20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 176883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #1140 på: 26. Mai 2013, 12:26 »
Mourinho ser ut til å bli ny Chelsea manager!

Da er jeg spenstig å tipper Chelsea som serievinner neste sesong!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 26. Mai 2013, 13:36 »
http://blogg.tv2.no/kasperwikestad/2013/05/26/hva-na-watford/

Blir spennende å sjå kva som skjer. Kanskje på tide med ein Premier League 13/14 tråd snart?  ::)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 26. Mai 2013, 14:00 »
Men liverpool begynner jo å se veldig ba ut, da. De siste to kjøpene har vært veldig gode, og når Rodgers i tillegg veldig å bruke spillerne riktig så ser det bra ut for de, ass. Coutinho kostet liverpool £8.5m, er 20 år og står med 7 assist og 3 mål på 13 kamper. Sturridge kostet £12m, er 23 år og står med 10 mål og 5 assist på 14 kamper. Det er meget sterkt altså. En midtbanespiller (eller to) av høy klasse og en god stopper så begynner laget å se farlig bra ut. Begovic nærmer seg også. Jeg liker virkelig ikke dette.

Personlig tror jeg det er ei stund til vi kan kjempe mot Liverpool igjen. Må skje noen drastiske ting før det dessverre.

Det høyres ut som du meinar me har kjempa mot Liverpool dei siste 8 åra. Forrige sesong var unntaket, men den sesongen tel vel ikkje for deg uansett. So det er ingenting nytt.

Jeg mener vi har spillermateriale til å kjempe med Liverpool, men det er en klasseforskjell når det kommer til manager og andre elementer.

Men første 11er mot 11er bør vi kunne matche Liverpool.

Urealistisk egentlig, at vi skal kjempe mot Liverpool. Sykt at vi slo de med 13(?) poeng i fjor, men det var unntaket.
Tror noen her inne noen ganger glemmer at vi IKKE er blant de største klubbene i England(Mener da spillertropp/overgangsbudsjett osv). Vi har Manu, City, Chelsea, Arsenal og Spurs som kjemper om CL-plassene. MEGET urealistisk å tro at vi skal kunne blande oss inn sammen med disse lagene.
Men selvfølgelig håper vi på det. Og i fjor var jo vanvittig moro! Derfor jeg elsker å være Newcastle-supporter. Men meg om det.
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 26. Mai 2013, 21:08 »
Mourinho ser ut til å bli ny Chelsea manager!

Da er jeg spenstig å tipper Chelsea som serievinner neste sesong!

Jeg tror absolutt det kan skje.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 26. Mai 2013, 22:04 »
Urealistisk egentlig, at vi skal kjempe mot Liverpool. Sykt at vi slo de med 13(?) poeng i fjor, men det var unntaket.
Tror noen her inne noen ganger glemmer at vi IKKE er blant de største klubbene i England(Mener da spillertropp/overgangsbudsjett osv). Vi har Manu, City, Chelsea, Arsenal og Spurs som kjemper om CL-plassene. MEGET urealistisk å tro at vi skal kunne blande oss inn sammen med disse lagene.
Men selvfølgelig håper vi på det. Og i fjor var jo vanvittig moro! Derfor jeg elsker å være Newcastle-supporter. Men meg om det.

Så du synes ikke vår beste 11er er like god som deres beste 11er?

Eller, den var i hvert fall det når vi hadde BA imo.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 26. Mai 2013, 22:04 »
Ba.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 27. Mai 2013, 09:39 »
Rodgers har gjort mye bra i Liverpool, men kravene på Merseyside er knallharde, og fansen vil ikke godta en ny sjuendeplass og en sesong som er over leeenge før den burde være det. Liverpool trenger en flying start på neste sesong. Får de ikke det vil nok fansen begynne å murre, og Rodgers sitter utrygt. Liverpool må ta mål av seg om å utfordre topp 5. Hvis ikke det skjer MÅ han vinne et trofé for å bli sittende.

Newcastle på sin side, må ta mål av seg om å utfordre Liverpool og Everton. Vi er ikke blant de absolutte toppklubbene i PL, men vi tilhører sjiktet like bak. Og Alan Pardew tåler heller ikke noen dårlig start som i fjor høst. Uavhengig av hvilke lag vi møter når, skal vi henge med må vi få resultater med en gang. Vi har ikke råd til å ligge i nedrykkssumpa flere ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 27. Mai 2013, 13:25 »
Trur Rodgers har vunnet over mange av fansen i Liverpool utover sesongen som var nå. Selv jeg har trua på prosjektet hans. Nå kjøpes der spillere med en tanke bak for hvordan de faktisk skal passe inn i laget. Han har også maktet å fått tidligere flopper til å prestere. Og - de spiller bra fotball. LFC vil nærme seg topp 4 neste sesong er mitt tips.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 27. Mai 2013, 16:01 »
Liverpool har absolutt noe på gang. De spiller bra mot de beste lagene, og klarer de å bli mer stabile så er de nok med i kampen om en CL plass. Har imponert meg på vårparten i mye større grad enn Spurs som har fått hjelp av Bale i sluttminuttene, ja jeg har ikke telling på hvor mange ganger han har blåst de inn fra 85min og utover.
Vil si at det kun er keeperplass og en mulig Coloccini i form som haddde komt inn i pool sin startoppstilling. Kanskje også Johnson sin posisjon er vi bedre rustet. Ellers er pool bedre på samtlige områder. Vinger, sentral midtbane, spiss, offensiv midtbane. Coutinho har vert mange hakk bedre enn Ben Arfa (ja han har vert skadet lenge, men han er nødt til å lære seg når han skal holde på ballen og når han skal slippe den. Jeg føler de er litt like, og Coutinho er for øyeblikket en langt bedre lagspiller).

Av de som ble topp 7 i år så er det nok Everton vi må prøve å hente inn. Usikker fremtid for Everton. Kan egentlig ikke se så mange andre vi kan utfordre. Men en 7. plass ville vert bra, og en 7-8 plass er noe vi må ha som mål.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 27. Mai 2013, 16:22 »
Mener du at Steven Gerrard, Jordan Henderson, Lucas Leiva og Joe Allen er bedre enn Cabaye, Tiote, Anita, Perch og Sissoko? Gerrard hadde sin beste sesong på flere år i fjor, men var allikevel ikke så forbanna god. Mannen begynner å bli gammel, og det kommer godt frem om dagen. Men for all del, han hadde en god sesong.

Cabaye hadde en veldig skuffende sesong og var litt skadet, men var allikevel ikke elendig. 6 mål og 2 assist på 26 kamper er en god skuffesesong.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 27. Mai 2013, 16:49 »
Selv om Steven Gerrard ikke er fullt så rå som han var - så tror jeg vi må ta av oss Newcastle-brillene og innse at han går våre sentrale midtbanespillere en høy gang. Inkludert Cabaye.
Ellers er der vel relativt jevnt. Tiote hadde jo en møkkasesong - Anita er forsåvidt enda unproven, dog har jeg kjempetru på han. Perch er i bestefall en god PL-backup. Sissoko har strengt tatt også endel å bevise.
Leiva tilbake fra skade kom bedre med etterhvert. Var en av de absolutt beste ankrene i ligaen før skaden. Allen starta bra med fadet vel litt etterhvert, mens Jordan Henderson virkelig har funnet seg til rette.
Kan kanskje gå med på at vi er jevne sentralt i banen. Men ellers føler jeg absolutt LFC har bedre kvalitet gjennomgående i laget. Støtter meg til Fluffy sin analyse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 27. Mai 2013, 17:09 »
Mener du at Steven Gerrard, Jordan Henderson, Lucas Leiva og Joe Allen er bedre enn Cabaye, Tiote, Anita, Perch og Sissoko? Gerrard hadde sin beste sesong på flere år i fjor, men var allikevel ikke så forbanna god. Mannen begynner å bli gammel, og det kommer godt frem om dagen. Men for all del, han hadde en god sesong.

Cabaye hadde en veldig skuffende sesong og var litt skadet, men var allikevel ikke elendig. 6 mål og 2 assist på 26 kamper er en god skuffesesong.
Cabaye var allikevel ikke elendig, og Gerrard ikke så forbanna god? Det var klasse mellom de to sist sesong. Gerrard hadde nesten tosifret i både mål og assist. Henderson, Leiva, Allen er kanskje ikke så mye bedre nei, men vi vet jo nesten ikke hvor midtbanespillerne våre hører til på midtbanen. Anita, Sissoko har jo ingen klar posisjon i dette laget. Det er mye treneren sin feil, men pool sin midtbane utfyller hverandre på en mye bedre måte.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 27. Mai 2013, 18:38 »
Ian Holloway og Palace til PL...  :thumbu:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 27. Mai 2013, 19:01 »
Drøy avslutning på kampen! Den klareringen til Ward på strek.. Sykt!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 27. Mai 2013, 19:03 »
Ian Holloway og Palace til PL...  :thumbu:

Det er herlig selv om jeg tror de kommer til å slite big time i PL.
Mye eldre tidligere PL helter der!