 30100 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #165 på: 02. Jan. 2013, 23:05 »
Shola fikk jo mye tull imot da, og han gjorde mye bra i dag. Hadde jo en halv assist på målet og spilte frem Santon til vår største sjanse i andre omgang. Ikke Shola som gjør at vi taper i dag!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #166 på: 02. Jan. 2013, 23:05 »
Vi er litt uheldige med resultatet siden kampen var ganske jevn, men fy flate for en elendig 2. omgang. Everton gjør stort sett som de vil, og på overtid er det ikke et snev av tvil om hvem som skal stikke av med alle poengene.

Krul gjør en god kamp. Skulle til å laste ham for 1-1-scoringen, men siden ballen toucher Obertan så er det ikke hans feil vil jeg si.

Willy og Colo spiller på det jevne, ikke direkte involvert i målene.

Santon er nok en gang tragisk. Åpner bra, men faller av som en stein. Mannen har sett ut som Celestine Babayaro i det siste. Hva faen er det han slår ut med armene for når han ikke klarer å få ræva si til å markere Anichebe? Og hvorfor i helvete spiller han ikke ballen til en totalt umarkert Papiss som med 101 % sikkerhet hadde satt inn 2-2? Jeg vet det faller tungt for noen når jeg kritiserer en godt likt spiller som Santon, men vi kan ikke frede de vi liker og ønske Willy og Simpson til hevete for dårlige prestasjoner.

Perch er Perch. Ingen forventer noe av ham og da er en femmer på børsen ikke noe overraskende.

Tiote er forferdelig. Mentalt ustabil og pasningsfot som Geremi med 14 i promille.

Obertan tilbake til sitt vanlige nivå. Viser fint driv noen ganger, men er veldig forutsigbar og springer seg som regel ut av sidelinja.

Marv prøver og gjør noe bra, men også han blir for lett mange ganger.

Anita slo for en gangs skyld greie dødballer. Ellers var det ikke mye å skryte av.

Papiss hadde et fint mål, og det var det. Minner meg litt om Tiote i det mentale. Gjør fryktelig mye rart. Men hvorfor i alle dager spiller han på vingen nå som Ba (snart) er solgt? Har du drukket absint, Pardew!?

Ameobi viser også sitt sanne jeg i dag. Mannen lagde 14 frispark og er trolig Premier Leagues seigeste angriper. Skal ha pluss for at han vinner litt på hodet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 02. Jan. 2013, 23:06 »
Santon er jo alene skyld i det andre målet.....lar Anichebe løpe alene...imponerende

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #168 på: 02. Jan. 2013, 23:07 »
Ameobi viser også sitt sanne jeg i dag. Mannen lagde 14 frispark og er trolig Premier Leagues seigeste angriper. Skal ha pluss for at han vinner litt på hodet.

Word

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #169 på: 02. Jan. 2013, 23:08 »
Newcastle blir trent av en jævla amatør! Vet ikke om man kan skylle på spillerne (joda) for tviler på at Pardew sier noe klokt i garderoben. Shola skyter jo faen meg med venstra fra 25+! Hvem faens idiot gjør det? Han er ikke Gerrard, IKKE MED VENSTRA HVERTFALL!!! Og når jeg føler det er godt at Willy er tilbake sier det sitt. En Portsmouth B-spiller for H******!!! Marveaux jobber ikke hjem! Tiote gidder aldri å følge løp den idioten. Lever på navnet nå han! Cisse må være den fotballspilleren med lavest IQ! Jeg velger å tro at det reflekteres i alle de idiotiske offsidene. Er han, helt seriøst, idiot? Er Demba Papiss Cisse en tulling?
Uten fantastiske personlige upressa feil så er det mest tragiske å se på når en i midten har ballen, så velger samtlige å møte. Ingen kreativitet!

EG E SÅ SYKT FRUSTRERT OVER Å VÆR SUPPORTER AV NUFC!!! PARDEW OG SPILLERNE OPPTRER HELT FORFERDELIG, HAR IKKJE ORD!!!
Og noen må sei ifra te Debuchy før me ødelegge karrieren hans som me gjor me Martins`.
Fyf*** asså!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 02. Jan. 2013, 23:08 »
SATTTTTTHANS for et jævla fittelag!!!

Beklager sterkt ordspråket mitt, gutter, men det er såååå lenge siden jeg har vært så forbanna på Newcastle-laget som jeg er idag.

Siste 10min ligger vi under, og hva gjøre de jævlene på banen?

Skyter i hytt og pine fra umulige vinkler og gidder ikke engang å løpe oppover banen for å skape sjanser. De JOGGER kun oppover. INGEN som kommer på løp, INGEN som gidder!!!

HELVETEEEEEEEEE!!!

Er så trist idag..
10 siste er patetiske. Med Sammy i spissen. Akkurat slik et nedrykkslag bruker å opptre. Dessverre.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 02. Jan. 2013, 23:08 »
Shola fikk jo mye tull imot da, og han gjorde mye bra i dag. Hadde jo en halv assist på målet og spilte frem Santon til vår største sjanse i andre omgang. Ikke Shola som gjør at vi taper i dag!

Hvem har sagt at Shola er grunnen til at vi taper?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 02. Jan. 2013, 23:08 »
Santon var like god som Simpson idag. Merkeleg dette. Tykkjer alle 4 der bak ser ut som Npower-spelarar.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 02. Jan. 2013, 23:09 »
Ikke Shola som gjør at vi taper i dag!

Nei ikke direkte hans feil, men indirekte er det det. Med Ameobi på banen blir vi så fordømt forutsigbare at det er en formalitet for enhver trener å hanskes med angrepsspillet vårt. Shola er en god squadspiller, best når han er nr. 3 eller 4 i køen.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #174 på: 02. Jan. 2013, 23:10 »
Santon var like god som Simpson idag. Merkeleg dette. Tykkjer alle 4 der bak ser ut som Npower-spelarar.
Kan fort bli det...

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #175 på: 02. Jan. 2013, 23:10 »
Nordin!

+1 for en dannet analyse av spillerinnsatsen. Støttes 100%!

Jeg klarer ikke å være like dannet etter en såpass rævva kamp.
Blir mer og mer trist for hver kamp Newcastle spiller..

Minner fryktelig om nedrykksesongen, og den gang skulle laget også visstnok være "for gode til å rykke ned".

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 02. Jan. 2013, 23:16 »
Forresten helt forjævli av Pardew å fortsette og bruke Cisse på kanten. Shola ffs? Helvettes ubrukelige møkkamann.

Hei hei hei! Mannen har scoret 97 mål for oss mot S'land, så møkkamann fortjener han ikke å bli kalt  :smug:

Tar tilbake dette. Han er en bedriten møkkamann(Legende tho, men ræva som faen)
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 02. Jan. 2013, 23:16 »
Må vi ikke glemme hvem vi har møtt de siste kampene da.Så ræva var vi ikke i dag. vi skulle aktisk hatt poeng i dag. var helt jevnt. Men ting går litt imot oss for tiden. stang ut og syns dommeren går mot oss gang på gang. Var ei blå skjorte under dommeruniformen.

Når det er sagt er programmen mye lettere fremover så snur nok de neste kampene. men ses er jo ferdig for vår del. Nå gjelder det kunn satse på å unngå nedrykk(noe som burde være lett) og satse på fa-cupen og europa cupen.

Så få tilbake nøklene våre ,matche de forsiktig og komme sterke tilbake neste ses.
Denne ses har vært syk!med tanke på skader,susp,og marginer imot.
Helt vilt!! Dette retter seg nok snart.Men kanskje vi får igjen litt etter en ses med masse tur ifjor:)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 02. Jan. 2013, 23:17 »
Var den dommeren litt partisk? 21-7 i fouls på hjemmebane...

SkySports kjørte en sak i pausen der de mente at frisparket som førte til utligningen imot aldri skulle vært idømt. Filming av Fellaini, og det må jeg si meg enig i. Samme med frisparket de fikk rett utenfor vår 16 meter ca 10 min før slutt, meget billig.
Men som med alt annet så "lager man sin egen flaks" om jeg kan si det sånn. Vi har nok av sjanser og burde puttet ihvertfall 1 mål til. Ameobi har en kjempesjanse, Santon har en kjempesjanse, Cisse har en kjempesjanse og Perch treffer stolpen med sin heading fra 5-6 meter. Det går på dyktighet å få den i mål også......

Skuffende at vi ikke klarer å presse bedre og mer for utligningsmålet de siste 10-15 min. Mange elendige valg og skudd fra alle mulige posisjoner som enten blir blokkerte eller ender langt over og langt til side for mål. Må spille mer som et lag, få flyttet opp spillere og få ballen inn i farlige soner fremfor det våset som skjedde på slutten.

Ikke mange flere tap vi har råd til nå i de neste kampene før vi er under streken. Vi havner ikke der neste runde heller i og med at Aston Villa spiller mot Southampton og begge de er under oss, men vi bør begynne å sanke 3 poengere så fort som mulig nå.
Norwich borte og Reading hjemme i de 2 neste kampene. Nå MÅ poengene begynne å komme, det bør også noen flere signeringer. Vil se minst mulig til Shola Ameobi, James Perch, Danny Simpson og Mike Williamson resten av sesongen. Har fått de ganske langt opp i tålmodigheten nå....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 02. Jan. 2013, 23:23 »
Ganske så enig med Nordin sin analyse. Enkelte spillere vet man er pissdårlig og forventer ikke allverdens av som Perch, Williamson, simpson, Shola osv. Men når Tiote og Santon f.eks gjør så mange feil og håpløse avgjørelser så blir jeg mye mer oppgitt. Det er skrevet hundre ganger her inne, men vi må virkelig ha signeringer .

Beklager også for unødvendig bruk av banneord i denne kamptråden.