20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 176898 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #930 på: 08. Mai 2013, 13:46 »
Eg vil minna alle om 2009: http://www.nufcblog.com/2013/05/08/newcastle-upbeat-in-2009-with-two-games-to-play/

Då vann me 3-1 mot Boro i 3.siste kamp, men tapte dei to siste. 0-1 heima mot Fulham og 1-0 borte mot Villa.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #931 på: 08. Mai 2013, 13:53 »
Jepp. Ingen grunn til å ta av ennå. Husker jeg tok fullstendig av etter Boro-seieren og feiret som om vi hadde vunnet CL. Det var av med skjorta på pub og fullstendig ekstase. Var jo helt sikker på at vi skulle ta Fulham på hjemmebane.

Full skjerpings mot QPR!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #932 på: 08. Mai 2013, 14:05 »
Ja det er viktig å holde beina på jorden. Hver gang alle resultater rundt oss går vei, driter vi oss kraftig ut selv.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #933 på: 08. Mai 2013, 14:25 »
David Moyes tar over som ny Man.Utd manager. (Seier alle ryktene frå truverdige kilder og det vil bli annonsert løp av dei neste 48 timene)

Eller ifølge Dagbladet er jo Ole Gunnar Solskjær den heitaste kandidaten.  :lol:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #934 på: 08. Mai 2013, 14:44 »
Spesielt at Ferguson gir seg, på en side blir fotballen noe fattigere uten han.. Men at det kommer en ny tid og forhåpentlig vis nedgangs tider i Manchester united, det må jeg si jeg håper på. De har forsynt seg grådig av kaken de siste året. Har mange united supportere i venne kretsen (Jeg er nok ikke den eneste) som man nå muligens får testa sitt forhold til klubben!!!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 08. Mai 2013, 14:55 »
The Times skriver også David Moyes nå... Alt tyder på det blir han, som nevnt før i dag.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 08. Mai 2013, 14:59 »
Tidenes manager, no doubt, men fortsatt en dildotupp.
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 08. Mai 2013, 15:05 »
Spesielt at Ferguson gir seg, på en side blir fotballen noe fattigere uten han.. Men at det kommer en ny tid og forhåpentlig vis nedgangs tider i Manchester united, det må jeg si jeg håper på. De har forsynt seg grådig av kaken de siste året. Har mange united supportere i venne kretsen (Jeg er nok ikke den eneste) som man nå muligens får testa sitt forhold til klubben!!!

Frå N-O:
Whoever takes over, it's going to be interesting if it's not a smooth ride.  An entire generation of Man U fans all over the world have never known any manager other than Fergie and many won't remember his time before the titles started rolling in.  Imagine being a football fan and essentially NEVER having to force your manager out, never having to argue with each other if he's the right man for the job, never having to worry if he's going to resign, never worry if you don't replace him you're going to end up relegated or irrelevant as your rivals put increasing distance between you and them, never wondering if you're better to stick with what you've got and give him more time or throw the dice on whoever might replace him.  Going to be a hell of a culture shock for some of them.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #938 på: 08. Mai 2013, 15:17 »
Jeg vil at Ashley blar opp penger for Jurgen Klopp. Han er den kuleste manageren som finnes.

Han går ikke til United som  noen trodde før. (!!) http://au.eurosport.com/football/bundesliga/2011-2012/paper-round-klopp-is-ferguson-s-successor-in-waiting_sto3739506/story.shtml
« Siste redigering: 08. Mai 2013, 15:34 av Leon »

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #939 på: 08. Mai 2013, 15:22 »
Det var som F......   Kunne tenkt meg Moyes som erstatter for Pards eg :-
Noen andre som vi kunne tenkt oss........ :fisk:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 08. Mai 2013, 15:27 »
Har ein jobb med å snu denne trenden (Greit vil ha eit bedre lag enn Everton nå)

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #942 på: 08. Mai 2013, 15:58 »
Uansett ei glede at Ferguson er vekk. Håper det blir nye tider i Manchester. Championship hadde vore fantastisk!  :nikke:
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #943 på: 08. Mai 2013, 16:01 »
Greit nok, ser gjerne at Klopp eller Moyes hadde kommet til NUFC jeg også. Men det er jo det samme som å håpe på at vi henter Lewandowski og Mats Hummels.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 08. Mai 2013, 16:24 »
Moyes er jo ikke så profilert. så han kunne vi faktisk ha sjanse på. sikkert gøy for han å ha mer enn 10kr til spillekjøp også. Men jeg håper Wigan rykker ned og vi får Martinez inn. Spiller artig fotball.
Den som tar over for United er nok en mer profilert manager enn moyes og solskjær. Unge herr jose fra real Madrid er mitt tips.