20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 12/13  (Lest 176969 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Premier League 12/13
« Svar #795 på: 07. Mai 2013, 08:07 »
Eg trur Wigan, Norwich, Villa og Sunderland står med 41 poeng etter siste runde. Det betyr at me må ha 4 poeng til(!).
Satan, eg har problemar med å vera optimistisk. :grine:
Kanskje meir håp om at Fulham tapar dei 2 siste eller tek maks eit poeng. Heilt utruleg, 6 poeng meir og me hadde lege på ein 9.plass.

Tror du villa tar poeng mot Chelsea? Ser forresten ikke så mange som nevner Southampton,skal sunderland opp på 41 poeng så står Southampton med 39 poeng før siste runde og det er ikke sikkert Stoke har sikra plassen og blir no enkel motstander.heldigvis for oss er det 7-8 lag som kan rykke ned og mange skal møte hverandre så det kan ikke bli delt ut så mange poeng. Det er heller ingen lag som har enkle kamper igjen. På papiret er vår kamp mot et qpr som er rykket ned den enkleste kampen for noen av lagene i faresonen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #796 på: 07. Mai 2013, 08:08 »
Vinner vi mot QPR så vet vi fortsatt ikke om vi er trygg før neste tirsdag når Wigan møter Arsenal.

Men jeg er optimist, noen ganger ihvertfall.

Trenger vi seier mot Arsenal så kan vi fort gjøre jobben på hjemmebane.

VI MÅ HA TRO FOLKENS!!! Vi kan ikke gi opp før det er for sent, men håper spillerne skjønner det også.

:toon: HOWAY THE LADS  :toon:

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #797 på: 07. Mai 2013, 08:28 »
Stilling før siste runde

Stoke 41
Sland 41
Newc 41
Fulh 40
Villa 40
South 39
Norw 38
Wigan 38

Ser det forhåpentligvis slik ut så kan vi ikke rykke ned uansett. Kommer Wigan over 40 poeng vil de mest sannsynlig klare seg siden de da må ha forbedret målforskjellen en god del mens de andre ikke har gjort det. Mye topp mot bunn her så det kan fortsatt bli store svingninger i målforskjellene... Men vi må bare være optimistisk å tro vi ska klare dette.. WH borte skal være mye vanskeligere enn qpr som har 4 seiere i år...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 07. Mai 2013, 08:34 »
Minner om mitt tips frå tre dagar sidan... Ligg i "rute" med mackems nedrykk.

Har prøvd meg på http://fotball.aftenposten.no/england/index.jsp?stats=true&type=tableCalculator , og kommet fram til dette:

15   Wigan - 39p
16   Norwich - 39p
17   Newcastle - 39p
------
18   Sunderland - 38p
19   Reading - 28p
20   Queens Park Rangers    - 26p

Målforskjellen kjem til bli viktig her... Tipper me tar 1p borte mot QPR (som i dag mot West Ham), mackems får med seg 1p heime mot Stoke (Kanskje tipper litt med hjerte her, for Stoke er ikkje i den beste formen. Så kan fort bli tre til mackems), Norwich tar 1p mot W.B.A som også er i dårleg form. Wigan vinner mot Swansea og tar 1p mot Villa.

Wigan har Swansea(3p), Arsenal(0p) og Aston Villa (1p), Mackems har Stoke(1p), Southampton (0p) og Spurs (0p), Norwich har W.B.A (1p) og City (0p), mens me har QPR (1p) og Arsenal (0p)

Spennende blir det!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 07. Mai 2013, 08:42 »
Eg trur Wigan, Norwich, Villa og Sunderland står med 41 poeng etter siste runde. Det betyr at me må ha 4 poeng til(!).
Kanskje meir håp om at Fulham tapar dei 2 siste eller tek maks eit poeng. Heilt utruleg, 6 poeng meir og me hadde lege på ein 9.plass.

Tror du villa tar poeng mot Chelsea? Ser forresten ikke så mange som nevner Southampton,skal sunderland opp på 41 poeng så står Southampton med 39 poeng før siste runde og det er ikke sikkert Stoke har sikra plassen og blir no enkel motstander.heldigvis for oss er det 7-8 lag som kan rykke ned og mange skal møte hverandre så det kan ikke bli delt ut så mange poeng. Det er heller ingen lag som har enkle kamper igjen. På papiret er vår kamp mot et qpr som er rykket ned den enkleste kampen for noen av lagene i faresonen.

Eg trur faktisk det. Villa har fått inn sjølvtillit i laget og spelar bra. Det kan fort verte mange lag på 41 poeng.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #800 på: 07. Mai 2013, 08:53 »

Eg trur faktisk det. Villa har fått inn sjølvtillit i laget og spelar bra. Det kan fort verte mange lag på 41 poeng.

Chelsea har ikke mulighet til å tape, de spiller om CL plass.

Vi må konsentrere oss om oss selv, vinne mot QPR. Så får vi se om resultater går vår vei i dag og i helgen. Håper å være sikkret plass etter søndags kampen.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #801 på: 07. Mai 2013, 08:55 »

Hmmm.. Chelsea er bra i flysonen nå. Med Chelsea seier idag så kan Arsenal klare seg med uavgjort mot oss. Er resultat som forhåpentligvis holder for begge lag

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 07. Mai 2013, 10:42 »
Vinner vi mot QPR er vi sikre. Så enkelt tror jeg det er. Men så var det det å slå QPR da...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 07. Mai 2013, 11:39 »
Vinner vi mot QPR er vi sikre. Så enkelt tror jeg det er. Men så var det det å slå QPR da...

Er nok det ja. For mange lag i denne sumpa til at alle skal vinne en av de siste to. Men har ingen tro på at det laget vi har sett i det siste kan ri i land 3 poeng på Loftus Road.

[/quote]

De er så gode at de slår Chelsea, men ikke Wigan?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 07. Mai 2013, 11:59 »
Det er sykt mange lag i sumpa nå. Går alt imot oss rykker vi ned, men det skjer alltid uventede ting.

Gull at ikke Sunderland vant igår, og Southampton er ingen walkover heller. De kunne veldig fort tatt 3 poeng på White Hart Lane i helga.

Det som provoserer meg er at laget har null guts for tiden. Da Elliot begynte å drøye tiden på slutten mot WH klikket det nesten for meg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 07. Mai 2013, 12:00 »
De er så gode at de slår Chelsea, men ikke Wigan?

Nei, uavgjort. So dei endar på 41 poeng. Sidan Wigan spelar heima og har vore i denne situasjonen fleire gonger før so trur eg dei kan ta 6 poeng til saman mot Swansea i kveld og Villa.
Du skal sjå me rykke ned på målforskjell ::)

ascobar

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #806 på: 07. Mai 2013, 12:27 »
Vi vil være trygg på 40 poeng med 2 uavgjorte tror jeg.
Dette fordi følgende grunner:
1) Wigan tar maks 4 poeng til og havner på 39. (Villa og Swansea)
2) Sunderland vinner aldri mot Southamton. Jeg såg deler av kampen mellom Southamton og tottenh. Fy kor gode The Saints er. Sunderland meget svekket. Maks 1 poeng og 0 i siste borte mot spurs.
3) Om Norwich ikke slår West Brom, kommer Norwich til å rykke ned på målforskjell (som forveres borte mot City i siste kamp. 

- Skulle vi havne på 39 poeng kan vi greie oss om NOrwich kun spiller uavgjort mot WB og taper med mer oss mot henholdsvis City og Arsenal. Havner vi likt på målforskjell har vi trumfkortet med innbyrdes mot Norwich!
-Vinner vi mot Qpr er vi bankers.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 07. Mai 2013, 18:18 »
Vi vil være trygg på 40 poeng med 2 uavgjorte tror jeg.
Dette fordi følgende grunner:
1) Wigan tar maks 4 poeng til og havner på 39. (Villa og Swansea)
2) Sunderland vinner aldri mot Southamton. Jeg såg deler av kampen mellom Southamton og tottenh. Fy kor gode The Saints er. Sunderland meget svekket. Maks 1 poeng og 0 i siste borte mot spurs.
3) Om Norwich ikke slår West Brom, kommer Norwich til å rykke ned på målforskjell (som forveres borte mot City i siste kamp. 

- Skulle vi havne på 39 poeng kan vi greie oss om NOrwich kun spiller uavgjort mot WB og taper med mer oss mot henholdsvis City og Arsenal. Havner vi likt på målforskjell har vi trumfkortet med innbyrdes mot Norwich!
-Vinner vi mot Qpr er vi bankers.

Tror det er flest scorte mål som teller. Men vi vinner på det også! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 07. Mai 2013, 18:52 »
Det faktum at vi faktisk må ta det inn i vurderingen er jævlig nok.

Men ja - jeg tror per form at det er oss eller Norwich. Vi er helt håpløse, og Norwich har vært ganske så grusomme i hele vår. Vinner Wigan mot et Swansea i feriemodus i dag tror jeg altså at de holder seg. Sunderland er jævla svake spillemessig - men de har den lille ekstra innsatsen som gjør at de tar viktige poeng på en stygg måte. Og det er jo egentlig nok. Soton har ikke vunnet på 4 matcher, mens Sunderland er blottet for de fleste av sine målscorere. Allikevel føler jeg på meg at de tar Soton til helga.

QPR bør være i feriemodus - men de er vriene nok å score på på Loftus Road. Og vi er ikke noe fyrverkeri. Redd en 0-0-match eller at QPR sniker seg til en 1-0-seier. Havner vi under har jeg lita tro på at vi snur.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 07. Mai 2013, 20:25 »
Nervøs...  :nervøs: Lukter Wigan seier av dette.

Wigan Team : Robles, Kone, McCarthy, Caldwell, Watson, Maloney, McManaman, McArthur, Boyce, Espinoza, Scharner

Wigan Subs : Jones, Di Santo, Henriquez, Gomez, Stam, Golobart, Al Habsi

Swansea Team :  Vorm, Williams, Britton, Hernandez, Routledge, Monk, Shechter, De Guzman, Tiendalli, Rangel, Davies

Swansea Subs : Tremmel, Bartley, Taylor, Agustien, Dyer, Moore, Donnelly