20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 176929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #1155 på: 27. Mai 2013, 22:53 »
Tror ikke akkurat Watford hadde slitt noe mindre.. :P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1156 på: 27. Mai 2013, 23:04 »
Selv om Steven Gerrard ikke er fullt så rå som han var - så tror jeg vi må ta av oss Newcastle-brillene og innse at han går våre sentrale midtbanespillere en høy gang. Inkludert Cabaye.

Her er jeg helt enig. Dette er utrolig hardt å innrømme, men jeg klarer faktisk å legge min elsk på Steven Gerrard når han spiller for landslaget til tross for at jeg egentlig misliker både England og Liverpool. De pasningene han serverer, langskuddene han noen ganger trår til med samt arbeidsinnsatsen hans...

Hadde han bare vært en Geordie ville hver NUFC-drakt jeg bestilte hatt Gerrard på ryggen.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1157 på: 28. Mai 2013, 12:10 »
Fantastisk at vi får se Palace i PL til neste år ja.  Både fordi jeg har en kompis som heier på de, men også fordi di i motsetning til Watford har en egen stall.

Watford hadde vel noe sånn som 11 spillere på sesonglange lån, og 8 av dem (eller noe i den duren) var på lån fra andre klubber som deres eier også eide.  Fullstendig i tråd med regelverket, men allikevel for meg en håpløs måte å drive klubben på.  Det vil altså si at dersom Watford hadde rykket opp så ville HELE seniorstallen bestått av noe sånn som 14 spillere totalt.  Da må det hentes inn MANGE nye fjes for å ha dekning, og jeg tviler på at de verken hadde vert supergode eller blitt særlig samspilte.

Det er jo ingen tvil om at også Palace vil få det jævlig tøft til neste år, men de er i det minste en godt sammensveiset stall.  Bare synd for dem at Zaha ikke spiller for dem neste år.
Genius by birth. Slacker by choice.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1158 på: 28. Mai 2013, 12:18 »
Bare synd for dem at Zaha ikke spiller for dem neste år.
Jeg blir overrasket om Zaha IKKE spiller for Palace neste sesong.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1159 på: 28. Mai 2013, 12:26 »
Bare synd for dem at Zaha ikke spiller for dem neste år.
Jeg blir overrasket om Zaha IKKE spiller for Palace neste sesong.

Uhh, hvorfor det?   http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21195116

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1161 på: 28. Mai 2013, 13:10 »
Se der ja, det hadde jeg ikke fått med meg.  Ikke at jeg ser hvorfor ManUtd skal la han gå tilbake all den tid han er god nok til i det minste innhopp eller å spille de litt mindre viktige kampene.  Men man vet jo aldri, Palace er vel det lengste fra en nær utfordrer til MU man kan komme så de risikerer vel lite ved å låne ham til dem.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1162 på: 28. Mai 2013, 14:43 »
Roberto Martinez har sagt opp i Wigan.
Everton next?
« Siste redigering: 28. Mai 2013, 14:46 av Andy »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1163 på: 28. Mai 2013, 15:32 »
Everton next?

Everton er mye mulig neste arbeidsgiver for Martinez ja. Selvom magefølelsen min sier Stoke. Ser for meg at Everton mister flere av sine beste spillere. Pluss at de har lite penger. Ikke at Stoke har så jævelig mye, men ser for meg at de er villig til å bruke mer, noe de faktisk har gjort de siste årene. En del greie spillere har de faktisk også. Så hvis Martinez får inn litt kreativitet og en litt mer offensiv tankegang så tror jeg Stoke kan bli bra.
Selvom jeg aldri har vært SPESIELT imponert av hva Martinez har opnådd. Hadde tat han over Pardew da, lett!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1164 på: 28. Mai 2013, 15:35 »
Everton next?

Gogo Ashley!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1165 på: 28. Mai 2013, 15:53 »
Everton next?

Everton er mye mulig neste arbeidsgiver for Martinez ja. Selvom magefølelsen min sier Stoke. Ser for meg at Everton mister flere av sine beste spillere. Pluss at de har lite penger. Ikke at Stoke har så jævelig mye, men ser for meg at de er villig til å bruke mer, noe de faktisk har gjort de siste årene. En del greie spillere har de faktisk også. Så hvis Martinez får inn litt kreativitet og en litt mer offensiv tankegang så tror jeg Stoke kan bli bra.
Selvom jeg aldri har vært SPESIELT imponert av hva Martinez har opnådd. Hadde tat han over Pardew da, lett!

Men ser nå at Mark Hughes er heftig linka til Stoke jobben.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1166 på: 28. Mai 2013, 16:31 »
Martinez i Stoke er jo full kræsj da. Dog er det kanskje noe slikt Stoke vil ha etter så mange år med Pulis-fotball.
Men tror kjapt det er snakk om Everton her...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1167 på: 28. Mai 2013, 19:19 »
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1168 på: 28. Mai 2013, 19:43 »

Overraska over at ingen av våre har klart å snike seg med ::p
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1169 på: 28. Mai 2013, 20:14 »
ja det var litt overraskende!
Winning isn't everything, it's the only thing!