20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Man City Lördag 15.des kl. 13.30  (Lest 26227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Man City Lördag 15.des kl. 13.30
« Svar #75 på: 15. Des. 2012, 14:42 »
Vi starter meget bra, vi tørr å prøve.

Vi er dessverre ikke gode nok defensivt mot et Man City, de er meget gode på overganger og dette klarer vi ikke å følge med på, som mange andre heller ikke klarer. Vi har flere sjanser, og vi har i år, i motsetning til i fjor, uflaks. 

Willi har vært god i 1. Omg. Han har vært en av de beste.

Hadde vi møtt et lag ala Swansea, West Ham, Q.P.R hadde vi ledet til pause, men kvaliteten til pengedritten M. City er rett og slett for god.

Håper vi forbedrer oss bakover i 2. Omg. Vi gir for mange rom. Oppover på banen har det vært bra.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 15. Des. 2012, 14:42 »
Anita spiller bedre og bedre. Er så mye bedre enn Tiote pr dags dato at jeg mener han kunne henvist sistenevnte til benken om NUFC kunne stilt skadefritt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 15. Des. 2012, 14:44 »
So veldig gode har me ikkje vore. Me spelte bra i 6 minutt. Haha 6 jevla minutt. Burde kunne forlanga innsats i 10 min vertfall.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 15. Des. 2012, 14:45 »
Anita spiller bedre og bedre. Er så mye bedre enn Tiote pr dags dato at jeg mener han kunne henvist sistenevnte til benken om NUFC kunne stilt skadefritt.

:thumbu:

Jeg venter spent fremover hvor mange hakk Anita kan justere opp. Tiote derimot har gode perioder i løpet av kampen, men gjør også mange store passnings feil. Dessverre har ikke Tiote utviklet seg videre, men heller tatt et steg ned.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Des. 2012, 14:46 »
Lurer på om jeg skal knuse de fire ølflaskene jeg kjøpte i dag over hodet mitt. Skal selvfølgelig drikke opp de to siste før jeg tar dem i bruk, da.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 15. Des. 2012, 14:46 »
Eg har ei Hansa julebrygg, Boris.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 15. Des. 2012, 14:47 »
So veldig gode har me ikkje vore. Me spelte bra i 6 minutt. Haha 6 jevla minutt. Burde kunne forlanga innsats i 10 min vertfall.
Enig. Må le litt av kommentarene her som sier vi har vert bedre enn vanlig etc. Vi er litt med de første seks. Resten er fælt å se på som vanlig.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 15. Des. 2012, 14:48 »
Trenger definitivt noen på kanten som kan legge inn eller utfordre skal vi få et trøstemål. Det er så komisk å se Cisse når han skal prøve å finne medspillere. Ikke evner han å utfordre heller (jeg kan ikke huske å sett at han har utfordret 1-1).

Kort oppsummert er starten bra og det er enkelte gode perioder i kampen. Problemene oppstår når vi står høyere (høyere press) og City kommer i overtall eller får store rom.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 15. Des. 2012, 14:48 »
Syns ikke vi har vært så galne så filk skriker om her. Vi var klart best i starten. Og resten av omgangen syns jeg og vi skaper nok sjangser til å få ett mål. Vi har og gode dødballer!!! Endelig! Så synd at vi slipper inn det drittmålet.

Men alt i alt så syns jeg det hsr vært en grei omgang. Anita har vært meget god. Bare håpe vi scorer ett tidlig mål!
Winning isn't everything, it's the only thing!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #84 på: 15. Des. 2012, 14:51 »
"Dette laget er for godt til å ryke ned", alle sier det. Men FY FAEN så dårlige vi spiller. Har enda ikke spilt en kamp denne sesongen der jeg har blitt imponert, med untakk av hjemme mot Bordeaux.

Skjer det ikke noe drastisk fremover nå mot janaur vinduet, så blir jeg ikke skuffet om laget ryker ned.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 15. Des. 2012, 14:54 »
Det er så komisk å se Cisse når han skal prøve å finne medspillere. Ikke evner han å utfordre heller (jeg kan ikke huske å sett at han har utfordret 1-1).

Vel han er jo malplassert som bare faen da. Han har ingenting på kanten å gjøre. Syns vi utnytter Ba og Cisse's komparative fortrinn helt forferdelig.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Des. 2012, 14:55 »
Colo og Ba <3
Genius by birth. Slacker by choice.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Des. 2012, 14:55 »
DEMBA BA! Kom igjen nu gutta! :toon:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Des. 2012, 14:55 »
Ba er blant topp 10 spisser i verden når det kommer til å lukte mål

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Des. 2012, 14:56 »
Jaaaadddddaaaaaa. Deiligt å score etter det presset!!!!
Winning isn't everything, it's the only thing!